22. Namjin...?

44 10 9
                                    

Yoon-Hee's P.O.V

Ολα αυτά μου φάνηκαν τόσο απότομα...Το τι έκανε ο Yoongi, το τι παραδέχτηκαν τα κορίτσια... Τόσο περίεργο. Πραγματικά μας επαιξαν άσχημα, πολύ άσχημα. Όλο το σπίτι είχε την ποιο αρνητική της ατμόσφαιρα. Ο Jungkook να κλαίει και όλοι οι υπόλοιποι να κάθονται χωρίς να μιλάνε, σκεφτοντας αυτό που μόλις τους είπε ο Yoongi.

Ξαφνικά η πόρτα άρχισε να χτυπάει. Δεν σηκώθηκε κανείς να ανοίξει. Αναρωτιέμαι γιατί... Πλησιασα την πόρτα για να την ανοίξω εγώ αλλά πρόλαβε ο Hoseok να μου κάνει νόημα να καθήσω κάτω. Μετά από λίγο ο Yoongi άνοιξε την πόρτα και βρέθηκε εκεί ο Jin και ο Namjoon.

"Μην μας παρεξηγήσετε αλλά... Είμαστε ζευγάρι τώρα.." Είπε ο Namjoon.

ΕΛΑ ΜΟΥ?! Ο JIN ΚΑΙ Ο NAMJOON G- ... Αποφάσισα να μην σχολιάσω.

"ΕΜ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑ ΕΓΩ? ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑ." Ο Yoongi είπε και είχε πέσει στα πατώματα και γελαγε.

"Δεν υπηρχε περίπτωση να σας παρεξηγησουμε. Είσαστε φίλοι μας και μεγαλώσαμε όλοι μαζί, οπότε γιατί να σταματήσει η φιλία μας εδώ?" Είπε ο Jimin.

Οχου μωρέ έχουμε και το αγγελάκι της παρέας τον ξέχασα. Αλλά μπορώ να πω ότι συμφωνώ μαζί του.

"Έχει ένα τεράστιο δίκιο." Συμφώνησε ο Tae.

"Πάω να φτιάξω το κέφι του Jungkook λέγοντας του όλο αυτό." Είπε ο Yoongi γελώντας.

Τον έπιασε ο Namjoon από την μπλούζα όμως πριν ανέβει σκαλί. Ο Yoongi είχε δάκρυα στα μάτια του από γέλια. Δεν καταλαβαίνω.. ποιο είναι το αστείο?

"Να σου πω όμως, σεβασου μας λίγο. Αποφασισαμε να αλλάξουμε την ζωή μας για να μην είναι βαρετή όπως η δικιά σου." Του είπε ο Namjoon.

"Συμπληρώνω, ότι δεν είναι και κάτι τρομερό. Απλά άσε μας να κάνουμε αυτό που πράγματικα επιθυμούμε." Συμπλήρωσε ο Jin.

Τότε κάθισε πίσω στον καναπέ (ο Yoongi) κατσουφιασμενος.

"Μπορώ να πω ότι ούτε εγώ περίμενα κάτι τέτοιο αλλά... Συγχαρητήρια...?" Είπα.

"Να το το καλό μας κορίτσι." Μου απάντησε.

Άρχισαν να χειροκροτανε και άρχισα να χειροκροτώ και εγώ.

Τότε κατέβηκε από τον πάνω όροφο ο Jungkook.

"Τι έγινε εδώ?" Ρώτησε ο Jungkook.

"Να σου εξηγήσω- Γιατί είσαι κατακόκκινος? Εκλαιγες?" Ρώτησε ο Jin.

"Θα σου εξηγήσω μετά λες εσύ τώρα."

"Εγώ και ο Namjoon είμαστε σε...πως να το ρε παιδί μου. Σχέση!"

"Τι-- μα..."

Έμεινε και αυτός άφωνος.

"Hyung- οκ τότε!"

Πήγε και κάθισε και αυτός στον καναπέ.

"ΩΡΑΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ...Ας πω και αυτό που ήθελα να σας πω εγώ."

...

Το ίδιο ακριβώς. Είχαν μείνει έκπληκτοι όπως όλοι οι υπόλοιποι.


Πάει το παλιό βιβλίο....Ας λιπυθουμε βρε παιδιαα... Αύριο θα'ν το τελευταίο... Ο πρόλογος βρε άντε γεια. Καλή χρονιά-- οκ όχι. Όπως είπα και στο μίνι τραγούδι μου... Σήμερα είναι το τελευταίο. Αύριο απλά θα -- όχι κάτσε spoilers. Οκ απλά θα δείτε αύριο. ΑΝΤΙΟΟΟΟ!!!

Uncommon || GREEK FF (m.yg) ✔Completed✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora