Ooo sabah olmuş.Annem yine başıma kesilmiş hemen.Anneme tepki olarak oo annecim bu sabah geç kalmışsın yanıma gelmeye.Annem ise öfkeli bakışlarla sana mı sorucam kaçta gelip gelmiceğimi dediğinde ağızımın payı almıştım.Ve annemde laf koymanın sevinçi ile pis pis sırıtıyordu.Gittim kahvaltı ettim,giyindim,makyaj yapıp aşağı indim.Biraz oturdum. Sonra dışarı çıkıp paten kaydım.Saat beşe geliyordu.Bende yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım.Kimse partiye geç kalkmak istemez.Bu yüzden hemen Eylül 'ün aldığı elbiseyi giydim.Elbisede siyah beyaz çizgiler vardı.Straplez olmasıda çok hoşuma gitmişti.Topuklu ayakkabılarımı giydim.Makyajımı silip yeniden özenli bir şekilde yaptım.Saçımı maşa yaptıktan sonra dağınık bir şekilde topladım. Gitmek için hazırdım.Taksiye binip gittim.Bizim sınıftakiler ordaydı.Göktuğ'da gelmiş.Çok sevindim gelmesine bayadır görmüyordum.Sarıldım,öptüm.Biraz oturduk.İçecekler falan geldi.İçeceğimi tam içiyordum ki.Bir meteor partiye düşmüş.Eylül'ün yanına gidip kim olduğunu sorduğumda kuzeni olduğunu söledi.Bende çocuğu kesiyordum ki çocukta bana bakmaya başladı.Baya bakıştık falan. Yanıma geldi.Tanıştık ama ben saçmalayıp durdum tabi.Kim bu tipi görse şaçmalamadan duramazdı zaten.Benim anlayamadığım bu tipdeki bi çocugun benim gibi tipi kayık bir kızla konuşması.Neyse hangi okuldasın ? diye sordum.Oda bizim okula kayıdını aldıracakmış.Hemde bizim sınıfa çok mutluydum.Göktuğ da yanıma gelip hayırdır. Küçük hanım bu ne mutluluk ?Yok bi şey diye geçiştirdim.O da anlamıştıda uzatmadı garibim.Sonra biraz dans ettik falan bende eve gittim saat geç oldugu için.Odama koşarak gittim.Annemde evde yoktu.Bende Göktuğ'u çağırdım.Flim izledik . Bana durup dururken kimi sevdiğimi sordu.Bende hiç düşünmeden kimse dedim.Evet doğru partideki meteordan hoşlandımda sevmek değil benimkisi.Aynı soruyu bende sordum.Oda Eylül 'ü seviyomuş.Çok sevindim tabi bende.Biraz konuştuk falan eve gitti..Bende makyajımı çıkardım üstümü değiştirdim.Topuzumu yaptım.Kitap okumaya başladım.Sonrada uyuya kalmışım zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAMIZDA KALSIN
ChickLitSirlarimi sadece senle paylasiriyorum.Sende benim hayatima konuk olmak istersn hikayemi okuyabilirsin.