Aki esetleg még nem tudja mi az a sasaeng,annak elmondanám tömören és röviden, tehát ezek olyan emberkék,de inkább úgy fejezném ki magam mint "őrült" tini lánykák legtöbb esetben,akik belemásznak az idolok életébe,lerohanják őket, kiderítik a telefon számukat, még akár a hitelkártya számaikat is,szerintem rendőrnek simán mehetnének.Néha jobban ismerik az idolt,mint az idol saját magát.
1.A FT Island lakásába egyszer betört pár sasaeng,loptak,de ez még nem is olyan nagy cucc, több bandánál is előfordult már, megis értem miért telt be a pohár:nem hogy loptak, és kifosztották a dormot de még a padlóra ürítettek ráadásul.Undoritó😷
2.Lehet már olvastátok, sőt,tuti,hogy egyszer egy sasaeng fan a menstruált vérével írt levelet egy általa imádott idolnak.Az a bizonyos idol pedig Taecyeon volt,aki gyönyörű levele mellé egy kis fanszőrzetet is kapott.Hát nem találok szavakat..
3.Egyszer a külföldi rajongók felvették videóra ahogy Tao(régi EXO tag)a zuhany alatt énekli G Dragon Crayon c. számát.A felvételt a netre is felrakták,Weibon megosztották.
4.Egyszer Jonghyun gitározott a saját kollégiumi szobájába, állítása szerint a gyakorlás nem zajlott valami túl fényesen, aztán hirtelen a semmiből egy halk kuncogást hallott,a kíváncsiság és az izgalom hatására oda ment és kinyitotta,a szekrénybe egy sasaeng volt.
5.Egy középiskolás lány elakarta adni D.O boxerét az interneten.Hogy bebizonyítsa hogy az tényleg D.O boxerja még hajtincseit is biztositotta DNS vizsgálatra(wtf xD) valamint azt is bejelentette,hogy rajta van azon hogy Sehun alsóját is megszerezze.
6.A Music Bank in Mexico koncertet egy rövid időre felfüggesztették, ugyanis pár rajongó annyira lázba jött,hogy bugyikat dobáltak a színpadra (uramisten😂😂)
7.Egyszer egy sasaeng fan betört Hero Jaejoong lakásába az éjszaka kellős közepén,a fan készített az alvó fiúról képet és megis csókolta, többször is előfordult már hasonló eset Jaejoonggal.
8.Siwon(Super Junior) egy interjúba mondta el hogy egy fanja még a WC-ig is követte egy közös kép reményében.
9.Egyszer amikor az EXO Kínában volt, néhány sasaeng képes volt leborotválni a haját csak azért,hogy az EXO közelébe tudjon férkőzni és képet készíthessen róluk.
10.2012 augusztusában a BIGBANG-et kirabolta pár sasaeng,betörték a furgon ablakát,ami a tagokat szállította,ellopták Seungri és Daesung táskáját,igy a fiuk útlevele és a pénzük is oda lett.Ez rohadtul pofátlan dolog, már nem azért 😤
11.Amikor a BTS Svédországba volt,Jin-t V-t és Jungkookot egy kb 20 fős sasaeng csapat üldözőbe vette.
12.A SuJus-s Heechult még a WC-re is követte a fanja,ha ez nem lenne elég,az már biztos kiakasztotta a fiút hogy a fan rá is nyitott.
13.Suhonak(EXO)van egy személyes őrült sasaengje:
-az egyik koncertre egy "kérlek, erőszakolj meg"táblával jelent meg,maga Suho is észrevette
-olyan pletykákat terjeszt hogy anno szexuális kapcsolatuk volt
-állitólag mikor Suho össze nézett ezzel a bizonyos fannal,a lány bepisilt (omg😂)14.Egy másik fan vizeletet és ürüléket árusitott (wut??😮) ami állítólag egyenesen az EXO dormjából való.Lefagyasztotta annak érdekében hogy ne rontsa el az enyhén savanykás ízt......fuuuuuuuj😱😲😖
15.Egyszer Taemint (SHINee)megkergette pár sasaeng a nyílt utcán.
Nem tudom tudjátok e,de léteznek anti fanok is,mig ezek fosztnak,lopnak, és még ilyen tettekre is képesek,addig azok gyűlölik az idolokat valamint megkeseritik az életüket, ebből is hoztam párat.
1.A 2PM tagjai rettegtek,mikor ajándékot kaptak az egyik utálójuktól.Az ajándék egy virág volt,ami Koreába a halált jelképezi.Szerencsére rontás nem volt, és a tagok jól vannak.
2.Egy rajongó megkérte a személyzetet hogy adják oda a tortát Hangengnek (Super Junior). Azonban miután a személyzet kinyitotta,látta hogy a dobozban volt egy tasaknyi vér, és egy kés valamint egy átszurkált kép a fiúról,ha ez még nem lenne elég, a torta mérgezett volt.
3.Pletykák szerint létezik egy idol gyilkos, persze lány,aki minden módon kárt okozott a kiszemelt idoloknak, íme néhány példa:
-Állitólag mikor Himchan rosszul lett a Warrior promó idején,ez a lány hashajtót, olajat és benzolt kevert a kávéjába.
-ragasztót kevert Yunho narancslevébe, amiért a sürgősségire vitték és gyomor mosáson esett át.
-Megpróbálta megmérgezni Baro-t sósavval, ám nem sikerült neki.
-Benzolt próbált L italába rakni,de ez sem sikerült.
-Ő zaklatta Dongwoo-t,mikor megtudta a telefon számát4.Mikor Jay Park elhagyta a 2PM-et,az utálók felbőszültek.Ennek eredményeképp sok anti fan aláírt egy petíciót,Jay Park öngyilkosságára.A petíción kb 3000 aláírás volt.
5.A BIGBANG és az EXO comeback-jeik egyidejűleg történtek,a két fandom egymás ellen fordult.A VIP-ek(BIGBANG fandom) elkezdtek pánikolni,mikor az EXO-L(EXO fandom)azzal fenyegetőzött hogy felrobbantják a BIGBANG egyik koncertjét.Szerencsére az EXO L-ek bocsánatot kértek nem sokkal később.Azonban ez a szituáció rengeteg emberre rá ijesztett, és még mindig sok más rajongó fél az anti fanoktól,hisz képesek lennének bombát vinni a koncertre.
6.Állitólag egyszer Jacksont (Got7) követte pár sasaeng autóval és belé akartak hajtani.
Forrás:KÉrdekesség
Ittis lenne ez a pár sasaeng sztori,fuuu,nincs szavam gyerekek,nincs szavam egyszerűen i can no understand is this,mi a fasz már,nem hiszem el, jól mondták hogy a koreai fanok kegyetlenek (persze ittis van kivétel,meg vannak tök cuki fanok is nem is az)de ez mi ez már,megpróbálni megmérgezni? Úristen,van annak esze?Jézusom,levideózni meg rányitni WC-zés közben?ez már felettébb aljas, mocskos dolog és pofátlankodás, remélem minél kevesebbszer fog ilyen előfordulni:(
Ez sem rész,csak gondoltam bisztos érdekesnek tűnne ha ilyet is hozok néha,de ez inkább undorító és mocskos dolog, minthogy jó lenne.