Drága Jonghyun,lassan 5 hónapja,5 hónap a mosolyod nélkül angyalom,még most se tudom felfogni hogy ezt tetted, bárcsak tudtam volna segíteni, bárcsak tudtam volna róla,de sajnos ennek így kellett lennie.Te már egy jobb helyen vagy, remélem, ahol nincs fájdalom,nincs depresszió,egy olyan helyen ahol végleg megnyugodott a szíved.Nincs olyan nap hogy ne gondolnák rád,hogy ne gondolnák bele abba mit élhettél át napokon keresztül.Tudod mit éreztem,mikor megláttam ezt a szörnyű hírt?mintha lebénultam volna,mintha megállt volna egy percre az élet,belül teljesen össze törtem.Ahányszor látok rólad videót vagy látlak nevetni, mindig azt hiszem még mindig itt vagy velünk, aztán később eszembe jut,hogy nem,te már nem.. aztán kérdem hogy miért?!de nem jön válasz,mond miért érzem ezt? miért sírtam át miattad órák hosszát? mi ez?! Újra csend, és semmi válasz.Aztán újra felteszem a kérdést,miért mindig az megyen el,akinek nem kéne?
Hányszor elképzeltem már,de hányszor,mi lett volna ha..megmentik az életed? Vajon megbántad volna azt mire készültél?De nem igy lett, elmentél és itt hagytál egy szerető anyát,egy gyönyörű nővért,4 csodálatos fiút, és több ezer Shawolt.Jonghyun,hallasz?
Én tényleg remélem, hogy ott fönt jobb, remélem minden egyes perc szenvedés valamikor vissza fizetődik.
Többet nem foglak látni, többet nem fogom hallani angyali hangod, többet nem láthatom azt a mosolygós és ragyogó arcod,de mindig veled leszek,mindig. Örökre búcsút kell vennem,de engedd meg hogy boldog születésnapot kívánjak neked drága, édes Jonghyun❤
You did well❤!
Igaz ez nem rész,de muszály voltam felköszönteni őt születésnapja alkalmából,mert a SHINee is a kedvenc bandámhoz tartozik és a biasom pedig Jonghyun,igen még most is😭❤ és ő is marad,mindig.
#youdidwelljonghyun❤❤❤Sok mindent nem irtam még le azzal kapcsolatban amit érzek,vagy épp mit éreztem akkor,amikor szembesültem a tragédiával,nincs is kinek elmondjam, dehát mindegy is.
Akinek szüksége van segítségre,vagy úgy érzi szeretne valamit kiadni magából amit másnak nem mer elmondani, az nyugodtan írjon rám és én meghallgatom szívesen😊❤És még egy,ezt vehetitek figyelmeztetésnek is,a világon rengeteg depressziós ember van,megakarnak halni,úgy érzik ez az egyetlen kiút, vagdossák magukat,ezek nagy része tini,de figyeljetek, bármi van, bármi nyomja a szíveteket, esetleg szorongásaitok vannak vagy úgy érzitek néha hogy nincs értelme az életeknek,higyjétek el,hogy van,azért születtünk hogy éljünk,igaz?nekem is vannak néha rohadt nehéz perceim,de itt vagyok,mert tudom hogy élnem kell!
Ha valaki itt magára ismert
(remélem hogy senkinek nincsenek ilyen gondolatai)azok,forduljatok szüleitekhez, barátaitokhoz és bisztos megfognak hallgatni,hisz ez nem szégyen,ne hagyjátok hogy ezek az érzések teljesen ellepjenek titeket,adjatok ki magatokból mindent,higyjétek el, könnyebb lesz!
KÖSZÖNÖM😌💝