Юта застана пред входната врата, след което отключи и влезе вътре, отправи се към стаята в края на коридора и влезе, но веднага съжали, след като пред него стоеше Тейонг, който беше само по хавлия, а тялото му беше мокро, бретона му беше паднал на очите и капки бавно се стичаха по оформените му гърди и корем .
Очевидно сега беше излязъл от банята.
Юта моментално закри очи и се обърна към вратата.
"А-аз такова ........ съжалявам" каза момчето заеквайки, но отговор не получи.
След малко усети ръка на рамото си и беше завъртян от другото момче, така че погледите им да се засекат.
Тейонг се доближи до лицето му и дистанцията между тях беше адски малка.
Юта беше толкова засрамен от действията на момчето и още повече, че беше само по хавлия, а бяха толкова близо един до друг.
По-големият започна да оглежда всеки инч от лицето на по-малкия като накрая се спря на устните му, а Юта стисна очи, но след това усети как просто другият се отдръпва от него.
"Сега разбирам защо си направил впечатление на всички в даскало."
Каза Тейонг като се насочи към един гардероб, от който започна да вади дрехи." Моля ?" По-малкият зяпна объркано.
" Казвам, че имаш хубаво и нежно лице, по-рано даже не те бях заглеждал, но днес цялото училище говореше за новия секси ученик и ми стана интересно след като разбрах, че е ставало на въпрос за теб." Каза другият, докато се обличаше все едно, че не му пукаше, че има и още някой в стаята, а Юта беше обърнал глава и всячески се стараеше да не поглежда към греховното тяло на Тейонг.
"А-ами благодаря, предполагам?" Каза леко объркано момчето.
По-големият вече се беше облякъл и беше застанал пред едно огледало в коридора и започна да си оправя косата.
"Излизам на вън с приятели, няма да се прибера скоро, така че не ме и чакай." Каза той.
"Добре." Отвърна му по-малкия и след това чу звука от затварянето на входната врата.
Едно обаче не можеше да разбере Юта. Защо, когато Тейонг се приближи към него имаше чувството, че сърцето му ще изскочи?
Защо усещаше тялото си толкова горещо?
Защо изпитваше нуждата да го докосне, да го усети, да го прегърне, да го целуне?
Защо?
Питаше се малкият, докато беше вкопчили пръсти в косата си.
Нима изпита някакви симпатии към него?
Или беше просто желание, за да опита нещо ново?
Питаше се какво ли не, но така и не можа да намери отговор на въпросите си.
Той остана объркан сам с мислите си.
______________________________________
Ох срам ме е от тази глава. Доста слабо ама квото такова.
🤔🤨______________________________________
BINABASA MO ANG
1V1 / YUTAE
RandomЮта Накамото има възможността да учи в едно от най - престижните училища в света и той веднага я грабва. Там обаче той е принуден да бъде съквартирант с един от най-известните момчета в училището му. В началото те не се разбират добре, но какво се с...