Your smile my smile💦

1.3K 101 44
                                    


Shawn: Alex'in dolabına oyuncak dükkanından alınmış yapay beyin ve kulak koyup üstelik onları pembeye boyayıp "kullanmanı tavsiye ederim." Diye büyük harflerle not bırakabilecek tek kişi sensin.

Shawn: Dolabı açtığındaki surat ifadesini ve koridorda bağırışlarını görmeliydin.

Shawn: QÜSMĞAMSŞMZŞAİAİAİ

Tuhaf: Oradaydım vağwaşdkwşaamsşaksş

Shawn: Aklıma geldikçe gülüyorumağwsmalaşssnalaşiaia

Shawn: Teşekkür ederim bu arada.

Tuhaf: Her zaman Peter.

Shawn: :)

Tuhaf: Gülümsemen gülümsetiyor.

Tuhaf: Beni gülümsetebildiğin için teşekkür ederim.

Shawn: Rica ederim.

Shawn: Gülümsetebilmek mutlu etti.

Tuhaf: Bir anda nasıl bu kadar paleleşebiliyorum inan bilmiyorum.

Tuhaf: Sevgimden haberdar olman hoşuma gidiyor.

Tuhaf: Seninle konuşurken mutlu oluyorum.

Tuhaf: Halbuki normalde mutluluğunu ve eğlencesini içinde yaşayan biriyimdir. Okulda da görünmez sayılırım zaten.

Tuhaf: Senden beni sevmeni beklemiyorum biliyorsun bunu.

Tuhaf: Tek isteğim benimle konuşmayı bırakmaman. Bazı arkadaşlarım seninle konuştuğum zamandan beri neşeli ve daha iyimser olduğumu söylüyorlar. -Ki bence bu iyi bir şey-

Tuhaf: Yani demek istediğim cidden beni çok mutlu ediyorsun. Kalbimde o kadar değerli bir yerin var ki.

Tuhaf: Seni sadece o anlamda sevmiyorum. Okulda müzik gecelerinde şarkı söylerken seninle ne kadar gurur duyuyorum. Arkadaşlarınla şapşal şapşal hareketler yaparken arkadaş grubuna girebilmek için neler verebileceğimi düşünüyorum...

Tuhaf: Seni kedi şekline sokup evimde beslemek ve her gün gelip geçip mıncırmak istiyorum.

Shawn: OHA.

Shawn: BEN GERİ ZEKALIYIM.

Shawn: SEN BENİ BU KADAR GÜZEL SEVERKEN SENİ FARK EDEMİYORUM.

Shawn: SENİ FARK EDEMEDİĞİM İÇİN SEVGİNE KARŞILIK VEREMİYORUM.

Shawn: Lütfen artık karşıma çık.

Shawn: Cidden güzel olup olmaman umurumda değil.

Tuhaf: Üzgünüm Shawn.

Tuhaf: Cidden kendimi hazır hissetmiyorum.

Shawn: Neden benden bu kadar çekiniyorsun anlamıyorum.

Shawn: Senin gözümde nasıl bir varlığım merak ediyorum.

Shawn: Liseye gidip youtubeye birkaç cover koyan ergenlerden biriyim sadece.

Tuhaf: Sen ileride dünyaca tanınan bir şarkıcı olunca yedireceğim bu lafları.

Shawn: Abartıyorsun he.

Tuhaf: ...

--

Yazarken gelecekten fırlıyo gibi hissettim alsğmslskğdlsşşaşaşq

CREEP // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin