hello guys,sorry if i disturb you i'm just fucking boring soo elhatároztam hogy most megint lesznek tények a tagokról because i don't have idea hogy mit hozhatnék mást (sorry but i'm love keverni angolt a magyarral 😂😂❤️)
Na de kezdjük is....
1.Jin nagyon sokat szokott az anyjával beszélni, néha 1 órát is
2.Jungkook 240 fekvőtámaszt csinál meg egy nap(itt a drága bicepsz titka😏)
3.Jimin szélt tudja törni az evő pálcikát a fenekével(Jibooty aww)
4.Tae néha képes 10 órán keresztül videójátékozni szünet nélkül
5.Namjoon utálja a tengeri uborkát
6.Hope azt mondta szereti nézni amikor a nemzetközi fanok reagálnak a BTS videóira (we are lucky)
7.Taehyungnak ha rossz kedve van, szomorú vagy felkavart mindig az apjával beszél telefonon.
8.Jimin azt mondta csak akkor fog randizni külföldi lánnyal,ha az folyékonyan beszél koreaiul (oh fuck)
9.Nam második osztályos koráig hitt a Mikulásban (de jó,velem 10 éves koromban közölték hogy a semmiért raktam ki a cipőm minden éven 😂😂)
10.Suga soha nem hitt a Mikulásban
11.Jungkook érdeklődik a Beat Box iránt
12.Jungkook minden tantárgyat utált a suliban, kivéve a művészetet és a zenét(same Kook,just i'm like még a tornát)
13.RM szeretné még tudni a spanyol és a francia nyelvet is
14.Hobi könnyen elfárad, és olyankor keveset beszél (énis énis 🤚 mikor olyankor hozzám szólnak automatikusan rúgok a levegőbe...?🤷)
15.Suga tud varrni(dear future husband..😂)
16.Hobi szereti ha simogatják a...haját 😏😂💜
17.Jimin 33 évesen szeretne házasodni, amikor már nem lesz művész
18.Suga egyszer ellopta Jungkook fehérneműjét🤭 #yoonkook🔥
19.Suga: “félek a felszállástól,de a landolástól nem„(fordított ember)
20.Jungkook álma első osztályos korától az volt hogy híres énekes legyen(guys,i just wanna said that everyone can reach his/her dream or goal😌🙏)
21.Jungkook azt mondta hogy a legíjesztőbb gyerekkori álma az egy kutya támadás volt(hogy mennyi közös dolog van bennünk..)
22.Jimin Ariana Grande fanboy
23.Nam anyja ingatlan ügynök
24.Jimin és Jin együtt vettek egyszer egy novellát és ketten olvasták el(öhm..can i have friendship like their?)
25.Suga azt mondta nem igazán kutya kedvelő,de Min Holly-t nagyon szereti.uwuu💜💜
26.Jin mottója “Ha fiatalon viselkedsz,az arcod is fiatalabb lesz„ (oké,mintha anyám hallanám 😂😍)
27.Jungkook mindig elfelejt válaszolni az SMS-ekre
28.Kookie szerint a 100 skála kinézetből ő a 0.01(love yourself where?!🙄)
29.Jungkook azt mondta, szeret nézni teóriákat a neten a MV-kkal kapcsolatban.
30.Amikor Jimin fülese eltört, Hope-val elmentek az Amsterdami repülőtérre újat venni
31.Suga anyukája szerint Suga egy gombócra hasonlít (istenem de aranyos már 😍😂💜)
32.Amikor Suga nem tud aludni,a jövő miatt aggódik( ...amikor elgondolkozol hogyan fogod leadni a független tesztelést......matekból 😭)
33.Jungkook azt mondta ha ő lenne a legidősebb,Jint terrorizálná (ez én és a nálam 4 évvel idősebb unokatesóm🤣)
34.Jimin szereti a hosszú hajú lányokat
35.Most már Hopinknak is van jogsija
36.És Kooknak is
37.Amikor egy fan megkérdezte Yoongi-tól hogy van e neki kockás hasa,azt válaszolta hogy “Most Daeguban hagytam,de ígérem legközelebb megkeresem„ (i'm laugh hard)
38.Namjoon szeretne majd egy dalt írni a jövendőbeli barátnőjének
39.Jungkook arra vágyik hogy az apukája leszokjon a cigiről (cute😭💜)
40.Amikor Jungkook iskolás volt,néha Jin vitte őtet kocsival
41.Ha Jungkook megváltoztathatná a színpadi nevét,az új neve a "Seagull" lenne
42.Tae sírt mikor aláírta a szerződést és megölelte a szüleit
43.RM szereti a szárított tinta halat
44.RM a mosolyát az anyukájától örökölte(😍😍)
45.Hope azt mondta “We're falling in love with our cute ARMY„ (sehogyse tudom kimagyarázni magyarul, úgyhogy remélem értitek,but i'm feel this Hobii😭💜)
46.Jungkook azt mondta hogy nem válogatós étel téren
47.Jimin azt mondta ő jól tudja sminkelni magát
48.Tae úgy gondolja hogy csinos ha egy lányon széles nadrág van
49.Tae úgy gondolja három fontos dolog van az életben a boldogsághoz: “Család, egészség, becsület„ (Tae, túl jó ember vagy,nem érdemlünk meg😭😭💜)
50.A BTS meghosszabbította a szerződést, így még 7 évig együtt leszünk velük, szeressük őket nagyon ❤️❤️❤️
❤️~