3.

166 22 1
                                    

Първият учебен ден не започна толкова хубаво, колкото си го представяше Юта.

Времето беше мрачно и тъмносиви облаци се бяха събрали над града, валеше пороен дъжд и за капак на всичко Тейонг беше зарязал Юта да върви сам без нищо, което можеше да го скрие.

Момчето беше облякло един черен суичър с качулка, надявайки се това да го предпази поне малко от дъжда.

Сетне стигна до входа на училището и влезе вътре.

Учениците се бяха наредили в коридора на училището и всички се бяха събрали по групи и си бъбреха някакви неща.

Момчето се размина из помежду им и се отправи в търсене на класната му стая, но в такова голямо училище не беше лесно да намериш какво и да било.

Луташе се в коридорите и оглеждаше табелките на всяка стая в търсене на своята.

" Да имам ли на предвид, че не знаеш къде се намираш?"

Чу лек кикот зад себе си и се обърна рязко.

Зад него беше ниско, но свежо и красиво момче с прекрасна усмивка.

" Ами аз, може да се каже." Усмихна се на криво и се почеса неловко зад врата.

По-ниското момче само се усмихна.

"Приятно ми е аз съм Ронджун!" Каза, след което подаде ръката си напред.

"Юта." Отвърна му по големия.

" Та каква паралелка си, мога да ти помогна." Погледна го любопитни момчето.

" Ами мода и актьорско майсторство."

" О значи си с мен." Зарадва се по-малкият. " Нашата стая е в края на коридора." Отвърна му и го подкани да го последва.

"А, по междудругото ти също ли си за първа година тук?" Попита го Юта, докато вървяха към стаята.

" Да и честно казано съм много развълнуван." Отвърна му момчето като се усмихна широко.

" Аз също, но щеше да е по-добре ако съквартиранта ми не беше задник и не ме беше зарязал в дъжда просто ей така. " Каза по-големия и се засмя.

" Моят също не е цвете за мирисане, но така е по-интересно."

"Как?" Погледна го въпросително високият.

" Ами погледни го от тази страна, учиш се да се съобразяваш и да съжителстваш с други хора."

"Може и така да е." Юта сви рамене.

"Стигнахме!" Каза по-малкият и отвори вратата на стаята.

Вътре нямаше кой знае колко хора, но пък и беше рано за първия час.

Двете момчета се запътиха към един от последните чинове и се настаниха един до друг, след което се заговориха за какви ли не неща. От къде са, какво харесват и т.н., докато учителят не дойде и часа не започна.
-
-
-
-
-
-
-

Денят не мина никак зле за Юта, с изключение на сутринта.

С Ронджун доста се опознаха и даже се бяха оговорили довечера да излязат и да отидат на заведение.

Предметни минаха леко и се сториха доста интересни на новодошлия.

За съжаление дойде и най-неприятната част за момчето, а именно да се върне в пансиона и да види отново съквартиранта си.

Въпреки малкото прекарано време, това момче му беше направило доста лошо впечатление.

Юта застана пред входната врата, след което отключи и влезе вътре, отправи се към стаята в края на коридора и влезе, но веднага съжали, след като пред него стоеше Тейонг, който........... 

______________________________________

БАМ! Ето я и новата глава!
😋😋😋

______________________________________

1V1 / YUTAE Where stories live. Discover now