Дойде време и Юта да излезе с новия си приятел, който му беше изпратил смс, че ще мине скоро да го вземе.
Момчето беше застанало пред огледалото и оправяше косата си, като накрая се огледа, за да прецени дали всичко е добре.
Беше облякъл черно бяла карирана риза, тесни скъсани на колената дънки и черни кецове.
В същия момент на вратата се позвъня и момчето взе телефона си, след което отвори и се осмихна на по-малкия, който стоеше срещу него.
" Хей изглеждаш супер!" Отбеляза с широка усмивка Ронджун.
" Благодаря ти също." Отвърна му по-големият и се обърна да заключи. "А сега къде ще ходим?"
" Има едно много хубаво заведение в центъра на града, та ако искаш?" Усмихна се и повдигна една вежда по-ниският.
"Хубавите заведения по принцип не вървят ли с хубави клиенти?" ( Тва не знам откъде ми дойде 😂) Засмя се другият.
"Ами тогава какво правим още тука?" Ронджун попита със сериозен глас, след което двама се засмяха и тръгнаха към центъра на града.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
След като стигнаха двамата се настаниха на една от масите пред заведението и зачакаха за менютата си."Наистина е красиво!" Отбеляза Юта.
(Не знам как да опиша заведението, така че си представете просто, че е хубаво 😂)
" Нали!"
Дойде един от сервитьорите и ги поздрави с широка усмивка като след това остави по едно меню на всеки и продължи да върши работата си.
Двете момчета започнаха да разглеждат разнообразието от храни, десерти и напитки.
По едно време обаче Юта долови с полезрението си нещо, което му привлече вниманието и той изправи глава.
Когато обаче видя случващото се остана шокиран.
Тейонг се биеше с още някакво момче на улицата, имаше тълпа от хора около тях и още няколко млади момчета, но всички само гледаха и не правеха нищо за да прекратят свадата.
Момчето се изправи рязко от мястото си и без да се замисли хукна на там, а другото само стоеше и го гледаше объркано, защото не знаеше какво се случва, когато обаче видя на къде отива по-големият и като разбра какво се случваше там той също стана и го последва.
Юта си проправи място из между хората и се изпречи между двете момчета.
" Тейонг спри!" Започна да крещи той, докато се опитваше да го отдръпне, но вместо това отнесе един юмрук от страна на съквартиранта си и падна на земята.
"Джено какво правиш?!?" Ронджун също се намеси.
"ДЖЕНО!" Изкрещя отново като хвана едната ръка на момчето и така привлече вниманието му.Юта се изправи и заби юмрука си директно в лицето на Тейонг и той падна на земята.
" Ронджун взимай момчето и се махайте от тук! " Нареди, след което се приближава към съквартиранта му, който се мъчеше да се изправи. Реши да му помогне, но вместо това беше избутан.
" МАХАЙ СЕ! КАКВО ЗА БОГА ПРАВИШ ТУК!" Разкрещя му се другият.
" АЗ ЛИ А ТИ!? ЗНАЕШ ЛИ ИЗОБЩО КАК ИЗГЛЕЖАДШЕ ОТСТРАНИ! А! АЗ ПРОСТО ИСКАХ ДА ТИ ПОМОГНА!"
"Помогна достатъчно. Сега може да си ходиш." Тейонг се изправи, но леко залитна и щеше отново да падне, но Юта го хвана.
" Няма да стане прибираме се и двамата! Целият си в синини и рани."
" Не смей да ми нареждаш!" Изсъска му другия.
"Ти дори не можеш да ходиш сам, така че не си мисли, че си в правото да решаваш." Каза му спокойно Юта, а другият в крайна сметка се примири и го послуша.
-
-
-
-
-
-
-
Пътят премина в мълчание, докато не стигнаха до входната врата. Юта отключи, след което Тейонг влезе и се събу и двете момчета са насочиха към стаята им."Седни на леглото!" Каза по малкото момче на съквартиранта си.
"Защо?"
"Така!" Тейонг го послуша и седна чакайки.
Юта отиде до багажа си и от там извади една малка аптечка.
"Свали си тениската." Нареди, а другият отново го послуша.
По-малкият седна пред съквартиранта си и започна да промива раните му, докато той го гледаше и следеше всяко негово движение.
"Защо го правиш?" Попита Тейонг.
Юта само изправи рязко глава и го погледна в очите.
"Ами а-аз не знам."
Отговори му заеквайки и продължи да си върши работата, но тогава усети как една ръка хваща челюстта му и вдигна отново главата му, но преди да разбере какво се случва вече другото момче беше вкопчило устни в неговите.______________________________________
Е как е?
______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1V1 / YUTAE
RastgeleЮта Накамото има възможността да учи в едно от най - престижните училища в света и той веднага я грабва. Там обаче той е принуден да бъде съквартирант с един от най-известните момчета в училището му. В началото те не се разбират добре, но какво се с...