Ne diyecekti peki.Başladı konuşmaya başka bir ülkeye taşınıyoruz babamın işinden dolayı dedi.Gözümden yaşlar süzülmeye başladı.Nasıl yani sevdiğim çocuk başka bir ülkeye tanışıyor ve ben onu hiç bir zaman öpemeceğim sarılmayacağım.Öküzlük yaptıgı zaman dövemeyeceğim.Bu nasıl iş.Bence sevdiğimi sölemem gerek.Nasılsa gidiyordu.Berke ben seni seviyorum dedim.Berke gülmeye başladı ve bende dedi.Şaka mı yapıyordu.Yoksa benim beyinimde mi sorun vardı.Ciddi misin diye sorduğumda evet seviyorum dedi.Peki gitmeme ihtimaliniz var mıdedim.Ben sana şaka yaptım dedi.Hee peki beni sevmiyo musun dedim.Tabi ki seviyorum dedi.Çok sevindim.Sarıldım.Peki beni hiç bir zaman bırakmamak konusunda durumun ne dedim ? bana öle bir düşüncem bile yok dedi.Çok sevindim öptüm.Ama hala sevgili değildik.Bana çıkma teklifi bile etmedi.Neyse sevgili olmasakta olur.Oda bana karşı boş değilmiş.Ona sevindim bende.Hayatımın en güzel günlerinden biriydi.Öptükten sonra eve gittim.Evde bol bol düşündüm.Şimdi bu çocuk beni sevgili olarak mı seviyo yoksa arkadaş olarak mı ?KAFAMDA DELİ SORULAR.Off çocuğada soramazsın ki sen beni arkadaş olarak mı seviyosun yoksa sevgili anlamında mı ? Bunun nasıl anlayacağımı düşündükten sonra aklıma bir yol geldi.Melise bunu sormasını istesem hemen yapardı.Melisi yarın bize gelmesi için aradım.Oda gelirim dedi.İnşallah bu küçük velet iyi bir şekilde dediklerimi yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAMIZDA KALSIN
ChickLitSirlarimi sadece senle paylasiriyorum.Sende benim hayatima konuk olmak istersn hikayemi okuyabilirsin.