BTS answer fansingn questions

1.6K 77 73
                                    

Sziasztok lekvárkák ❤
Remélem mindenkinek gond nélküli napja volt és egész nap mosolygott ^^😄
Ezúttal elég érdekeset hoztam nektek,hidjétek el, érdemes elolvasni ;)!

Ezek a fanok által feltett kérdések lesznek,amire a BTS saját kezűleg válaszol.Ugye a fanmeeting,fansing(magyarul rajongói találkozó) egy olyan találkozó (az ARMY-knak hatalmas esély)hogy ajándékokat és rágcsálnivalókat adjanak a fiúknak,valamint egy kis időt adnak beszélgetni is a tagokkal.De ez dolgok mellett,a csomag tartalmazhat kis üzeneteket is vagy kérdéseket,amiket a Bangtan fiúk írnak alá saját kezűleg VAGY megválaszolnak.

Szóóval.. lefordítottam itt párat nektek, képet nem fogok mindegyikhez csatolni, az egész mindössze egy papirocska,amit kb így kell elképzelni:

 lefordítottam itt párat nektek, képet nem fogok mindegyikhez csatolni, az egész mindössze egy papirocska,amit kb így kell elképzelni:

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Ide a fanok levázolják a kérdezni kívánt kérdést és a fiúk pedig válaszolnak rá.Remélem eddig minden érthető,vágjunk akkor bele 😁!

K=Kérdés
E N J O Y ! ! !

K:Melyik tag javult leginkább Namjoon szerint?
RM:Jimin

K:Amikor Suga oppa nehéz időszakon megy át.Leginkább inspiráló szavak?
Suga:ÉN VAGYOK A LEGJOBB!

K:Melyik tagnak illik a legjobban a rózsaszín?
Jin:Suga

K:Hideg van.Mondj 3 dolgot ami meleg..
Jin:V(😂), melegítő,bojler

K:Hoseok oppa,van egyéb üzenni valód az ARMY-k számára?
JHope:Ne aggódj.Csak hidj bennünk!

K:Ha Jungkook-nak lenne barátnője egy napra, hová vinné el a legszívesebben?
V:kempingezni

K:Yoongi oppa,9 évvel fiatalabb vagyok nálad.Kérlek írj valami jót számomra.
Suga:15 éveseknek tanulniuk kell (so swag xd)

K:mit kívánsz a születésnapodra?
Jimin:azt,hogy én és a körülöttem lévő emberek boldogak legyenek.

K:Oppa! Ha megházasodsz a közel jövőben,mit fogsz mondani a feleségednek?(esküvői fogadalom)
Suga:Jól fogunk élni (what a compliment xdd)

K:mit gondolsz,mi Jimin varázsa?(kérdés V-hez)
V:
1.Szemek
2.Has
3.Hang
4.Saját maga Jimin-✔

K: Írj valamit,mi lessz ha nem leszek már ARMY?
Jungkook:ne hagyd el a fandomot!ㅜㅜ

K:Ha van nyomon követési promóció,akkor mi lesz a dal?
Jungkook:Begin♥

K: írj valami édeset nekem:"fan neve,noona..„
Jungkook:(fan neve, noona),legyen az enyém!

K: írj valamit, amitől gyorsabban fog verni a szívem!
Jungkook:énekelek neked egy dalt.

BTS horoszkópTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon