"Carmen gel seni bizimkilerle tanıştırayım."
"Tanıyorum onları gerek yok ben Ellie'lerin yanına giderim sen git sorun değil. Hem tek kız ben varım sıkılırım."
Shawn'ın arkadaş grubu ile aynı ortamda bulunmamak için cümleleri sıraladım.
"Madison da orada olacak yani tek kız sen değilsin."
"Pardon. Madison kızsa ben başka bir cinsten sayılıyorum. Görüşürüz ben dışarıdayım."
Aynı zamanda hızlı adımlarla yürümeye başladım. Shawn'da peşimden geliyordu.
Vay anasını bu günleri de mi görecektik shawn bildiğin peşinden koşuyor Carmen.
"Madison güzel ama öyle bir insan değildir. Bedenini beğenmediğin için insan içine çıkmamaktan vazgeç Carmen.
Cevap vermemi bekledi fakat vermeyeceğimi anlayınca devam etti
"Madison'dan çekiniyorsan asla öyle bir kız değildir."
"Tamam ama çok fazla kalmam."
Dedim ve göz devirdim.
Derdim o çocuklarla takılmamak değildi onlarla takılmayı elbette istiyordum ama dışlanmaktan korkuyordum işte.
--
Bulaşacağımız kafeye gelmiştik. Shawn'ın arkadaşlarının hangi masada olduğunu anlamak pek zor olmamıştı.
Cameron'un kafasını yalayarak öpen Matthew ve onu üstünden atmaya çalışan bir Cameron'un olduğu bir masayı fark etmemek pek zor değildi.
Başka bir açıdan bakarsak yiyişen Glinsky ve Ultra güzel Madison'un olduğu bir masaydı.
Nash,Johnson ve Taylor ise diğerlerini takmayıp telefonla uğraşıyorlardı.
Shawn gülüp masaya doğru ilerledi ben ise arkasındaydım.
Baya arkasında.
Shawn'ı ilk gören kişi Nash olmuştu:
"Shawn dostum naber?"
"İyidir siz ne yapıyorsunuz."
"Her zamanki gibi."
"Kız arkadaşımda işte burada Carmen."
Eliyle yanındaki boşluğu gösterdiğinde masadaki herkes gülmeye başladı.
Ben de güldüm.
"Dostum orada kız falan yok Jess'den sonra sen çok değiştin."
Glinsky'ın söylediği şey aslında komilti fakat Jess'in adı geçtiği için bşraz sinirlendim.
Oç Jess
Shawn benim orada olmadığımı fakr ettiğinde arkasını döndü bana hadi ama Carmen bakışları atıyordu. Sonra diğerlerine cevap verdi.
"Arkada kalmış üzgünüm.Carmen buraya gelsene."
Yavaş adımlarla ilerledim ve masaya oturduk.
Masaya oturduğumuzda Matt konuştu:
"Shawn bebeğim yoksa beni aldatıyor musun?"
Herkes kahkahalarla gülüyordu.
Ne kadar çok gülüyorlardı.
Hepsi de çok güzel gülüyordu beh
Kaşar Carmen Shawn yetmiyor mu aq
Doru.
Shawn bebişim.