Tuhaf: Gitarının üstüne battaniye tarzı bir şey örtmüştün.Tuhaf: Emniyet kemeriyle de yanındaki koltuğa sabitlemiştin.
Shawn: BU REZİLLİĞİMİ SENDEN BAŞKA BİRİSİ GÖRDÜ MÜ ?
Tuhaf: Bence rezillik değildi o kadar tatlıydın ki bedenimdeki kusurları kafama takmadan koşarak sana sarılıp mıncıklamak istedim.
Shawn: Cidden tatlı olduğumu mu düşündün?
Shawn: Elinde gitarıyla aşk acılı şarkı sözleri yazan aptalın tekiyim çünkü.
Tuhaf: Sen cidden kötüsün şu an.
Tuhaf: Kalbini kıran o orospu çocuğu kimdi söyler misin?
Tuhaf: Kendin hakkında böyle düşünmediğini biliyorum.
Tuhaf: Sana bunları düşündürttüren beynine sıçtığım kim acaba?
Shawn: Küfür ettiğini ilk defa görüyorum.
Tuhaf: Özür dilerim.
Tuhaf: Üzüldüğün zaman sinirleniyorum.
Tuhaf: Ağzımdan kaçtı.
Tuhaf: Yoksa ben de kibar ve masum bir kızım.
Tuhaf: Jess gibi.
Shawn: Jess'den bahsederken öyle olmadığını az çok anlayabildim .d
Tuhaf: Her neyse konumuz Jess değil. Kim böyle bir şey söyleme gereği duydu?
Shawn: Söylemezsem beni salmayacaksın değil mi?
Tuhaf: Evet.
Shawn: Jessica'nın yeni erkek arkadaşı şu okul takımında olup popüler olan tiplerden.
Shawn: Alex.
Shawn: Asla akıllanmadığım için yine Jess'le konuşmaya çalışıyordum.Sonra Alex gelip Jess'in asla benim gibi bir ezikle çıkmayacağını söyledi.
Tuhaf: ALEX'E GÖTÜMLE GÜLÜYORUM.
Shawn: Manyaklsmsğslsmaisşaaia
Shawn: Ama gariptir ki beni üzen şey Jess'in benimle asla çıkmayacağını söylediği değil. Müzikte iyi olmayışım falandı.
Tuhaf: Kulaklarında bir sıkıntı olduğu çok bariz belli.
Tuhaf: Üstelik sadece kulağında değil beyninde de var. Ayrıca asla öyle olmadığını bilmeni istiyorum.
Tuhaf: İleride dünya turuna çıkarsan - ki çıkacaksın - bir sürü fanın olduğunda, senin için ağlayan milyonlarca kız olduğunda
Tuhaf: Evinde kudurcağına eminim.
Shawn: İyi hissetiriyorsun.
(Tuhaf* bir fotoğraf gönderdi)
Tuhaf: Aynen böyleyim.Shawn: 🐵🐵🐵