Mindenki, úgy te is tudod ki az a Suga.Talán őt tartják a leggazdagabb embernek a BTS-ből.Igen,ő az,de tudnotok kell a sötét, múltbeli életéről.Nagyon szegény volt a családja,az apja nem tudta fizetni a számlát a pénzéből, szóval neki és a testvérének kellett pénzt keresni.Suga rész munkaidős munkát vállalt,hogy segítsen a családján.Ha ideje volt, zenét készített egy DT nevű csoporttal,ami azt jelenti hogy Daegu Town.
De a családja még így sem fordított rá elég figyelmet,csak a testvérére,de elmondása szerint, ő mindent megpróbált tenni,hogy a szülei felfigyeljenek rá.Itt lett hideg és mord természetű.Az iskolában nem volt jó tanuló,csak a kosárlabdának élt, és a szabályok megszegésének.Semmi érzése nem volt lányok felé se szinte senki felé,mert tudta hogy a szerelem fáj,pont úgy mint ahogy a szüleit szereti,de ők nem figyelnek rá.Amikor befejezte a középiskolát titokban a DT-hez ment,hogy zenészként dolgozzon.Titokban tartotta mert nagyon jól tudta,hogy ebben őt a családja nem támogatja.De a bátyja mindent tudott, és támogatta Suga álmait.
Mindig kapcsolatba volt a testvérével és mindig kérdezősködött a szülei és nagyszülei felől.Amikor megtudta,hogy a Bighit meghallgatást szervez, azonnal jelentkezett és fel is vették.Az első tag akit látott az RM volt és Iron.Egy-egy tag távozott,cserélődtek, míg a Bighit megerősítette hogy a BTS 7 tagú lesz.Még mindig nincs vége.Nem volt elég pénze enni, még annyi se,hogy legalább egy csésze Ramen levest vegyen.Rengeteget stresszelt emiatt, míg bement a fürdőbe és úgymond "öngyilkosságot" követett el,begyógyszerezte magát.Azt hitte már halott,de tudta hogy a padlón fekszik.A viselkedése megváltozott,mikor a Bighit úgy döntött pszicháterhez küldi.A szülei Daeguból Szöülba jöttek,hogy együtt járjanak vele a kezelés során.
Azt mondta: "Még magamról sem tudok,akkor te hogyan tudsz rólam?"Hosszú kezelés után,Sugának sikerült valahogy átvészelni magát rajta,de mord és flegma külseje még mindig egy cseppet megmaradt,ami mögött egy aranyos,egy valódi, melegszívű és segítőkész srác lapul:)
Debüt előtt azt hitte,soha senki nem fogja szeretni,de boldog volt miután több rajongó megismerte és megszerette őt.12-13-ban műtéten esett át,de miután helyre állt vissza jött az édes cukor mosolyával *-*. Keményen dolgozik azért,hogy a BTS még népszerűbbé váljon,de még mindig sokszor gondol a családjára,annak ellenére,hogy egyszer azoknak sikerült elérniük hogy megutálja őket.
Az összes vér verejtékével és könnycseppeivel, az összes BTS taggal együtt dolgozik, végül a leggazdagabb banda tag lett.Az első tag aki megkapta a Black Credit kártyát (olyak kapták még mint:Suho,GD,CL).Mostanáig nagy odaadással dolgozik a BTS,a Bighit,a család és az egyetlen egy ARMY-kért❤️!
RM-ről konkrét infót nem találtam,de nagyon sok helyen írják hogy egyszer az apja betegsége miatt volt, aztán azért mert egy énekes meghalt,de hosszabb kifejtés nincs róla.