6.

159 24 0
                                    

Момчето стоеше вцепенено от действията на съквартиранта си и не знаеш какво да направи.

Усети как сърцето му препусна удар, когато Тейонг се  задвижи и облиза долната му устна, а Юта несъзнателно му даде вход.

По-големият нахлу в устната му кухина и започна да изучава изучава всеки един сантиметър.

Целувката се задълбочи, но Юта се осъзна и отблъсна другото момче от себе си.

" А-аз просто имах чувство......" Тейонг нямаше време да довърши, защото  другият стана и бързо се отправи към банята, след което се затвори там.

Юта стоеше подпрян над мивката и гледаше отражението си в огледалото, докато дишаше тежко.

"Защо? Защо по дяволите му позволих това? Та ние дори не се познаваме достатъчно. Защо тогава сърцето ми се побърква?
А-аз ъгххх!"

Момчето си задаваше какви ли не въпроси.

Чувстваше се объркан, съжаляваше за това, което направи, но и от една страна се радваше.

Самият той не можеше да се разбере в момента.

След като излезе от банята се насочи отново към стаята, когато влезе видя, че Тейонг беше легнал.

Юта последва примера, но не го свърташе на леглото. Постоянно се въртеше и мислеше за това от по-рано.

"Юта аз....... съжалявам за по-рано."

Момчето потръпна като чу гласа на съквартиранта си. Мислеше, че вече е заспал, но уви не.

"Нали не съм те уплашил?"

Този път в гласа на по-големия се осещаше и нотка загриженост и нежност.

" Не няма нищо. А-аз.......... просто ми дойде като гръм от ясно небе."

Отвърна по-малкият и се обърна отново.

"Съжалявам."

Чу отново тихо преди да се отнесе.



______________________________________

Ох тази глава е доста кратка ама кво да се прави така ми дойде от вътре.

______________________________________

1V1 / YUTAE Donde viven las historias. Descúbrelo ahora