Agladim ,agladim. Tuvalete kapadim kendimi. Annem bagiriyordu ac kapiyi diye ama acmaya niyetim yoktu. Tuvaletteki süs olan vazoyu kırdım. Sicak suyu actim ve kiyafetlerimle girdim icine.Birden hersey ustume gelmeye başladı. Duvarlar sanki beni sıkıştırıyor. Olmemin en iyi cozum olcagini dusundum.Ve cam parcalarindan bir parca alip, olanlari dusundum.Cok fazla sey yasamistim iyi veya kotu hepsinin guzel tarafi olmustu kotu seylerin bile.Ama bu olaylar benim icin fazla büyükler diye dusunup ciglik atip , koluma cami sapladim.Kolum kaniyordu.Neden basim donuyordu.Gozlerim yavas yavas kapaniyordu.
(Annemin agzindan)
Bu kiza noluyordu? Babasini arayip cagirdim.Bir ciglik duydum.Tugceeeeee kizim iyi misin cik nolur !!!
Tugcenin sesi gelmiyordu.Annelik iste kizima bi sey oldugunu dusunup kapiyi zorladim.Açıldı. Kizimi gorunce kendiliginden gozlerimden yaslar geliyordu.Kuvvetin ici su yerine kanla dolmus sanki.Hemen kucagima alip ambulansi cagirdim.
----------------------------------------------------------
Gozlerimi actigimda olmedim mi yha diyip aglamaya basladim.Yanima baktigimda annemin uyudugunu ve ustunun kan icinde olduğunu gordum.Bunu firsat bilip hastaneden kacicaktim.Hastaneden bi sekilde ciktim.Yolda kosturmaya basladim.Herkes bana bakiyordu nedense . Yolda kosarken bi cocuga carptim. Neee ?
Emre onu gordugum dakikada bayildim.Hastaneye girerken gozlerimi actim. Emre gozlerimin acik olduğunu bilmiyrdu.Bu yuzden ona sikica sarildim.Bir daha belki bu firsati yakalayamazdim.Gozlerimden yaslar akmaya basladi.Emre farketmis olmali ki gozlerimdeki yasi sildi.Annem odada yoktu.Emre doktor diye bagiriyordu.
Kisik sesle Emre nolur dur.Beni affet hersey icin ozur diliyorum. Belki bunu demeye firsat bulamam. Emre gozleri dolmus bir sekilde sarildi.Sana bi sey olmicak dedi.Emree derken gozlerim kapandi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAMIZDA KALSIN
Chick-LitSirlarimi sadece senle paylasiriyorum.Sende benim hayatima konuk olmak istersn hikayemi okuyabilirsin.