Sabah olmuş :) . Kalktım yüzümü yıkadım.Kahvaltımı ettim.Üstümü değiştirdim.Kot bir sort ve pembe bir tshirt giydim.Altınada mavi vanslarımı .Saçımı topuz yaptım.Eyeliner çektim.Ve aşağı indim.Bu gün Eylül ve İpek bize gelecekti.Ve bir süpriz yapcaklarmış.Çok merak ettim doğrusu. Onları beklerken odamı toplamaya koyuldum.İki saatte zor topladım vallah .Dağınık olmayı yinede seviyorum.Bu kadar üşengeç olduğum halde odamı nasıl topladım onu bilemiyorum.İpekler geldi.Oturduk.Yarım saat sonrada süpriz gelcekmiş. Ve kapı çaldı koşarak açmaya gittim.Karşıma kim çıktı dersiniz ? Meteor. Selam dedim . Oda selam dedi.İçeri davet ettim.Oda kabul etti ve içeri girdi.İçecek getirdim.Servis ediyodum tamda meteora geldi.Çocugun üstüne döktüm.Aferin banaa . Sildik falan çıktı allahtan.Sonra meteor , İpek,Eylül ben paten kaymaya gittik. Kayarken dengem bozuldu.( çocuğa o kadar bakarsan bozulur tabi) tam düşüyodum ki Meteor beni tuttu belimden.Teşekkür ettim.Önemsiz diye cevap verdi.Sahile gittik.Gezdik.Salıncağa oturdum.Yanıma meteor oturdu. Canım yerim lan ben onu çok tatlı ( tabi bunları içimden diyorum).Sonra biraz sallandıktan sonra kalktım ve eve gidelim dedim.Onlarda neden diye sordular.Üstümüzü değiştirip havuza gidelim dedim.Onlarda fikrimi beğendiler.Havuzun etrafında toplandık.Ben havuza atladım işte meteorda atladı.Çocuğa meteor diyorumda adı neydi acaba ? Adını sordum.Berke diye cevapladı.Dalmıştım ki.Berke benim kafamı bastırmaya başladı.Salak boğuluyodum dedim.Oda pis pis güldü. Sonra yüzmeye devam ettim..Sırtına aldı farkında olmadan .Bırak salak,öküz,manyak,hayvan diye bağırmaya başladım.Havuzdaki herkes bize bakıyordu.İndir diye tekrar bağırmaya başladım.Omzundan beni bıraktı farkında olmadan.Takla attım resmen.Sonra güneşlenmek için havuzdan çıktım .Biraz yattıktan sonra İpeklere bakmak için havuzun kenarına gittim.Bu salak beni bir itti.Güneş gözlüğümü bok etti resmen .Yukarı çıktım.Tokat attım.Ellerim kırılaydı atmayaydım.Meteora hiç tokat atılır mı ?Neyse sonra kavga etmeye başladık falan .Sonra beni birden öptü.Bende napıyosun diye sordum ? Sadece öptüm dedi.Bende başka bi şey yapsaydın keşke dedim töbe töbe.Neyse oturduk. Milksaheke içtim.O da benim üstüme döktü.Akşamın öcünü almak için.Bu çocuğu neden getirdiniz ki getirmeniz süpriz değil kabus oldu benim için dedim kızlar gülmeye başladı. Sonra eve gittim.Onlarda kendi evlerine.Duş aldım.Kıyafetlerimi giydim.Bahçeye çıktım .Berke ve kızlar gelmiş beni bekliyorlardı.Bisiklet kullandık saat on ikiye kadar .Sonra,yemek yedik.Yemek dediğimde sandiviç .Sonra eve gittim.Göktuğ bana otuz tane mesaj atmış ve bunların hiç birini görmedim.Bu ÖLDÜM anlamına geliyo.Neyse sonra görmediğimi falan söledim. Kızgınlığı geçti allahtan.Sonra konuştuk falan . Televizyon izlemeye gittim.Biraz izledikten sonra uykum gelmeye başladı.Bende odama gidip yattım,uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAMIZDA KALSIN
ChickLitSirlarimi sadece senle paylasiriyorum.Sende benim hayatima konuk olmak istersn hikayemi okuyabilirsin.