|StoryTime|

1.3K 72 16
                                    

BTS dating a foreign girl?!

Annyeong annyeong újra és újra én 🙌. Ez egy újabb inspirációs valami akar lenni CSAKIS nektek és CSAKIS MOST(ugye milyen melegszívű vagyok😏,sohasem hagyom,hogy a reményetek elvesszen).
Ezúttal most olyat hoztam amit lehet,mondom LEHET,hogy már valahol olvastátok,de lehet,mondom LEHET,hogy nem.
  “BTS dating a foreign girl?„– a cím egy nagyon egyszerű kérdő mondatot takar,ameddig nem tudod,hogy miről is szól 😂!
Nos a mondat jelentése végül “A BTS össze jönne egy KÜLFÖLDI lánnyal?„– ez alatt persze azt kell érteni hogy  a lány nem koreai,hanem pl Amerikai vagy mittomén.Ugye sosem tudhatjuk,hogy mi is van valójában.A kamerák előtt egy happy,all rigth BTSt látunk,úgy mutatkoznak és úgy tudunk róluk,mintha  szinglik lennének,a rajongóknak élnek, mindennapjaikat  koreók és dalszövegek betanulása teszi  ki.. oké ez  utóbbiak mind  igazak,na de miujság a lányokkal és a randizással?!.természetes hogy ilyesmiről nincs szó sosem,hisz a Bighit bisztos nem fog beszámolni arról, ha esetleg pl Sugának akad egy barátnője (nahát énis jó példát hoztam fel 😂 de miért ne?😇) hisz az nekik óriási veszteség lenne,na mindegy már tényleg megint kezdek eltérni a témától, aztán sosem találok vissza😑!

Ugye mostanság elég felkapott lett a koreaiaknál a "dupla szemhély" ami ugye gyárilag náluk nem létezik (gyárilag, oké xDD,ja és fogalmam nincs milyen j-vel irják, úgyhogy getrekt :') )
Szinte minden idolnak van (érdekes tudni hogy V-nek az egyik szemén van duplahéj(ly) a másikon pedig nincs)
Na és ugye az átlag koreaiak is átoperáltatják magukat,hogy hasonlóan nézzenek ki mint mi.Ugyebár már a legtöbb fiú is elvárja Koreában hogy a "jövendőbeli"feleségének vagy barátnőjének (kinek hogy) dupla szemhéja legyen,MÉG AZ IDOLOK IS sometime.A legtöbb csaj a kedvenc idolja/oppája kedvéért csináltatja át(hát lányom,épp az h nem  mások elvárásai szerint kéne élned..de te tudod).Egy lányha jól teljesít az iskolában (jól tanul, jó eredményeket ér el/ugyanúgy vonatkozik fiúkra is,de több esetben lány) a szülei (már akinek van rá pénze) biztosítanak neki plasztikai műtétet *képzelem hogy örülhet neki a kiscsaj*hahaha mint én a töltött káposztának :3 hahaha.*biiiip* na szóval.. térjünk vissza a valóságba,most nem érek rá káposztákról álmodozni! Tehát a lány úgy örülhet neki,mint  egy itteni lány egy Iphone-nak,meg egy csomó márkás ruhának yaya.És ugye vissza térve,szinte már minden fiú elvárja ezt,de már megint eltértem a témától!! Látjátok?mondtam,hogy nekem nem jó új témába kezdeni 😶!

Szóvaaaaal..a lényeg remélem leesett, jöhet a valódi storytimee!

Namjoon–az egész bandából szerintem neki menne a legjobban a randizgatás külföldi lánnyal,mivel bejönnek neki a Non Korean lányok szóval ja.. először is azért mert folyékonyan beszéli az angolt, másodszor nagyon nyitott más kultúrákra és érdekli is őtet, képzelem ahogy Nam próbálja tanulni a lány nyelvét,szerintem neki nem nehéz újat tanulni😁!több videóban is beszélt már külföldi lányokkal és semmi gondja nem volt rá, egyáltalán nem érdekli ha a lány más országból származik, sőt még Jungkook is megerősítette,hogy ez az egész Nam-nak menne a legjobban.

Yoongi–szerintem Yoongi is simán össze illik egy külföldi lánnyal.Általában nem sokat beszél az ideáljáról,elsősorban a lány személyiségére összpontosít,csak ugye rossz,hogy nem beszéli az angolt 😖. Egyébként ha valakit jobban meg ismer, nyitottabb lesz előtte, tehát nem érdekli a lány származása.Jin és Jimin szerint Suga lenne az,aki a legjobban kibírná a távolsági kapcsolatot,de Jungkook szintén hozzá tette,hogy Suga keveset használja a közösségi médiát, így még neten sem tudna beszélni a lánnyal, így nehéz lenne.

Jin–nos,Jin.. ő róla mindig azt olvasom mindenhol hogy nem igazán van oda a külföldi lányokért mert hogy ő tradicionális meg hasonlók.Szerintem miért is ne?! A szerelemben ha megszeretünk valakit,most nehogy már az számítson,hogy néz ki😕.Én is európai vagyok, mégis élek-halok a koreaiakért *fuck logic😂*Bár az is lehet, tényleg csak egy koreai barátnőt szeretne,de sosem tudhatjuk! Azt is mondta,hogy nem jó távolsági kapcsolatban,mert nagyon hiányozna a barátnője (jaj de cuki^^)

Hoseok–ő egy really happy person mindig, és érdekelné egy külföldi lány társasága.Nem a legjobban beszéli az angolt,de a lány kedvéért szívesen megtanulná,azt is mondta, szívesen megfogja tanulni a jövendőbelije nyelvét (most elképzeltem ahogy Hobi próbálgatja tanulni a magyart xDxDxD).Ha a lány koreaiul beszélne még emelett,hamarabb menne a nyelv tanulás.Azt mondta szeret beszélgetni és ismerkedni,ami igazán meglepett az az volt,amikor azt mondta magabiztosabban és kényelmesebben érzi magát külföldiekkel,ha valamit esetleg rosszul mond,mindig próbálja kijavítani.Ha lenne barátnője mindig hiányozna neki és találkozni akarna vele.Ha erre nem lehetne mindig lehetőség akkor, videó hívásban,vagy kézzel írott levélben beszélgetne vele, igyekezne mindig szentelni rá időt,amennyit tud.

Jimin–ugy vagyok vele,hogy már nem hiszek a netes találgatásoknak.Az egyik helyen azt írják hogy ilyen barátnőt akar,másutt azt írják,hogy amolyat.Amondó vagyok,hogy azt csak Jimin tudhatja,hogy neki milyen kell, és ismétlem a szerelemben nem az számít! Gyengén beszéli az angolt, tehát kényelmesebb lenne neki,ha a lány tudna koreaiul.Lehet először félénk lenne,de idővel megszokná tuti 😄.Jimin azt mondta,hogy nem lenne jó táv kapcsolatba, és ezt Namjoon megerősítette:“Nem lenne nyugta,annyira szeretné látni a barátnőjét.„

Taehyung–ő egy nagyon bolondos fiú,de olykor tud ő is pozitív lenni, ráadásul mindig boldog, és mostanában láttam olyan videót,hogy szorgosan tanulgatja az angolt!, tehát neki nem lenne probléma,ha külföldi barátnője lenne.A videókban mikor külföldi lányokkal beszélget,mindig igyekszik, nyitott feléjük.Na de ugye ott van az akadály,ami nem más mint az,hogy jobb lenne ha a lány mégiscsak tudná a koreait, bár azt hiszem V nem bánja az angol nyelvtudást annyira,ne felejtsük el,hogy japánul is folyékonyan beszél szóval ja.. viszont az egyik interjúban úgy nyilatkozott,hogy jobb lenne ha a lány koreába élne,mert ha messzebb lakna,akkor nagyon hiányozna neki, és szeretne vele találkozni.

Jungkook–ő nem fél az új dolgoktól,neki érdekes lenne,ha külföldi barátnője lenne.Mindig hangoztatja,hogy igyekszik angolt tanulni és minden nap megtanul 10 angol szót,de mégis jobb lenne,ha a lány tudná a koreai nyelvet.Jungkook-nak illene egy külföldi barátnő,hisz ő van elterjedve most a legjobban az international ARMY-k közt (nem hiába international Playboy 😏😏/értsd: international=nemzetközi). Egyszer azt is mondta, szeretne utazni abban az országban a barátnőjével,ahonnan az származik.Ugye tudjuk hogy a maknae kicsit félénk a lányok körében,de szerintem hamar megszokná,egyszer meg is ijedt kicsit,mikor külföldihez kellett szólni,de idővel meg fogja szokni,hisz nem árt ha az ember nyitott mások felé 😄! A táv kapcsolat úgy véli neki is nehéz lenne,de bármit megtenne azért a lányért,akit szeret:)!

Egyedül ők tudják mi lehet nekik a jó,ez tény.Nem az amit más ír vagy mond.De szerintem ez még valamely alapon igaz is amit átfordítottam, úgy gondoltam ennek több igazság alapja van :D !

És egy kis sugallat,a nyári szellőben(na jó xD):reménykedjünk,hogy mindegyik tag megtanulja RM-n kívül az angolt,mivel ő már tudja😇!

UI:lassan készül a Tae-s imagine rész is,szóóóval legyetek nem jók, további szép estét lekvárkák❤❤ (a lekvárka becenenév a “Jimin,you got no jams„ világhírű mondatból született 😂❤)

BTS horoszkópWhere stories live. Discover now