-2- Keşke görmeseydim.

84 18 2
                                    

3 yıl önce devamı.
Ertesi gün kızıda dersten almıştım erkenden çalışmaya başlamıştık.
1 saat sonra.
"Evet gençler biraz dinlenme molası verelim sonra devam ederiz"dedim ve dedikten sonra herkes bir yere oturdu bizde gamze ile oturduk öyle konuşuyorduk çalışmalar ile ilgili bizim çocuklar olayı bildiği için kimse dalga falan geçmiyordu yani gamze ile yakın olmamı kimse yanlış anlamıyordu. Sonunda konuya Zeynep konusuna girdim.
-Gamze bir şey sorucam.
-sor
-

Zeynep ile yakınsın dimi?!
-kardeş gibiyiz aramız çok iyi noldu ki?
-Ben onun şarkı söylediğini sesinin çok güzel olduğunu öğrendim sende benim videolarımı izlemişsindir şarkı söylediğimi falan...?!
-Evet biliyorum...
-tamam şimdi senden bi ricam olucak umarım yardım edersin
-yardım edebileceğim şey ise neden olmasın
-Ben Zeynep ile bir şarkı yapmak onunla beraber bir düet yapmak istiyorum sen bi konuşsan ikna etsende bir şarkı yapsak..?
-Tamam ikna etmeye çalışırım ama bunu neden sen kendin yapmıyorsun?
-Bilmiyorum utanıyorum ya olmaz derse?
-dünyanın sonu değil ya ama emin ol senin gibi birisiyle şarkı yapmaya hayır demez...
-İnşallah.
2 gün sonra.
"Evet gençler bugün iyice bi çalışalım 2-3 ders çalışırız sonra geri kalan derste ise voleybol falan oynarız ne dersiniz" Herkes bir anda onayladı.
Teneffüs olmuştu gamze yanıma Zeynep ile gelmişti. Gamze"Mert bak kimi getirdim yanına benden istediğin isteği neden kendin sormuyorsun" ben adeta ne diyeceğimi bilemiyordum beklemiyordum gamzeden böyle bir şey şaşırmıştım hele ki onun o orman gözüne bakınca iyice mala dönmüştüm ama cesaretimi toplayarak zorlanarak,
"S, selam Zeynep nasılsın" dedim kızardığımı anlayabiliyordum bu arada çocuklarda oradan beni çaktırmadan izliyordu
Zeynep "Selam Mert nasılsın"diyerek gülümsedi, işte bende o zaman bitmiştim...
Daha önce hiç gamzesi olduğunu bilmiyordum gülümsediğinde ben öyle güzel gülen ben öyle güzel gamzesi olan birisini görmemiştim sevgim artık git gide artmıştı ve sevgim aşka dönüşüyordu neyse.
"İyiyim sen nasılsın"dedim kendimi toparlayarak, "iyiyim"dedi gülümseyerek.
-Şey eee Zeynep ben hemen konuya gireyim, ben senin şarkı söylediğini öğrendim,duydum açıkcası çok güzel söylüyordun benim isteğim seninle bir klip yapmak ne dersin bu işe?
-Bilmiyorum düşünmem lazım doğrusu hiç vaktim yok böyle işlere ama yinede düşüneyim yarın söylerim
-tamam tamam sorun yok iyice düşün yarın söylersin..
Gamze
-ya bak hayır demez demiştim
-evet demedi ki gamze
-ama hayır da demedi bence tamam diyecek bak görürsün
-umarım (dedim düşünceli bir şekilde)
-Mert bir şey söyleyeceğim ama bunları sakın Zeynep'in yanında asla anlatma
-Tamam dinliyorum
-Mert bence Zeynep'de senden hoşlanıyor
-Ne bi dakika ben doğrumu duyuyorum
-Evet Mert doğru duydun artık herkes senin Zeynep'e nasıl baktığını biliyor ve bunu Zeynep'inde anlaması doğaldı tabi ki yani uzun lafın kısası bir gün öyle dalmışsın sen Zeynep'de bana "ya mert niye öyle sürekli bakıyor niye selam falan vermiyor acaba?"dedi hatta en önemlisi bir gün hani bir burada dansa çalışırken tenefüs'de yanımıza gelip oturmuştu hatırlıyormusun?
-E evet (diye bildim adeta duyduklarıma inanamıyordum)
-işte o gün bizim yanımıza oturmuştu biraz benimle konuştuktan sonra gitmişti de kalktığında arkası kirliydi de bana  temizlesin diye söylediğini duymuş kız derste sürekli aklında oydu işte bana off mert gördü çok utanıyorum ya dedi o kadar masumdu ki anlatamam
-Canım ya kıyamam ya gamze ben bu kıza aşığım ya çok seviyorum anlatamam geceleri bi an bile gözüme uyku girmiyor o güzelliği aklımdan çıkmıyordu.
-bunu anlamamak için salak olmak lazım mert sizin sevgili olmanız için elimden geleni yapacam söz veriyorum.
-Çok teşekkür ederim gamze sen olmasan hiç bir şey yapamazdım hele ki bu duruma hiç gelemezdim.
-Önemli değil...
Bunları duyduğuma inanamıyordum demek ki beni seviyorda utanıyor sürekli düşünüyor diye içimden sürekli bunlar geçiyordu aklımdan.
Akşam eve geldim anneme bunları anlatıyordum annem gözümdeki mutluluğu görebiliyordu anlatırken o kadar heyecanlıydım ki,genellikle annemden bir şey saklamazdım yalnış olsada kötü bir şey olsada anlatırdım ondan tavsiye alırdım kızmazdı annemle biz arkadaşdık herşeyi bilirdi yani bilmesi gereken şeyleri tek sigara içtiğimi bilmiyordu onuda artık zamanı geldiğinde anlatırım saat gece 2'ydi gözüme bir türlü uyku girmiyordu annemin dediği gibi çok güzel bir kız gerçekten acaba yarın ne diyecek diye merak ediyordum zor olsada uyuyabilmiştim.
Ertesi sabah kalktım heyecanla giyinip çıkmıştım okula vardığımda daha kimse gelmemişti Ali bile tam telefonu alıp aliye arayacakken sınıfın kapısını açtı şaşırdı beni görünce "sabah sabah ne işin var okulda" dedi gülümseyerek "olum okul değilmi gelmek zorundayız" dedim "ne bileyim şaşırmıştım"dedi "bende tam sana arayacaktım"dedim "olum daha dün kafede yemek yedik oturduk ya hergün beraberiz zaten" dedi "ne bileyim oğlum çok heyecanlıyım"dedim iki yana yürürken "haa yine şu dünkü mesele tamam ya rahat ol çıkarız birazdan dışarıya konuşursun zeynep'inle bende o arada kantinden bir şeyler alayım kahvaltı yapmadan geldim"dedi "doğrusu bende yapmadım acaba derse hiç girmeden mi çıksak dışarıya zaten bahane bol"aynen,öyle yapalım kurt gibi açım dedi sınıfın kapısını açarken aradan 2 ders geçtikten sonra ekibi toplamıştık ve gamzede zeynep ile gelmişti ben ise süt dökmüş kedi gibi masum masum bakıyordum zeynep'in yüzüne ne diyeceğini merak ediyordum.
-Selam Zeynep nasılsın iyimisin iyisindir umarım günün nasıl geçti dersler falan..??
-Sakin ol Mert ne bu heyecan iyiyim herşey yolunda sen nasılsın (gülümsedi)
-İyiyim (hayranlıkla bakıyordum)
-Mert ben düşündüm iyiyice..seninle şarkı söylerim ama müziğimiz yok şarkı sözleri falan hiç bir şey hazır değil doğrusu buna vaktim de yok.
-Sen yeter ki kabul et ben herşeyi hallederim hiç merak etme aklımda çok güzel fikirler var..
-güzelmiş tamam ne zaman yapıyoruz ne yapıyoruz aklından geçenler ne peki??
-ben şöyle düşünüyorum ben gitar çalarım sen söylersin ben söylerim sen çalarsın
-güzel de ben gitar çalmayı bilmiyorum
- o zaman ben çalarım sen dinlersin olmazmı?
-neden olmasın peki nasıl bir müzik olacak ve klip nasıl olacak?
-müzik ben sakin romantik bir müzik olsun istiyorum, klipte sürpriz olsun sana.
-Bana uyar
-peki sen izin alabilirmisin ailenden?
-Şarkı yapacağız arkadaşımla derim çıkarım yani umarım (dedi gülümseyerek)
-umarım
Dedim ve yüzüne gülerek baktım okul bitti aliye "kanka acil şarkı studio sunu ayarla gitarla çalabileceğim bir müzik ve romantik şarkı sözü lütfen istediğim gibi olsun istiyorum kanka lütfen" ,"hallederiz kardeşim sıkma canını" dedi güler yüzle okuldan çıkar çıkmaz direkt studio ya gitmiştik tanıdığım bir arkadaşım vardı paylaşımları klibleri şarkıları herşeyimizi ayarlayan bir arkadaşımız vardı bizi biz yapanda bu arkadaşımızdı adı Murat dı
Ali odaya girer girmez konuya girdi
Ali.
-Murat naber bizde iyiyiz bize acilen romantik bir şarkı sözü ve müzik lazım umarım bulursun acil lazım bize
-tamamdır sıfır sıkıntı hallederiz ne zamana lazım ?
-olursa 1 haftada şarkıyı söyleyip klibini çekme faslına geçmeyi düşünüyoruz
-tamam kim söyleyecek ya da kimler söyleyecek?
-Ben söyleyecem yanımda da bir kız olacak bana gitarlı lazım yani gitarda çalacağım (dedim)
-tamamdır yarın gelin bir şeyler yapmaya çalışırım.
Okulu aksattım bizim ekibi aksattım değermiydi değerdi, umarım istediğim gibi olurdu aliye aradım "ali bana bir tane araba lazım trafiğin olmadığı alanda ormanlık alanda gezeceğiz bulabilirmisin?" "bulurum ne zamana?","2 gün sonra yani pazar günü" "tamam bulmaya çalışırım" dedi gitarda şarkı notalarını ezberlemiştim yarın gidip studio da aşık olduğum kızla şarkı söyleyecektim bu bir rüya olmalıydı çok mutluydum.
Ertesi gün.
Giyinmeyi çok sevdiğim için ayrı bi kıyafet odam vardı parfüm saat ve tesbih koleksiyonum vardı kıyafet odama girerek açık giyinmeyi sevdiğim için beyaz pantolon üstüme ise pembe bir gömlek giymiştim en iyi parfümü ve en güzel saatimi takmıştım son olarakta en sevdiğim gümüş tesbihimi almıştım elime telefonda haberleşerek studio yu tarif ettim ve orada buluştuk. Çok güzel bir yeşil bir elbise giymişti gül kokulu parfümü zaten bitiriyordu beni... İçeri girdik ve başladık şarkımızı söylemeye ben çaldım o söyledi çaldım söyledim maalesef bitti. Dışarı çıktık yarın klib için çekime gitmemiz lazımdı onun öncesinden bir stres atalım diye düşündüm ve...
-Zeynep!?
-Efendim Mert?
-Bi çay falan içelim mi yorgunluğumuzu atarız ne dersin?
-olur da fazla geç kalmaylım zaten yarın çekim var babam kızar
- tamam tamam sadece yarım saat.
Oturduk bir kahvede
-açmısın zeynep ne söyleyeyim senin için?
-yok aç değilim bi çay içsem yeter
-tamam
Garson diye seslendim
Buyrun efendim ne istersiniz?
iki dilim pasta yanında da çay  çabuk olursak sevinirim dedim.
Öyle oturduk birbirimizden bahsediyorduk ailemizden falan öyle arkadaşçasına sevdiğimi daha bilmiyordu herhalde kalkma zamanı geldi Zeynep'i taksiye bindirdim ve kendimde eve gittim.
            Ertesi gün.
Aradım zeynep'i "günaydın nasılsın hazırmısın bugün büyük gün"dedim
"Günaydın hazırım umarım hata yapmayız herşey yolunda gider"dedi uykulu bir şekilde "hiç bir şey olmaz merak etme" dedim. Telefonu kapatıp Aliye aradım "kardeşim araba hazırmı","hazır nereye gelsin"dedi "sen polise yakalanmadan şimdi attığım konuma getirirsin"dedim tamam dedikten sonra telefonu kapatıp çekim ekibine aradım onlarla da konuştuktan sonra akşamı bekledim çekim akşam olacaktı zeynep ile konuştum aynı kıyafetleri giyecektik kıyafet odama girip kıyafet seçmeye başladım zeynep'in sevdiği renkte giyinecektim siyah kot pantolon üzerinede gök yüzü mavisinde bir gömlek giydim zeynep'te aynı şekilde masmavi kot pantolon üzerinede siyah t-shirt giymişti.
Ormanlık bir yolda ali bizi bekliyordu yanına gittik ekiple sonra müzik başladığı an dron ile yukarıdan çekim başlamıştı ormanlık bir yolda biraz gittikten sonra ileride tüm şehri gösteren bir manzara vardı araba durdu gitarımı alıp çalmaya başlamıştım herşey çok güzeldi biraz mola vermiştik çayımızı yudumlarken zeynep..
-burası çok güzel sürprizine bayıldım
-Senin kadar güzel değil
Gülümsedi yüzüme bakarak anlamıştı bir şeyler hissetiğimi öyle birbirimize bakakalmıştık klipte bitmişti ben aliye "kardeşim sana minnetarım sen olmasan bir çok şeyi yapamazdım çok teşekkür ederim"dedim sarılarak "bir şey değil kardeşim ne zaman istersen hadi gidelim" dedi "yok kanka siz ekiple gidin biz zeynep ile biraz buradayız arabayı yarın bizim eve gel beraber geri veririz"dedim ve"ha bu arada çekimleri bir çok sosyal medyada kendi kanalımızda falan paylaş konuşmayı kendin yaparsın sonra paylaşırsın ha bide klibi eğer olursa tv kanallarına bi gönder tutarsa ödeme yapıp televizyonlarda da çalar iyi bi parada kaldırırız"dedim gülümseyerek, "tamam yarın sabah erkenden paylaşmaya başlarım"dedi sonunda baş başa kalmıştık radyodan şarkı açmıştım şans eseri çok sevdiğim şarkı çalıyordu
Radyo.
Sevdim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar bana...
Bende şarkıyla beraber söylüyordum oradan zeynep'te katıldı beraber söylerken bi anda zeynep yakınlaştı yanağını okşadım bi anda nolduğunu anlayamadan dudağından öptüm.

Sensizlik HissiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin