Чу се позвъняване на входната врата и момчето, което до сега лежа на леглото си и си ровеше в телефона се изправи рязко и скочи от него като се затича към стълбите и по тях към първия етаж
" Юта внимавай ще се пребиеш!!!" Извика майка му от коридора като видя сина си, който щеше да се метне по стъпалата от бързане.
" Да да ..." Каза задъхано сина ѝ, който се беше насочил към входната врата. Бавно я отвори и пред него се разкри възрастен мъж в синьо облекло и писмо в ръката си.
" Юта Накамото?" Попита мъжът, а момчето само кимна леко.
" Това е за вас." Каза по-възрастният и му подаде писмото.
"Благодаря." Каза Юта и взе писмото в ръката си и затвори вратата."МАМО!!!" Изкрещя Юта след като видя от къде е писмото.
"Да скъпи." Раче майка му като се доближи до него, а той я погледна с разширени очи.
"То то от .... от УЧИЛИЩЕТО Е!" Изкрещя отново момчето.
"Сериозно!!" Усмихна се майка му широко. " Нека го отворим!!" Предложи тя.
" Не не н-не аз не не мога!" Каза момчето и погледна към майка си.
"Направи го ти." Каза то и ѝ подаде писмото с трепереща ръка.
Майка му го взе и бавно започна да отваря плика, след което извади и неговото съдържание голям хартиен лист с дълъг текст на него, майката започна да го чете внимателно и след това погледна към сина си сериозно.
"К-какво?" Каза момчето притеснен заради погледа на майка си.
"А-ами аз няма какво да кажа." Заекна майка му, докато гледаше листа.
" З-защо нещо лошо ли е?" Юта беше притеснен до краен предел и имаше чувството, че сърцето му ще изскочи.
"Юта." Каза жената тихо и бавно.
"Д-да?"
"ПРИЕТ СИ!!!" Изкрещя майка му и го прегърна силно .
"КАКВО!" Изненада се момчето и започна да подскача.
"Н-наистина?!?" Попита той шашнат, а майка му само кимна бързо няколко пъти.
"Т-това, не мога да повярвам!!" Очите на момчето се насълзиха и погледна към майка си.
" Мамо мечтата ми се сбъдна!" Каза то и се приближава до жената, след което я прегърна.
"Знам скъпи, знам." Каза жената, докато беше прегърнала сина си и усещаше колко развълнуван беше той.
Това беше мечтата му от малък и цял живот се подготвяше за да бъде приет в това престижно училище, училището за идоли, където всеки, който влезе там ставаше известен. Там учат модели, певци, писатели, художници, музиканти, актьори и какви ли още не талантливи хора, а сега заедно с тях и Юта.
-
-
-
-
-
-
-
-
Дойде и денят, в който момчето трябваше да замине и да започне обучението си в новото училище.Юта и майка му бяха в голяма каша и бързаха, колкото можеха за да могат да стигнат там на време за посрещането на първата учебна година в новото училище.
"Юта багажа ти готов ли е??" Извика майка му от първия етаж, докато се опитваше да оправи букета за директора.
"Да да ей сега идвам" Провика се момчето от горе и след около две минути се появи на стълбите заедно с един голям сак, куфар, раница и три торби с дрехи.
" Боже мили, Юта! Не ти е нужно да влачиш толкова много багаж от сега!" Шашна се майка му като го видя.
" Няма значение, днес е нанасянето в пансиона и аз трябва да изглеждам перфектно през всеки един учебен ден." Каза момчето докато се мъчеше да слезе по стълбите без да се пребие.
Майка му извъртя очи и отвори входната врата на къщата, като направи път на сина си да мине, след което заключи и се насочи към колата си. Отвори багажника и стовариха колкото багаж можеха, но за куфара нямаше място, така че момчето го остави на задните седалки и двамата с майка си се качиха отпред, жената запали колата и потегли към новото училище.
______________________________________
Амиии това е първата ми глава и първата ми книга и даа.
Още се чудя как съм се справил, получи се малко къса ама нищо, следващият обещавам повече.
😋😋😋
______________________________________
YOU ARE READING
1V1 / YUTAE
RandomЮта Накамото има възможността да учи в едно от най - престижните училища в света и той веднага я грабва. Там обаче той е принуден да бъде съквартирант с един от най-известните момчета в училището му. В началото те не се разбират добре, но какво се с...