İğrenç bir sabahın başındayım.Sabah kalktım.Yüzümü yıkadım.Yemek yedim.Ve hemen siyah sortumu ve beyaz tshırtımı giydim.Aşağı indim.Annem bu gün siteye yeni kişilerin gelceğini söledi.Bende sevindim.İyi birilerin olacagını düşündüm.Annem yeni komşularımıza gidip bir ihtiyaçlarının olup olmadıgını sormamı istedi.Bende gittim.İçeri girdiğimde benim yaşlarımda bir tane kız ve onun yanında yakışıklı mı yakışıklı bir çocuk vardı.İkiz olduklarını öğrendim.Annelerine bu soruyu sordugumda gerektiği zaman söleyebileceklerini ve benle tanışmak istediğini söledi.Bende tanıttım kendimi.Kızla ve yakışıklı çocuklada tanıştık.Kız çok ukala ama çocukla iyi anlaşacaktık belli.Bu arada kızın adı İdil erkeğin ise Mert.Tanışmadan ve sohbetten sonra Berkelere gitmeyi düşündüm.Berke bu gün beni yeni komşularımıza giderken görmüş.Ve işin kötü yanı onların ev , yeni komşularımızdan Mert'in odası görünüyormuş.Ve beni Mertle konuşurken görmüş.Aslında sevindim.Beni kıskanıyo.Biraz oturduktan ve konuştuktan sonra dışarı çıkmaya karar verdik.Biraz havuzun yanında gezdik ve birazda bizim sitenin yanındaki ormana gittik.Biraz gezdik konuştuk.Hava karardığını fark ettik.Eve geç kaldım acelesi ve paniği ile yolu kaybettik.Yolu ararken iyicede hava kararmıştı.Yanımdada fener gibi bir şey yoktu.Şansa bak ki ikimizinde yanında telefonları yoktu.Berkelerde kalmıştı.Napıcağımızı konuşurken ses geldi korktum.Berke bana sarılarak korkumu geçirdi.Bu gece burda kalmamız gerektiğini düşündüm.Berkede başka bir düşüncesi olmadıgı için onayladı.Benim uykum gelmeye başladı.Berke sen uyu ben uyumicam dedi.Aklıma annemler bizi ne kadar merak etmiştir diye bir düşünce geldi.Neyse yarın anlatırım diye geçiştirdim.Aslında kaybolmamız iyi oldu.Berke öküzü ile bir daha belki böle bir fırsat yakalayamazdım.Ben uyuya kalmışım.Bir ara uyandım saat 3 falandı galiba Berke yoktu yanımda ödüm bokuma karıştı (afedersiniz.)Berke diye seslenirken arkadam böö diye bi ses geldi ölüp ölüp dirildim resmen korkudan.Kim olabilir sizce ?Tabiki Berke.Dövcektim, ama kıyamadım.Bir de bana çok mu korktun prensesim deyip öpmedimi.Küçük bir kalp krızi geçirdim.Küçük prenses utandı galiba dedi.Bende yok utanmadım yavrum dedim.Salağım bana sarıldı ve onun güzel kokusuyla uyumuşum.Sabah olmuş.Eve gittim.Annem ağlamaktan ölmüş mubarek yüzünü görmeniz lazımdı.Özür falan diledim konuyu geçiştirdim.Annemde kızdı haklı yani sağı solu belli olmayan bir serselinin yanında bi kız bıraklır mı yani.Sonra üstümü değiştirip dışarı çıktım.Berke beni dışarda bekliyordu.Benle bir şey konuşacağını söledi.Acaba beni mi seviyordu sorusu geldi aklıma evet ben onu seviyordum.Hemde o geceden sonra daha çok.Ne konuşacaksın diye sordum.(diğer bölümümüzde devamı gelecek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAMIZDA KALSIN
ChickLitSirlarimi sadece senle paylasiriyorum.Sende benim hayatima konuk olmak istersn hikayemi okuyabilirsin.