MI EZ MÁR?

914 70 105
                                    

Így,hogy reggel felkeltem és nem tudok aludni,felléptem Instagramra.És hát ugye persze, hogy a BTS posztok fogadnak jobbról balra,ami egyébként egyáltalán nem zavar,sokkal inkább az,amit néhány emberke ír alá.Még így reggel, kócos hajjal is leállok írni,nem érdekel hogy 1 óra múlva mennem kell,mert már elegem van!

Szerencsére itt Wattpadon senki sem szitkozza a fiúkat,de a többi közösségi médián annál inkább.Mi az hogy azért lett szar a klipp,mert kicsit színesebb lett???mi az hogy Tae-nek nem áll jól a szemüveg,Namjoon-ak pedig  a filter?!
Ember,az volt a lényeg és hát ugye a dalszöveg is arról szól,hogy a srácok önmagukat adják és senki mondom SENKI nem állíthatja meg őket abban,hogy önmagukat szeressék.Én tényleg nem értem mi jó abban,ha valaki széltcseszi a másik bizalmát.

Azt mondják Namjoon tehetségtelen,ronda és nem is illik bele a bandába együtt Hope-al(Jhoperól azótta nem hallottam annyi csunyázást viszont szegény kapott régen eleget)
Namjoon.. ronda 🤨?! emberek ő KIM NAMJOON!A jelenlegi leghíresebb banda leaderje és rohadtul tehetséges mert olyan dalokat ír,hogy az utálkozók felének élete végéig nem lenne annyi esze hogy egy dal erejéig eljusson.Lehet nem táncol éppen olyan 'hiperszuper' jól,de próbálkozik és mindent bele ad és a végére hidjétek el,hogy megtanulja ő is ;).
Hoseok megint csak egy kedves, aranyos srác,annyira büszke vagyok rá hogy tűrt egy csomó hülyének és kitartott az álma mellett!

A következő ami nagyon de nagyon felszokta vinni az agyvízem,az az, amikor egy magát örökkévalóságig ARMY-nak nevező lány csak egy bandatagért él-hal.
Drága édes bogárkám,nem azért vagy ARMY,mert mind a 7 tagot egyaránt szereted?!Annyira tudom rühelleni mikor valaki oda van pl Jungkook-ér,a többi meg levan baszarintva.Na ez végképp a szégyen és a gonoszság tetőfoka,nem is azzal van a gond,hogy szereti azt az egy tagot,hanem inkább azzal,hogy ő magát ennek ellenére igazi rajongónak nevezi.

Találkoztam olyan lánnyal,akiket csak a tagok külseje érdekli,meg hogy milyen helyesek,meg a testük.Az ilyenre szintén tudok haragudni.Mégis mennyit számít a csodálatos zenéjük mellett az,milyen testük?!!Jó bevallom, énis látok  szexi képeket róluk sokszor, szép, jó,de ráhagyom..NEKEM A ZENÉJÜK KELL.Az már egy másik tészta,hogy bejön e külsejük,test meg hasonlók.

Rengetegen ok nélkül pofáznak róluk,amit nem is nagyon értek,mert egyik sem venné a fáradságot hogy leüljön és legalább egy videót megnézzen róluk,hogy ki ismerhesse őket jobban.Ezt nevezik ELŐÍTÉLETNEK.

A MÁSIK DOLOG AZ AMIKOR VALAKI AZÉRT HADJA EL A FANDOMOT MERT SZERINTE 'TÚL GICCSES ÉS SZÍNES AZ ÚJ MV'
Jézus
Az ilyeneknek úgy megvizsgálnám van e valami hasznos dolog a fejébe...gondolom tudjátok mire gondolok.
Jó lány,ha ezért hagyod el a fandomot,mikor voltál te ARMY?😂

Aztán ott volt egy olyan eset,hogy egy fan meeting-en  (nem régen) Suga fejéhez vágták,hogy ő egy ELMEBETEG,ordibált és még káromkodott is.
TEJÓÉG..az ilyen minek megy egyáltalán  oda?!Miért kell ezzel cseszni a fiúk agyát?Van nekik épp elég stressz és nehézség,erre elmegy oda egy olyan akinek viszket a hátsója és nem hogy inkább otthon maradna a fenekén,még elkezdi minősíteni őket, le merem fogadni,hogy az sem egy komplett lány nem volt,se egy moderált,se ARMY.
És utánna meg nyavajognak hogy a kedvencük vagy egyéb bandatag rá sem néz, hát itt van hogy miért.

Rengeteget tudnák írni még utálkozókról,sajnos ők vannak és lesznek is.Akik számára a kpopban nincsenek tehetséges bandák (itt most kivételesen is nem csak a BTS-ről van szó,mert minden banda keményen dolgozik) azok vagy vakok tényleg, vagy nincs zene érzékük,vagy megkönnyebülnek tőle,vagy betegesen irigyek arra hogy valaki/K jobbak náluk, így próbálják őket lehordani,hogy hát NEHOGYMÁR őket hidjék annak.
Utálom az ilyen embereket, utálom és utálom.Én megértem azt,hogy mindenki a kedvence mellett fog pártot,ez oké,de akkor miért kell más kedvenceit fűnek fának elmondani?Ez nagyon szarul tud esni, pláne azoknak akik tényleg mondom TÉNYLEG szeretik őket.

Sőt ott van az is,hogy rengeteg  normális ARMY-t utálnak.De miért?! kérem...miért?!Mert kiállunk a banda mellett bármi is legyen?mert szeretjük őket?mert mi eltudtunk odáig menni, ameddig más nem?!

Sajnos ebben is nagy szerepet játszik az,hogy megint csak néhány ARMY nem bír magával és minden szent szart világgá kürtölnek, mindenhová azt írják hogy a BTS legjobb,ami számunkra ARMY-knak igaz,csak annyi a probléma hogy ez már másnak az agyára megy(néha nekem is) és így cseszik el az egészet.

Minden tisztelem azé a lányé/fiúé, aki a leírtaknak az ellenkezője.
Szeressük mind a 7 tagot kivétel nélkül.
Legyünk IGAZI ARMY-k!
Tiszteljük, szeressük a fiúkat és a munkájukat.
     Köszönöm~

BTS horoszkópDove le storie prendono vita. Scoprilo ora