DUBAİ.
Uçağa bindik yoldaydık. 4 saat uçakta, herkes bir şey yapıyordu uçakta,bende kitap okuyordum. Şarkı falan derken zaman akıp gitmişti. Uçaktan indiğimizde havalimanında dayım bizi karşıladı minibüs gibi bir şey ayarlamış bize, dayımla sarılıp hasret giderdikten sonra ekiple minibüse bindik otele gidecektik uçak akşam 22:30 da indi ve biz baya yorulmuştuk o yüzden çabucak otele gidip uyumak istiyorduk. Dediğimiz gibi de yaptık.
Ertesi sabah.
Otel çok müthiş falan değildi ama idare ederdi çokta pahalı bir yerde kalmak istemiyorduk çünkü paramızı ekonomik harcamalıydık. Dayım sabah erkenden otele gelip bizi alacaktı bizi derken sadece ben ve ali'di çünkü ilk önce ikimiz gidip kiralama işlerini yapmamız lazım dı. Sonra dayım ben ve ali arabaya binip yola çıktık. Dayım'ın bir tanıdığı vardı onunla konuşmak için, hem bize dediklerimizi tercüme edecek birisi lazım'dı oda tabi ki dayım olacaktı. İlk önce otel de çekim yapmak için otelin sahibi ile konuşmamız lazım dı. Vardığımızda adam yoktu yerinde dayım da aradı misafirlerim var seninle konuşmak istiyor tarzında bi konuşma yaptı adam da bi 30 dakika falan sonra geldi otel gerçekten çok ama çok güzeldi 5 yıldızlı otel diyorlarmış bence bu otel 10 yıldızı bile hak ediyordu. Adam son model kırmızı ferrari ile gelmişti ben adam diye 40-45 yaşlarında birisini bekliyordum ama genç bizden biraz büyük birisi çıktı. Adam konuşuyodu dayım çeviriyordu ben konuşuyordum dayım çeviriyordu.
Tüm sohbetimizi dayım çevirip yardım ediyordu...
(Arapla benim konuşmamız)
Şeyh Ahmet.
- Selamün aleyküm
- selam
-nasılsınız
-iyiyiz çok şükür siz nasılsınız
-iyiyim. ee sizi buraya hangi rüzgar attı?
-biz buraya türkiyeden sizi görmek için ve sizden bir şeyler istemeye geldik yardımınız lazımdı bir klip için
-Türkiye'mi türkiye ye bayılırım insanları çok sıcakkanlı ve misafirperver elbette size yardım ederim isteğiniz nedir benden?
(Galiba hayattaki tüm şansımı orada kullandım diye düşünüyordum ama öyle değilmiş...)
-isteğimiz sizin otelinizde çekim yapmak dı eğer izniniz olursa tabi ve helikopter ile otelin çatısına inmeyi düşünüyorduk...
-ee burada benim yapabileceğim bir şey yok ki ben kendim bir şey yapmak istiyorum ne olursa...
-(şaşırdım niye böyle dediğine içimden belki canı sıkılıyordur o yüzdendir dedim ama kimin umrunda adam yardım etmek istiyor) ıı bir isteğim daha var aslında bize araba lazım en pahalı en lüks çekim için
-olur yapılır gelin benimle
Dedi ve arabasına bindirdi 15 dakika sonra şeyh bizi kendi galerisine götürdü. Çok güzeldi galerisi ne ararsan var. İçeri girip istediğiniz arabayı seçin dedi diye gülümsedi dayım, çok sevinmiştik.
Ali istediğimizi seçebiliyorsak ben şu porsche'yi seçiyorum dedi kan kırmızısı rengideki çok güzel görünen arabayı seçti bende simsiyah lamborghini'yi seçtim şimdi ise ekip için arkamızdan yetişe bilecek iyi çekim yapabilecek rahat bir araba lazımdı buda üstü açık yeşil mercedes'den başkası olamazdı...
Artık araba,otel hazırdı ve bedava'ya kapattık bu sorunu bu arabaları almak için kaç yüz bin dolar harcamamız lazım ama artık o paraları cebe sokmuştuk. Adama çok çok teşekkürlerimizi edip sponsor olduğunuzu kim olduğunuzu falan herşeyi klipte yer edeceğimizi bildirdim. Adamın numarasını aldım artık iyi bir arkadaş olmuştuk buda milyarlık adamların arasına ilk adımım olmuştu. Sonra zaman kaybetmeden helikopter işine gitmiştik. Onuda kiraladıktan sonra otele gitmiştik helikopteri bir günlüğüne kiralasakda arabaları ve oteli istediğimiz kadar kullanabilirdik. Ve zaman kaybetmeden ekibi alıp en lüks otele yerleştik, Şeyh otelin müdürü ile konuşup bizim misafir olduğumuzu ve istediğimizi yapabileceğimizi söylemişti. Dediği gibi istediğimizi yapıyorduk ekibe otelin en güzel manzarasından bir kaç oda almıştık ekip bi 15 kişi falan vardı bizde dayıma bana ve ali'ye ayrı ekibe ayrı bi oda ayarlamıştık toplamda bi 6 oda bizimdi. 2 gün içerisinde hallettik kiralama işini ve çabucak çekimlere başlamak istiyorduk çünkü aliyle iyice bi düşündükte erken bitirip dubai nin, zenginliğin tadını çıkarmak istiyorduk.
Tatilin 3.günü.
Sabah erkenden kalkıp tüm eşyaları alıp ekiple beraber yola çıktık. İlk önce kıyafet olarak arapların giydiği entari giymiştik ali ile birlikte gözümüzde ise pilot gözlüğü sonra helikopter için şöför bulduk sonra başladık çekime ekip çatıda kamera ile çekime başladı bizde helikopterde geliyorduk ağır çekim yaptığında biz helikopterden indik başladık yeni müziğimizi söylemeye arap sözleri karışık klarnet eşliğinde söyledik ve otelde gösteriş olsun diye odamıza girip para saçtık, sonra otelin önünden arabamıza bindik dron her zaman ve her klipte güzelleştiriyor video'yu çok hata yaptık bir çok kez yeniden çekmek zorunda kaldık dışarısıda çok sıcaktı doğal olarak yanıyorduk, yorulmuştuk ama yaptığımız klip herşeye değerdi, klibi 3 günde bitirdik ve türkiye'ye geri dönmeden bitirip yayınlamak istiyorduk türkiye'ye dönmemize daha 1 hafta vardı doya doya eğlenip buraya kiralama otel falan parası dediğimiz paraları artık eğlenmek için harcıyorduk ekibime klip için çalışma parası vermem lazımdı ve şimdi o kalan paradan verecektim. Ali ise klipten kazandığımız parayı yarı yarıya paylaşacaktık. Dubai'ye 500.000$ dolar getirdik nolur nolmaz diye şimdi paradan ekibime 300.000$ dolarını verdim harcasınlar falan diye geri kalan parayı ise ali ile kendime bıraktım o paralarla barlara diskolara, kıyafet falan herşeye harcadık sonuçta otel araba masrafı yoktu o güzel arabalarla o güzel otellere bir güzel kızlar atıp hayatın tadını çıkarmıştım aslında bunu yapmak istemezdim ama çok içmişim hatırlamıyordum bir şey.
Doğrusu Zeynep hiç aklıma gelmedi ama yinede yapmak istemezdim. Çok pahalı mağazalarda önce anneme sonra kendime kıyafet alıyordum, anneme parfüm gömlek pantalon, elbise ve daha bir çok kadın kıyafetleri...Kendime ise ilk olarak saat 4-5 tane tesbih 10-15 tane parfüm 7-8 tane ve bir sürü gömlek pantolon kot spor kıyafetler falan, Dubai'ye gelip burj khalifa'ya gitmemek olmazdı orada da bir güzel akşam yemeği yiyip geçirdik zamanımızı. Ekibim nerede bilmiyordum onlarlada artık son gün havalimanında buluşacaktık. Bende sürekli aliyle gezip tozuyordum. Bu olaylarıda tek o biliyordu. Kız olayınıda zaten kimseye anltamazdı. Bu arada ali demişken...
Ali Kılıççı.
Paradan gözü dönmüştü çok pislik birisiydi benden çok disko lara gidip hep sarhoş olarak bir kızla gelir otel odasının anasını ağlatırdı. Yağmur sevgilisinin acil işi çıktığı için başka yere gitmek zorundaydı o yüzden de gelemişti ali de fırsatdan istifade ederek hergün bir kızlaydı. Onun dışında da hergün mağazadaydı ikimizinde tarzı çok iyi di ama alinin ki biraz daha baskındı beraber gidip onun sözünü dinleyerek seçiyordum kıyafetleri. Bir gün sarhoşken söyledikleri beni üzmüştü...
"Yağmuru hiç sevmiyorum onu sadece bir basamak olarak kullanıyordum ben böyle birisiyim annem babam hep yurtdışında falan diyordum ama öyle değil babam müebbet hapiste annem ise başkasına kaçtı benide komşu büyüttü hep yemin etmiştim çok güçlü çok acımasız birisi olacam diye sokakta büyüyerek bu durumlara gelmek için çabaladım yani hep hayalimdi böyle şeyler ama artık gerçek. Bende artık hayatımı yaşayacam"dedi doğrusu beni hem üzdü hemde sinirlendirdi yağmuru basamak olarak kullanması ama yine de o benim kardeşimdi bir şey yapamazdım bundan sonra sadece yağmura belli etmeden devam etmekti.Günler hep böyle eğlenerek geçti ve 1 haftanın 5 günü bitmiş 2 günü kalmıştı. Ekiple buluşup montaj nasıl olmuş ona bakacaktım. Bizim montajı yapan Kerem denen birisiydi doğrusu çok şey borçluyduk ona çok güzel kesip biçiyordu videoları. Yanına gidip hazır klibi izledim çok güzel olmuş 1 milyon görüntülenme indirilme falan bekliyordum. Kerem benim onayımı aldıktan sonra sitelerde sosyal medyada paylaştı herkeste bende dahil kendi hesabımda reklamını yaptık yeni klibimizi. Okul bu son olayla çalkalancağını bekliyordum. Öyle de oldu zaten...
Tatilin bitmesiyle Türkiye'ye geri dönüş.
Çok yorgun bir şekilde havalimanı'ndan eve döndüm annem uyuyordu kapıyı sessizce açıp odama girdim annemin hediyelerini ise odasına koydum yarın uyandığında sevinç sesleriyle beni uyandıracağını biliyordum kendi eşyalarımı yerleştirerek, duş alıp uyumaya geçtim. Pazar sabah saat 9 gibi beni annem öperek "çok özlemişim kokunu hediyelerin için de çok sağol oğlum seni çok seviyorum"dedi sevinçle bende uykulu ve boğuk bir sesimle "önemli değil annem sen iyi ol yeter bende seni seviyorum"dedim ve uyumaya devam ettim çok yorgun olduğum için bugün okula gitmeyi düşünmüyordum alinin de öyle ama herkes bizim gelmemizi bekliyordu okula ama biz gitmedik. Bu arada heryerde bizim haberimiz çıkmıştı 3 günde 2 milyon izlenme 1 milyonda indirilme vardı rekor bir şekilde ilerliyordu 1 haftada 10 milyon izlenme 15 milyon indirilme oldu bu sayede genç şarkıcıların yeni müziği diye haberlere, şarkı kanallarında da 1. Sırada olduğumuz için yani reklam sayesinde de bu iyice artmıştı ve para olarak 2 milyon dolar kazandık kulağa imkansız hayal edemeyeceğimiz şey başımıza geldi ve artık milyonerdik ama çarçur etmek istemiyorduk bu yüzden benden yarım ali den de yarım yani adam başı 500.000 $ dolar ortaya koyup 1 milyonluk albüm yaptık 50 ye kadar şarkımız vardı ve aynı anda iki tane 25-25 olarak iki tane albüm çıkardık ve bundan hayyvan gibi para kazandık toplamda sadece benim 2 milyon dolarım vardı. Bu parayla bir çok planım vardı annemle konuşup beraber çok güzel manzaralı bir villa aldım onun dışında da kendime bir gökdelenden en yüksek katından bir ev aldım bir tanede lüks bir araba şöförü ile birlikte herşey çok iyiyidi artık klip video dışında televizyonun içine girmiştim bir çok habere talk showlara, çok para kazanıyordum hemde baya çok bu çok paraları kazanan sadece ben değildim dediğim gibi biz ne yaparsak aliyle birlikte yapıyorduk yani ali de çok para kazanıyordu ben topluyor o ise paradan gözü dönüp sadece keyif için harcıyordu. Benim villam ve diğer evim şehir merkezinde ydi alinin ki ise yukarıda tüm şehre bakan bir villası vardı bende onun yanındaki eve taşınmayı düşünüyordum yani üçüncü evimi almaya ama daha erkendi buna. Genç yaşta çok büyük bir servete kavuştum. Alide yağmurdan ayrılmıştı hergün bir kız la yatıyordu zararlı maddelerin her türlüsünü kullanıyordu eroin kokain ne ararsan.Pislik herif. Kardeşimin böyle olacağını hiç düşünmüyordum çok üzülüyordum haline. Çok kızıyordum hemde çok. Daha yeni başlamıştı ama ilerde bunun çoğlacağını biliyordum o yüzden öncesinden bunu bitirmenin yolunu arıyordum bu onun için iyi olacağını biliyordum. Kendime ve anneme nolur nolmaz diye koruma almıştım kendime ait bir menajerim vardı. Bir gün telefonuma arama geldi. Okulda artık kimse bir şey diyemiyordu hocalardan müdüre hepsi yalaka peşindeydi yazık... Dersten çıkıp açtım telefondaki bana sponsor olmak istediğini ürünlerinin reklamını yapmamı istiyordu kabul ettim. Okulun son dersinde tekrar bir arama daha geldi çıktım açtım telefonu adam benden bir dizide oynamamı istedi.. Şaşırdım ve bunu iyice düşünmem lazımdı bunu adamada söylemiştim benden haber bekliyordu.
Doğum günüme son 2 hafta...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensizlik Hissi
RomanceZordur insanın sevdiğini görememesi, dokunamaması, kokusunu içine çekememesi. Genç bir delikanlının sevdiği kıza kavuşamamasını buna rağmen yıllardır onu sevmesini anlatan uzun soluklu bir roman bakalım yıllar sonra sevdiğine kavuşabilecek mi....