Peki Nasıl Öğreneceğim

41 1 0
                                    

Melis bize geldi.Hemen aşağı indim.Saat 8 falandı (sabah).Melise durumu anlattım.Oda bu benim için çok kolay dedi.Provalar yaptık.Falan filan derken gerçekçi bir hal aldı.Ben güzelce giyindim falan.Berkelere yani İpeklere gittim.(İpek yok yurt dışında) Melisi de aldım tabi yanıma öle konuştuk falan,Tv izledik.Melis başladı konuşmaya Berke abi sen ablamı seviyo musun dedi.Berkede tabiki de seviyorum dedi.Peki bu sevmek hangi anlamda dedi.Bende bilmiyomuş tavırlarına girdim.Berkede tabikide arkadaş olarak dedi.O an öldüm.Koşarak tuvalete koştum.Berke arkadam geldi.İyi misin dedi.Bende çok iyiyim sağol dedim.Yaa bu nasıl olur .Ben bu çocugu arkadaş olarak görmüyorum ki ben onu çok farklı seviyorum o ise beni sadece arkadaş olarak seviyormuş.O geceki sarılmaları ben farklı bir biçimde anlamıştım.Off ağlamaya başlamıştım.Berke içeri girdi.Noldu neden ağlıyosun diye sordu.Bende her şeyi anlatmaya karar verdim .İçeri gidelim dedim.Tamam anlamında kafasını salladı.Bak Berke sen beni arkadaş olarak seviyo olabilirsin.Ama ben seni arkadaş gibi sevmiyorum anladın mı dedim.Berkenin yüzünde hiç bir değişiklik yoktu.Bana şuan kızmış olabilrsin.Ama artık dayanamıcam ben seni seviyorum sen bana srılınca kendimi iyi hissediyorum.Berkede demek bütün dediklerin doğru benim dediğim sey arkadaş olarak değildi.Bende seni seviyorum ama bende senin beni arkadaş olarak sevdiğini düşünmüştüm.O yüzden söleyemedim.Sen çok iyi bir kızsın dediğimle seni kırdıysam özür dilerim dedi.Bende hayır kırmadın dedim.Çok sevindim.Berke biraz daha bana yaklaşarak benle çıkar mısın dedi.Bende tabiki evet diyerek öptüm.Allahım çok mutluyum.Melis iyi ki varsın canımın içi.O olmasa belki şuanda böle bir şey olmayacaktı.Arkadaş olarak devam edecektik.Berklerde akşama kadar oturdum .Saat geç olunca eve gittim.

ARAMIZDA KALSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin