#12

2.1K 134 105
                                    

Ki és mit gondol rólad?(Válaszd ki a születési hónapod és dátumod alapján!)

Ki?(Válaszd ki a születési hónapod)
Január:RM
Február:J-Hope
Március:Suga
Április:Jimin
Május:Jin
Június:Jungkook
Július:V
Augusztus:Suga
Szeptember:Jungkook
Október:Jimin
November:Jin
December:V

Mit gondol rólad?(Válaszd ki melyik napon születtél?)
1-Azt gondolja rólad hogy gyönyörű lány vagy,aki kitűnik a többiek közzül.

2-Nagyon tetszel neki,azt gondolja rólad hogy nagyon szép vagy és egyedi.

3-Azt gondolja rólad hogy te leszel a jövőbeli felesége,aki mellett leszeretné élni az életét.

4-Azt gondolja rólad hogy piszok jól öltözködsz, és jó a stílusod.

5-Azt gondolja rólad,hogy te egy aranyos és cuki lány vagy,akire bármikor számíthat.

6-Azt gondolja rólad hogy nagyon  visszahúzódó lány vagy,ennek ellenére törékeny és tiszta.

7-Azt gondolja rólad hogy egy talpraesett lány vagy,és nagyon erős személyiség.

8-Azt gondolja rólad hogy nagyon nőies vagy, szépek a lábaid és szép csinos arcod van.

9-Azt gondolja rólad hogy te egy határozott lány vagy,kicsit néha ügyetlen de annál cukibb.

10-Azt gondolja rólad hogy nagyon jól tudsz táncolni.

11-Azt gondolja rólad hogy nagyon szép szemeid vannak.

12-Azt gondolja rólad hogy cuki a mosolyod.

13-Azt gondolja rólad hogy kedves és meleg szívű vagy,nem rámenős.

14-Azt gondolja rólad hogy úgy érzi beléd szeretett.

15-Azt gondolja rólad hogy nagyon szép arcod van,és tetszik neki a cuki kezed(😂😊)

16-Azt gondolja rólad okos vagy és jól tudsz főzni.

17-Azt gondolja rólad hogy te vagy az eddigi legjobb hangú lány,akivel eddig találkozott.

18-Azt gondolja rólad hogy ha munkája engedné,veled töltené az egész napját.

19-Azt gondolja rólad, hogy mikor megismerkedett veled megtalálta a nagy "Őt".

20-Az gondolja rólad,hogy megtalálta az ideálját.

21-Azt gondolja rólad hogy cuki szemeid vannak.

22-Azt gondolja rólad hogy jól tudsz csókolni.

23-Azt gondolja rólad hogy te vagy a legbátrabb lány,akit eddig látott.

24-Azt gondolja rólad,te egy nagyon társkedvelő lány vagy és érted a viccet.

25-Azt gondolja rólad,ha veled eszik,jobban esik a kaja.

26-Azt gondolja rólad, hogy bár félénk vagy picit, képes leszel egyszer a csúcsra törni.

27-Azt gondolja rólad hogy a barna/szőke haj neked illik a legjobban.

28-Azt gondolja rólad hogy a Gucci-t neked teremtették.

29-Azt gondolja rólad hogy smink nélkül is ugyanolyan gyönyörű vagy.

30-Azt gondolja rólad,ha lesz a születésnapod,megkéri hogy legyél a barátnője.

31-Azt gondolja rólad hogy te vagy a legjobb nő az ágyban 😛😏

Fuh, remélem tetszett nektek ez a rész is,alig bírtam a végére már valami kitalálni de sikerült aztán nagy nehezen 😅
Irjátok ki,mit gondol rólatok,és ha tetszett akkor nyomjatok csillagot:)
További szép napot K-popperek!😄😘

BTS horoszkópWhere stories live. Discover now