" Н-не знам." Отговори като преглътна тежко.
"З-защо?"" Просто питам." Отговори тихо другият.
Останалото време премина в мълчание, докато и двете момчета накрая не се отнесоха в спокоен сън.
-
-
-
-
-
-" Така ученици днес ще изберем някои от вас, които ще включим в нашата програма за лица на училище „Съджест". Идеята е да изберем модели, които ще представят дизайните на различни модни компании. Това е добър шанс за вас, както и за вашата кариера в модната индустрия. Моля всеки, който смята, че е готов за това да вдигне ръка и аз ще му дам формуляр, който трябва да попълни и да ми го върне и училищният съвет ще вземе решение относно това кои ще са приети и кои не. Списъка с приетите ще бъде сложен в коридора до края на учебните часове. Е желаещи?"
Всички ученици в стаята гледаха внимателно и след като учителят каза това, което искаше всички започнаха да си шушукат. Всеки от тях би желал това предложение, но повечето ги плашеше факта, че може да не бъдат удобрени.
" Е Юта какво ще кажеш? Да се запишем ли?"
" Оххх не знам Джун, има ли шанс да ме удобрят?"
Другото момче се засмя и потупа приятеля си по рамото.
"Как да няма? Виж се само много ясно, че ще те приемат."
По-големият се усмихна след, което кимна.
"Е решилите да се запишат да вдигнат ръка." След това всички в стаята изявиха желание, което доста стресна до някаква степен момчето, което туко що беше направило своя избор.
-
-
-
-
-
-
Учебните часове бяха свършили и повечето ученици се бяха събрали в коридора на училището за да разберат дали са приети." Явно това предложение не е било отправено само към нашият клас."
Каза смутено Юта докато Ронджун го влачеше за ръката минавайки между тълпата с тийнейджъри." Е и? Още по-интересно." Каза по-малкият докато гледаше напред докато не стигна до късия лист на стената, след което започна да чете имената на него с голяма усмивка на лицето.
Малкият изкрещя и се обърна към приятеля си като буквално му се нахвърли прегръщайки го.
"ПРИЕТИ СМЕ!" Изкрещя той.
" Боже приети сме!"" Добре добре само не забравяй да дишаш." Усмихна се по-големият като свали приятелят си от него.
Двамата забелязаха как повечето около тях се връщаха с натъжени лица и това се стори доста странно на Юта, момчето се доближи до листа с приетите и остана шокиран. Толкова много хора се бяха записали, а имената на листа бяха само десет. Нима стотици ученици бяха отхвърлени? Част от приетите бяха Чаньол и Бекхюн, другите не ги познаваше освен приятеля си.
Най-отдоло на листа момчето прочете.
„Всички приети да се явят утре от 14:00 часа в кабинет 96."
______________________________________
Кой е гладен? 😂🍔
______________________________________
YOU ARE READING
1V1 / YUTAE
RandomЮта Накамото има възможността да учи в едно от най - престижните училища в света и той веднага я грабва. Там обаче той е принуден да бъде съквартирант с един от най-известните момчета в училището му. В началото те не се разбират добре, но какво се с...