Use Somebody

679 56 44
                                    


FİNAL DEĞİL !

Shawn ile sahil kenarında oturup sohbet etmeye çalışıyorduk.

Ama sadece çalışıyorduk. Ben onunla vakit geçirmek için çok isteliyken onun böyle sus pus olup ara sıra ters cevap vermesi kalbimi çok kırıyordu hatta muhtemelen gece ağlayacaktım ama bunu ona belli etmemeye çalışıyordum.

"Carmen,"

Mükemmel sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve devam etmesi için başımı salladım:

"Ün çok zor bir şey Carmen... Yani bak seni seviyorum. Fakat biz uzaklaşıyoruz. Carmen benimle boşa harcamak ister misin zamanını? Lütfen beni bekleyerek aptallaşma. Birini kullanabileceğini biliyorsun. Birisi seni sevecek. Sana harcayamadığım zamanı harcayabilecek birisi. Lütfen bana kızma. Sana yemin ederim ki seni çok seviyorum. Bunu pek sık söylemem biliyorsun ama bunu unutma. Biz çok genciz ve lütfen beni bekleyerek aptallaşma Carmen. Buna devam etmek çok zor sevgilim."

Ve evet ben tam şu an hüngür hüngür ağlıyordum.

"Şişt! Sakın ağlama benim gibi biri için ağlamaya değmez. Lütfen Carmen. Beni mahvediyorsun. Yapma böyle güzelim."

Dedi ve beni kendine çekerek sarıldı. Ben ona sarılmak yerine gözyaşlarımı hırkasına sürüyordum ve hıçkırıyordum.

Bir süre sonra sakinleştiğimde konuşmaya başladım:

"Sen o kadar güzelsin ki eninde sonunda benim gibi biriyle olamayacağına kendimi hazırlamam gerektiğini biliyordum. Sadece... Sana bu kadar alışmışken kaybetmek çok zor. İnan bana okulda adımı bilmezken seni uzaktan severken bile bu kadar acımıyordu kalbim. Seninle olup bir anda vazgeçmek o kadar zor ki."

Kısılan sesimi öksürerek temizledim ve devam ettim:

"Herneyse. Sadece sen çok daha iyilerini hakediyorsun. Ve ben sanırım seni beklemekten asla vazgeçemeyeceğim. Sana olan sevgim bitse bile sen benim gençliğimin en güzel anısısın... Umarım her daim yolun açık olur. Hoşçakal."

"Üzgünüm her şey böyle olduğu için gerçekten üzgünüm. Fakat biz her zaman arkadaş kalacağız öyle değil mi? Lütfen öyle olsun. Kanada'ya her geldiğimde seni bu sokakta gördüğümde ne olursa olsun iki yabancı gibi davranamam Carmen lütfen."

Gözyaşlarımı sildim ve başımı olumlu anlamda salladım sonra da içi boş sayılan çantamı alıp arkama bile bakmadan devam ettim.

Çünkü devam etmem gerekiyordu.

Use somebody ve dont be fool dinleyerek yazdım zırladım biraz amk bölüm için beklettiğim için çok üzgünüm finale az kaldı💞

CREEP // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin