Küçük Velet Bizde

89 3 0
                                    

Günaydın diyen bir sesle uyandım.Kuzenim gelmiş.Çok sevindim.Öptüm yavruma sarıldım.Kendisi daha beş yaşında.Ama her konuda bir bilgisi var.Neyse bana dönelim kuzeni uyandırdıktan ve öpme merasiminden sonra,elimi yüzümü yıkadım.Kahvaltı için aşağı indik.Yedikten sonra üstümü değiştirmek için yukarı çıktım.Bu gün ise mavi bir elbise ve beyaz terliklerimi giydim.Saçımı ördüm yandan.Makyajımı yaparken Melis(kuzenim) kime süsleniyosun bu kadar dedi.İşte ölesine yapıyorum,onun için yapacak bir sevgilim yok dedim. Güldü bana bacaksız.Hem ben küçüçük velete neden açıklama yapıyorum ki.Neyse aşağı indim.Canım sıkıldı.Tam evden çıkıyodum ki annem yanına çağırdı.Gittim.Bana bu gün küçük kuzenimle ilgilenmemi istedi.Dadılık yapıcaktım bide.Neyse aldım ufaklığı bindik taksiye.İpeklere geldik.İnşallah iyi vakit geçirirdik. Sonra bizim meteor geldi.Oturduk.Bizim küçük Melis abla saklambaç oynuyalım dedi.Bende eğlenceli olcagını düşündüm doğrusu.Ben ebe oldum tabi neden bilmiyorum.Sonra sırayla Melisi ,İpeği bulduktan sonra  sona  Berke kaldı.Çok aradım.Ama bulamadım .Artık pes edip oturdum.Arkadamdan bir sesle irkildim.Kim olsun gerizekalı Berke.Korkudan elim ayağım titriyordu.Neyse özür dilerim bu kadar korkacagını bilsem yapmazdım dedi.Bende bencede yapmasan daha güzel olurdu dedim.Güldü öküz.Neyse ben sana kızgınım ben eve gidiyorum dedim. Oda tamam git dedi.Bu lafı ondan hiç ama hiç beklemiyordu.Kızgın kızgın eve gittim. Yemek yedim yattım.Ama uyumadım.Kitap falan okudum.Canım sıkıldı.Aşağı indim.Saate geç olmuştu.Ama bizim Melis uyumuyormuş çok şaşırdım .Ben onun yaşındayken ölü gibi hep yatıyodum :D .Sonra sohbet edelim dedim.Meliste olur dedi.Ne konuşalım deyince.Ben buldum aslında sen bu Berkeyi seviyosun dimi dedi.Bende hayır tabi ki de o gerizekalıyımı sevicem dedim.Bana hiç de öle görünmüyor ablacım seviyosun belli dedi.Off Melis senlede iki çift laf edilmiyo he.Neyse ben mutfağa gidiyorum istediğin bir şey var mı dedim.Su getirir misin dedi.Bende emredersin gel kendin al dedim.Nasıl bir dönek insansam artık bilemedim.Sonra odama çıktım.Telefonum çaldı.Berke arıyodu açmadım.biraz naz yapalım yani dimi .Sonra gecenin 4 de gelmiş kapıyı çalıyo koşarak açmaya gittim ( annem uyanmasın diye yani ) ne var diye bağırdım. O da seni görmeye geldim dedi.Bende mal mısın çocuğum bu saatte gelinir mi dedim.Bi şey demesine izin vermeden kapıyı kapattım.Işıklarıda kapadım.Yukarı çıkarken annem kim gelmiş dedi.Melis seslenmiş anne kimse gelmemiş. Kim gelirki bu saatte dedim.Tamam dedi.(inanmadı kesin ama olsun) bende odama gittim yattım.Bu gün kü olanları düşünürken uyuya kalmışım.

ARAMIZDA KALSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin