Muhtesem bir gunn :))

20 2 0
                                    

Berke sabah gelmis.Kapiyi caliyordu.Sabahin korude  kaldirdin beni diye bagrinarak asagi indim.Siktirrr bu tipimle beni gorurse kesin ayrilir benden lan.  aynaya baktim biraz duzelterek kapiyi actim.Nerde kaldin prenses deyip opunce yuzumde nasil bir tepki olustugunu bile dusuncek zaman kalmadan bnde onu optum.Musait misin ? diye sorunca evet musaitim annem ise gitti dedim .Bu arada saat kac diye sordum.Saat sekiz deyince olum beni bu  saate ne kaldiriyosun dedim.Napiyim askim ozledim dedi.Off salak seyy hemende romantizimmme bagla .Yavrum iste bana bunlarla gel dedim.Guldu.Ee bu gun bir planin var mi dedi.Yok deyince o zmn bu gun benimsin deyince utanmaktan yerin altina girdim soluncanlar beni yiyince yukari ciktim.Off ne sacmaliyorum ben.Mutlu oldum sonucta.Iceri davet ettim.Ben hazirlanip gelirim dedim.Ve yukari ciktim.Siyah bir sort ve ustunede siyah- beyaz bir tshirt giyip icime soktum.Eyeliner ve goz kalemi cektim.Ve kapaticilar ve son olarak bir parlatici.Altinada siyah converslerimi giydim.Sacimi duzlestirdim falan.1,5 saat surmus.Asagi indigimde Berke uyuya kalmis opup askim hazirim dedim.Yavrumda numara yapiyomuski bir opusumle uyandi.Ben olsam yanimda dugun yapsalar zor uyanirim .Berkeye nereye gidicez deyince arabaya bin dedi o seni bir yere goturucek deyince sasirdim.Ama dedigin yapip arabaya bindim.Meraba kucuk hanim diyen sofor ile karsilastim.Berke nerde kalicak ?Neden gelmedi ?Yha bu adam bana bir sey yaparsa? diye aklimda deli sorular derken.Gidecegimiz yere gelmisiz.Arabadan indim.Ve oklar bir yeri gosteriyordu.Oklari takip ederek gidecegim yeri buldum.Ve kemanlar ile eslik eden adini bilmedigim sacma sapan muzik aletleri cok guzel bir muzik elde ediliyordu.Biraz daha gittikten sonra cok sessiz olan bir odaya girdim.Ve isiklar kapaliydi.Actigimda butun okul arkadaslarim ve leziz yemekler vardi.Veee ben sok ben iptal ben vefad derken Berke sahneye beni cagriyor.Yanima gittimde kulagima bu sarkiyi benimle soler misin dedi?bende hayir askim sesim bok gibi deyince solemessen kuserim ve asla konusm dedi yuzundeki ifade kopek yavrusunda yok.Bende tamam diyerek onayladim.VE muzik basladi herkes bize imrenek bakiyordu.Sarki bitti.Yemekler pastalar derken kendimi kaybettim.Sonrada bni dansa davet etti.Kabul ederek ayagina binden fazla basark funya rekorunu ele gecirdim.Ve bunun gibi guzel seyler gecirdikten sonra.Eve gitme vaktinin geldigini dusunerek Berkeye beni eve goturmesini istedim.Oda evet deyip onayladi.Eve geldigimde sesim kisik ,ayaklarim vefad bu sekilde odama gidip uyudum.

Ama sonuc olarak hayatimin en ama en guzel gunlerinden biriydi.Berke askim iyi var.

ve sizde iyi varsiniz !!

ARAMIZDA KALSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin