you really like me, huh? ;)

1.2K 32 4
                                    

Han kan lide mig? hvad er det for en joke? hvis han vil fucke med mig, så fucker jeg bare tilbage altså. Jeg laver et flirtende smil til ham, og bider mig sexet på læben. 

"Har du mange unge teenage piger i bukserne?" spørger jeg, og blinker til ham. Hans flirtende smil, forvandler sig langsomt til et nuttet, sødt et, efter han har tænk så meget.

"Nej faktisk ikke, du kunne jo blive den første, unge teenage pige i mine bukser?" spørger han, som om at det er et helt normalt spørgsmål

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Nej faktisk ikke, du kunne jo blive den første, unge teenage pige i mine bukser?" spørger han, som om at det er et helt normalt spørgsmål. Burde jeg egentlig ikke være helt gal på ham efter det spørgsmål? hvorfor føler jeg ingen vrede i mig? Jeg plejer altid at starte tredje verdenskrig efter disse spørgsmål.

 Burde jeg egentlig ikke være helt gal på ham efter det spørgsmål? hvorfor føler jeg ingen vrede i mig? Jeg plejer altid at starte tredje verdenskrig efter disse spørgsmål

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Intet flirt eller noget i hans blik. Det er en underlig følelse, en ukendt følelse som jeg aldrig har prøvet før. Det er så underligt at det både indholder, glæde, vrede, og sorg på engang. Jeg vil se mere til denne følelse, men det er en følelse som Jungkook oppa, kan få frem i mig.

Jimin hoster, og bryder stemningen, og kigger vredt på os begge.

"Hvorfor smiler du sådan?" spørger Jimin, og sender mig et underligt blik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hvorfor smiler du sådan?" spørger Jimin, og sender mig et underligt blik. Åh nej... har nu lignet en idiot heletiden. Jeg hader mit smil! det får mig til at ligne en lille pige.

Jungkook kigger vredt på Jimin, og slår ham på armen. "aish! nu fik du det kønne syn væk!" udbryder han. Jimin slår ham hårder tilbage, og sender ham et farligt blik. "Hvis du bliver ved med at være sådan en player, fortæller jeg Taehyung, at du lagde an på Nam young, og tilbød hende sex!" udbryder Jimin.  "Okay lad os stoppe nu! Jimin oppa du fucking ikke fortæller noget til nogen!" Råber jeg. Jimin nikker bare, og læner sig irriteret tilbage. "Jungkook oppa, du svaret ikke på mit spørgsmål" siger jeg, og smiler til ham igen.

Han griner, og nikker

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Han griner, og nikker. "Han var ved at slå mig, men Jimin hev mig væk, før han nåede at slå mig, og han var ved at slå mig fordi at jeg fortalte ham om at du troede jeg ville kidnappe" Siger han og smiler tilbage. Jeg nikker forstående, og bukker til Jimin som tak. "Nårh.. hvorfor tog du dog så over til ham? er du syg eller noget?" spørger jeg, og griner. Han smiler skævt, og løfter skuldrene som tegn på at han ikke ved det. Hvor dum kan man også lige være. Jeg griner og ryster på hovedet, og Jimin smiler bare akavet, til os, som om at han er det tredje hjul. "Skal vi ikke smutte?" Spørger Jimin, og rejser sig op, selvom at han ikke har fået svar fra Jungkook endnu. "Ja få idioten ud af mit hjem" siger jeg, og gaber. "Vent!" Råber Jungkook, og giver Jimin og jeg en kæmpe chok. Han rejser sig hurtig op, og går mod mig. Jeg kigger op på ham, og prøver på at virke rolig. "Har du et stykke papir, og en kulepind?" Spørger han, med et djævelsk smil. Jeg ved at den dreng gør noget slemt nu, det smil som han gav mig, tyder ikke noget godt. Jeg kan virkelig godt lide det her, den dreng er farlig, præcis ligesom mig. "Kom" siger jeg, og har Jungkook lige bag mig. "Jeg venter i bilen" råber Jimin fra hoveddøren. 

Jeg rækker Jungkook kulepinden og papiret, men han tager kun i mod pinden. Jeg prøver på at undgå øjenkontakt, men det vil han åbenbart ikke, så han bukker sig hele tiden ned for at kigge mig i øjnene. "Hvorfor er du så nervøs Nam Young, det er jo ikke første gang vi er alene sammen?" Spørger han og blinker til mig. "drop flirten, loverboy". Han tager papiret fra mig, og lægger det på bordet lige ved siden af ham. "Hvad er det du sk-" jeg når ikke at sige mere, da han allerede har taget min arm, og trukket min ærme op. Da han begynder at skrive noget, føler jeg den følelse igen, som jeg også havde tidligere. "Det her er mit nummer, jeg kommer og bryder ind igen i aften" siger han, og trækker min ærme ned igen.

"Hell N-" jeg når ikke at sige mere da han stiller mig et spørgsmål

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hell N-" jeg når ikke at sige mere da han stiller mig et spørgsmål.  "Kan jeg få dit?" Spørger han, smiler lumsk. Aish, den følelse begynder virkelig at irritere mig, bare jeg kunne sparke ham ud! Jeg nikker, og sukker. "Fedt, hvad er nummeret?" Spørg han, og hiver hans ærme op. "56780527" siger jeg , og går langsomt mod ham. Han nikker, og placere kulepinden på hans hud, men da han skal til at skrive tager jeg den fra ham, og smiler lumsk. Han kigger forvirret på mig, og jeg kigger ham bare i øjnene. "Jeg vil gerne skrive for dig" siger jeg, og kigger uskyldigt på ham. "Jeg kan jo godt selv, Nam Young " siger han, og griner. "Jamen det er der jo intet sjovt i" siger jeg og går tættere ind mod ham. Jeg skal lige til at skrive nummeret, men han skubber min hånd væk, og hiver hans trøje op.

Den krop! OMG! Hvad er det han gør! Jeg er kun 16!!! "Nam Young du stirrer" siger han, og kigger flirtende på mig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Den krop! OMG! Hvad er det han gør! Jeg er kun 16!!! "Nam Young du stirrer" siger han, og kigger flirtende på mig. "No shit" siger koldt. "Du kan skrive nummeret her" siger han, og fører min hånd hen på hans mave. Jeg nikker og begynder at skrive. "Jeg kunne jo også havde skrevet det på din arm". "Det er der jo heller ikke noget sjovt ved" siger han og kigger ned på mig. Jeg kigger op, og giver ham dræberblikket.

Han får hans trøje på igen, og jeg følger ham ned til hoveddøren. "Gør dig klar til i aften" siger han og blinker til mig. "Gør det og jeg tilkalder politiet, din pedofil", han griner bare og slikker hans tørre læber. Jeg ved godt at den dreng kommer alligevel, han jo en irriterende pskyo.  "Vi ses Nam Young" siger han, og lukker døren. 

Too young- BTS JungkookWhere stories live. Discover now