"Carmen Shawn'ın kız arkadaşı mısın tatlım?"
"Evet."
Dedim ve kocaman gülümsedim.
"Okula yeni mi geldin seni daha önce hiç görmedim?"
Dediği şeyle biraz moralim bozuldu ama bozuntuya vermemeye çalışarak cevaplayacaktım ki Shawn benim yerime konuştu:
"Hayır. Sadece bu kadar yakın değildik."
"Anladım."
Dedi Karen.
"Carmen herhangibir şeye ilgin veya yeteneğin var mı? "
Diye sordu Manuel.
"Dürüst olmak gerekirse hiçbir şeye yeteneğim yoktur. Ben sadece kitap okurum, dizi izlerim, uyurum ve Shawn'ı severim."
Shawn dışında masadakiler kıkırdadı. Aslında komik bir şey söylememiştim.
"Aslında şu an kendini çok küçümsüyor. Güzel şarkı sözleri çıkıyor söylediği şeylerden ama bunun pek farkında değil. Çoğu zaman çok hoş konuşur."
Gülümsemeye çalıştım ama Shawn pek de doğru söylüyor sayılmazdı. Sonuçta sözleri o yazıyordu ben değil.
Yine de Shawn'ın beni övmesi çok hoşuma gitmişti. Masada ona doğru biraz yaklaşıp fısıldamaya çalıştım. O sırada kolasını içiyordu.
"Demek beni övüyorsun. Gece güzel planlarım var yakışıklı."
Shawn bir anda kolayı ağzından püskürtüp kıkırdamaya başladı ve konuştu:
"Cidden çok hoş konuşuyor."
"Carmen ona ne söyledin ki?"
Diye sordu Aaliyah
"Hiiiç."
Diye uzatarak konuştum.
Bir süre sessiz kaldıktan sonra Manny konuştu:
"Carmen ailenle mi kalıyorsun?"
"Evet şey teyzem ile ama şu an burada değil birkaç günlüğüne tekim. Yarın akşam dönüyor."
Masadakiler başını salladı.
---
Salonda Karen ve Manuel cips yiyerek bir tv programı seyrediyordu.
Ortamıza Shawn ve laptobu alan Aaliyah ve ben bitmek üzere olan filmi izleyip ice tealerimizi içiyorduk.
Gözlerimin saate kaymasıyla ayaklandım.
00:47
"Shawn ben gitsem iyi olacak epey geç olmuş."
Dediğimde Shawn filmi durdurdu ve Aaliyah esneyerek oturduğumuz koltuktan kalktı.
"Evet ben seni bırakayım geç olmuş; Anne, baba ben Carmen'i eve bırakmaya gidiyorum."
Karen kalkıp yanımıza geldi:
"Tatlım aslında seni evinde bu saat yalnız bırakmasak iyi olacak. Teyzen yarın geliyormuş. Bu gecelik biz de kal hem yalnız olmamış olursun."
"Aaa evet Carmen burada kal."
Diye konuştu Shawn.
Manuel ve Aaliyah da onaylarcasına bakışlar atıyorlardı.
"Size rahatsızlık vermek istemem."
"Saçmalama."
Diye konuştu Shawn.
"Aslında kıyafetlerim falan da burada değil ben gitsem iyi olacak."