8. Άλλος ένας τσακωμός

77 8 5
                                    

*Cough Cough* ετοιμαστείτε..



Yoongi's P.O.V

Όταν είδα την Yoon-Hee και τον Hoseok να φιλιούνται δεν άντεξα άλλο. Είχα γίνει έξαλλος.

Μπήκα στο δωμάτιο έπιασα την Yoon-Hee και την πήγα στο δωμάτιό μου. Κλείδωσα την πόρτα και την κόλλησα στον τοίχο. Άκουγα ταυτόχρονα που βάραγε ο Hobi την πόρτα. Μόλις την κόλλησα της εξήγησα κάποια πραγματάκια που μάλλον τα είχε ξεχάσει. Την είδα τρομοκρατημένη οπότε εγώ της χάιδευα τα μαλλιά της απαλά.

Άρχισα να την φιλάω ασταμάτητα. Τώρα εγώ έπρεπε να μαντέψω αν της αρέσει ναι ή όχι. Σε κάποια φάση με έσπρωξε για να πάρει ανάσα.

"Νομίζω ότι μου υποσχέθηκες ΚΑΤΙ" Μου είπε.

Μπορεί να έχει δίκιο αλλά νομίζω ότι δεν έχει καταλάβει ότι δεν μου ξεφεύγει έτσι εύκολα. Εγώ μετά την πήρα και την πέταξα στο κρεβάτι.

Ήμουν επάνω της για να μην μπορεί να φύγει. Ο Hoseok σταμάτησε να βαράει την πόρτα. Άρχισα να της φιλάω τον λαιμό.

"Σε παρακαλώ σταμάτα!" Φώναζε η Yoon-Hee.

"Ποιος ο λόγος? Θυμάσε εκείνη την νύχτα που σου είπα ότι αν στην πέση κανείς την πάτησες και εσύ και αυτός? Άντε γιατί πολλά πραγματάκια έχουμε ξεχάσει. Πράγματα που δεν έπρεπε."

"Εγώ όμως σε εμπιστεύτηκα...Κάτι που δεν έπρεπε να είχα κάνει!"

Μου χτύπησε ευαίσθητο σημείο. Την ήθελα δικιά μου τι δεν καταλαβαίνει...Τι έχουν οι άλλοι που εγώ δεν έχω?!

"Τι δεν καταλαβαίνεις?! Πες μου αλήθεια!!! Σε λατρεύω περισσότερο από όλους. Αν γίνεις δικιά μου δεν θα μετανιώσεις τίποτα! Απλός σε θέλω να είσαι δίπλα μου...να σε αγκαλιάζω και να σε φιλάω όποτε θέλω χωρίς να πληγώσω κάποιον. Σε αγαπώ..."


Yoon-Hee's P.O.V

Τα λόγια του...μου έκαναν την καρδιά να χτυπάει ασταμάτητα. Εγώ όμως το έπαιξα δύσκολη.

"Μπα! Νοιάζεσαι να μην πληγώσεις και τους άλλους? Πώς και έτσι?? Αν όντως είναι έτσι τότε γιατί με πήρες απότομα από το δωμάτιο του Hoseok?!"

Του είπα. Είχα μπερδευτεί τόσο πολύ. Δεν έχω ιδέα ποιον να επιλέξω. Τον Yoongi τον λατρεύω τόσο πολύ...Όπως και τον Hoseok. Η καρδιά μου απλός κάνει πέρα δώθε και προσπαθεί να επιλέξει ποιον.

Ο Yoongi με κοίταζε και τον κοίταγα και εγώ. Είχα μείνει. Τον άφησα να κάνει ότι θέλει στο τέλος.

Uncommon || GREEK FF (m.yg) ✔Completed✔Место, где живут истории. Откройте их для себя