everything

681 67 17
                                    

Finale iki bölümcük falan kaldı :(

Shawn olmadan günler ilerliyordu. Lise mezuniyetimize yaklaşık 1 ay kalmıştı.

Eksikliğini gerçekten hissediyordum. Onunla arkadaşça bile konuşamamak, ona bu kadar alışmışken konuşmayı bırak görememek bile berbattı.

Aslında ben ne bekliyordum ki? Shawn artık kendisinin farkındaydı. Nasıl bir yeteneğinin nasıl bir fiziksel ve ruhsal güzelliği olduğunun farkındaydı. Onun sosyal medyadan her adımını takip ediyordum. Ve ilgimi çeken birçok şey oldu. O gerçekten çok hızlı bir şekilde büyüyordu. Hem fiziksel hem ruhsal olarak. Yaklaşık altı ay içinde nasıl bu kadar değiştiğini aklım almıyordu.

TANRIM! BENİM KÜÇÜK SHAWN'IN ARTIK FİTNESS'A GİDİYORDU!

Yüz hatları git gide sertleşiyordu ve vücudu git gide güçlenmişti.

Ruhsal olarak da onda gerçekten çok değişim vardı. Mesela örneğin ulu orta yerde "Carmen! Bana açılmış fan sayfaları var!" Diye bağırmıyordu. Ve hayranlarının varlığına kesinlikle çok alışmış gibiydi.

Bu kadar değişmesi...

Çok garipti.

Aynı zamanda çok güzeldi.

Tabii Shawn ilerliyordu.

Ve artık ailesi de burada yaşamıyordu. Evlerini satmadılar ara sıra buraya geldiklerini görüyordum. Ama pek de sık değildi.

Ben ise sanki her gün bisikletiyle okula giden Shawn'ı görebilmek in yolumu uzatıp onların eski evlerinin önünden yürümekten kendimi alıkoyamıyordum.

Karen Teyze'nin küçük bahçesindeki çiçekler solmasın diye bazen eve döneceğim zaman çantamda suyum kalmışsa onları suluyordum.

Biraz benden bahsediyorum umarım kızmıyorsunuzdur.

Shawn gittiğinden beri okulda artık herkes nasıl olduysa bir anda beni tanır oldu.

Ve bu iğrenç bir şey!

Bazen insanların arkamdan :" Shawn onun gibi birisiyle nasıl sevgili oldu ki? İnan bana ünü yükselince ondan ayrılmasına hiç şaşırmadım."

Bunlar sadece duyduklarım...

Arkamdan konuşulanlar kim bilir neler nelerdir...

Bilirsiniz insanlar kalp kırmayı sever.

Artık garipsemiyorum bile.

Yaptığım tek şey duymuyor gibi yapmak.

----

shawn: Carmen

Tanrım ne! Shawn aylar sonra bana mesaj  attı ne ne ne ne ne

carmen: Bir şey mi oldu?

shawn: Mezuniyete katılacak mısın ¿

carmen: Hayır.

shawn: Ama bu senin için özel bir an değil mi neden katılmıyorsun ki

shawn: Ben birlikte katılırız diye düşünmüştüm.

Yuh ama

carmen: Basit düşünüyorsun. Seninle katılmayı isteyeceğimi ve seni hala düşündüğümü biliyor olmalısın. Ama seni orada görecekler :)

carmen: Ve yanında promosyon ürün gibi kalan ben'i :)

shawn: Kendine böyle söyleme Carmen.

carmen: İnan bana ayrıldığımız ortaya çıktığından beri hakkımda neler söyleniyor bilemezsin. İkimizi yan yana gördüklerinde neler neler söylerler...

shawn: Neden sikik okul arkadaşlarını(!) bu kadar kafaya takıyorsun anlayamıyorum.

carmen: Sadece okul arkadaşı değil. Senin artık bir kitlen olduğunu unutmuş gibisin 12 milyon falan yaklaşık 2 milyon da senin için çıldıran kız vardır.

carmen: Okuldakileri duyuyorum bir de sosyal medyayı kaldıramam kusura bakma.

carmen: Sen katılacaksın bunu biliyorum sadece tek bir isteğim var,

carmen: Sana karşı tavırlarını bariz bir şekilde değiştirenlere çok yüz verme bunu asla kaldıramam.

carmen: Söz bana pek düşmez ama bari bunu yap. O şekilde davranmaları bu kadar sahte yaşıyor olmaları sinirlerimi sikiyor. Diyecek bir şeyin yoksa görüşürüz.

(Görüldü)

Ne yani ? Görüldü mü?

Carmen ne bekliyorsun ki sana mesaj atması bile olağanüstüydü görüldüsüne mi şaşırdın. Aptalsın herzamanki gibi.

CREEP // Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin