Πήγαμε κάτω λοιπόν και ήταν άλλους τέσσερις στον καναπέ.
Πρόσεξα και την μάνα μου. Η αδερφή μου καθόταν πάνω σε έναν από αυτούς. Η μάνα μου μίλαγε με εκείνον που μας άνοιξε την πόρτα. Τι ωραία ενέργεια που είχε το σπίτι. Αν και...ένιωθα ανασφάλεια. Ο Hoseok το πρόσεξε και ήρθε ακόμα πιο κοντά μου από τι ήταν.
"Λοιπόν. Καλημέρα σας. Θέλω να σας συστήσω σε μία φίλη μου. Την Yoon-Hee!"
Τότε με χερέτησαν όλοι τους. Εγώ ντράπηκα αλλά αυτό δεν με σταμάτησε στο να μην έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
"Καλημέρα σας!"
Τότε κάθησα στον καναπέ ανάμεσα από τον Hoseok και έναν άλλον. Ο Yoongi είχε παραμείνει όρθιος. Σκέφτηκα να του πω να κάτσει αλλά άστο καλύτερα.
"Γεια σου!! Πρέπει να είσαι η γκόμενα του Hoseok?"
ΦΑΣΗ?? Κοίταξα τον Ηοseok και αυτός εμένα. Κοκκίνισα ολόκληρη. Μετά κοίταξα τον Yoongi. Φενόταν, δεν είχε καθόλου κέφι.
"Όχι όχι...είμαστε απλά φίλη."
"Α...Sorry για την παρεξήγηση. Τεσπα, με λένε Jeon Jungkook." Είπε ο άντρας που τον λένε Jungkook.
Μα τι κούκλοι είναι όλοι τους. Ουφφφ... Ζεστάθηκε το δωμάτιο γρήγορα.
"Γεια...χάρηκα για την γνωριμία!" Του είπα χαμογελώντας.
Ένιωθα λίγο awkward που καθόμουν δίπλα στον Hoseok τώρα...Μετά μου μίλησε και ο άλλος που καθόταν δίπλα μου.
"Εμένα με λένε Kim Namjoon. Χέρομαι που σε γνωριζω!" Μου είπε χαμογελώντας.
Αχχχ τι κούκλος και αυτός. Δεν τα πάμε καλά σε αυτό το σπίτι. Όλοι είναι ΚΟΥΚΛΟΙ. Όταν μου χαμογέλασαν τα λακακια που είχε πετάχτηκαν έξω. Χαριτωμένο.
"Χελό~ με λένε Kim Taehyung! Μπορείς να με λες και V αν θες! Επίσης τι χαριτωμένη που είναι η αδερφούλα σου~" Μου είπε. Μάλλον είχε λιώσει η καρδούλα του από την αδερφή μου.
Τι χαριτωμένοι που είναι και οι δυο τους. Καθόταν πάνω του η αδερφή μου και ο Tae την γαργάλαγε και της έλεγε ιστορίες.
"Γεια σας! Είμαι ο Jin. Χάρηκα για την γνωριμία!"
Θεέ μου. Μου μίλησε στον πληθυντικό. Είπαμε να με σέβεται αλλά όχι και έτσι. Ντράπηκα πάλι.
"Χαχα.. Δεν χρειάζεται να μου μιλάς στον πληθυντικό! Πάντως, χάρηκα και εγώ!" Του είπα.
Καθώς συζητούσα με τα παιδιά, ένιωσα ένα βλέμμα καρφωμένο επάνω μου. Κοίταξα πρώτα τον Yoongi. Μπα...Ήταν στον κινητό του. Κοίταζα γύρω μου. Κανένα βλέμμα.
ESTÁS LEYENDO
Uncommon || GREEK FF (m.yg) ✔Completed✔
FanficΗ Chang Yoon-Hee, ένα κορίτσι από Κορέα, πηγαίνει καθημερινά στην δουλειά της. Οι μέρες περνάνε και αυτή γνωρίζει πολλά άτομα. Ας δούμε σιγά σιγά ποιοι είναι! (Yoongi/Suga FF) (GREEK FF) Thank you στην @pink_joonie για την ενίσχυση της με τα book co...