8.

170 23 0
                                    

Момчетата бяха в квартирата си, ако изобщо това им правеше впечатление.

Тейонг беше без тениска и  изяждаше по-малкото момче под него.

То се гърчеше и стенеше след всяка целувка, смучка или тръпка, която другият изпращаше по него.

По-големият разкопча ципа на дънките си и ги премахна от себе си, след което се насочи към тениската на по-малкия, но Юта го отблъсна от себе си.

"Не може да продължим!" Каза той категорично.

"Н-но как така ами това?" Другият направи знак към превъзбудения му приятел.

" Искаше да говорим, не да ме душиш от целувки." По-малкият го каза така, че все едно отговора беше очевиден.

"А за това там долу се оправяй сам. Приеми го за наказание за дето ме фрасна."

След което потупа по големия по рамото, а той просто стоеше с отворена уста, все едно си беше глътнал речника. Не можеше да повярва на това, което по-малкият му причини.

"Ако няма да казваш нищо се разкарай от леглото ми, искам да се опъна."

Юта го погледна в очакване на отговор. Тейонг само се изправи рязко от леглото като се насочи към банята с отчаяна физиономия.

"Ах ти!" Чу се само как се провика по пътя.

Не след дълго започнаха да се чуват стенания, които ставаха все по-силни и все по-силни. Бяха истинска музика за ушите на по-малкото момче, което лежеше и си ровеше в телефона със самодоволна усмивка на лицето.
-
-
-
-
-
След двадесет минути Тейонг излизе от банята и беше само по хавлия, явно си беше ударил и един бърз душ.

"Относно това, което исках да говорим." Започна той.

" Благодаря за това, че ми помогна да се прибера онази нощ..."

"За нищо." Изстреля на бързо по-малкият прекъсвайки го.

Другият си обу само едни боксерки и се качи на горното легло.

Настъпи неловко мълчание, единият си ровеше в телефона, а другият гледаше тавана на стаята, потънал в мисли.

"Юта?"

"Мм?" Измрънка, докато продължи да гледа някакви глупости на устройството в ръката му.

"Изпитваш ли нещо към мен?" Този въпрос му дойде като гръм от ясно небе, след което по-малкият преглътна тежко.

"Н.....



______________________________________

Оххх няма какво да кажа.

______________________________________

1V1 / YUTAE Where stories live. Discover now