Eveeet ilk bölümümüz yayında ! Gerçekten çok heyecanlıyım ! 💋 İyi okumalaaar ❣
Multimedia : Alara, Kamer ve ÜlkerMavi gözlü çocuğa baktığımı fark eden yanındaki kız mavi gözlüye iyice yapıştı. Onu Nur Yerlitaş bakışı atıp önüme döndüm. Aman ! Yemedik terbiyesiz sevgilini. Kamer'e baktım, soğuk terler döküyordu. Yavrum, nasıl da stres olmuş. Hocaya dönüp bu işe bir son verme kararı aldım.
"Hocam üstünüzdeki bluz ve kalem etek sizde çok hoş durmuş gerçekten." Yalan. Turuncu bluz ve pembe etek ? Peki.
"Ayrıca saçlarınız yüzünüze çok yakışmış." deyip sırıttım. Kamer'e dönüp 'o iş öyle değil, böyle yapılır' adlı gülüşümü attım. Edebiyat öğretmeni tipli kadın elini saçına götürüp hafifçe güldü.
"Yapıyoruz işte biz de bir şeyler. İyi bakalım bugünlük affettim sizi. Geçin, oturun. Siz yenisiniz sanırım ? Tanıtın kendinizi. " Kamer'in elini tutup hızlıca arka tarafa ilerledim. Biz orta sıranın en arkasında mavi gözlü çocuk ve yılışık sevgilisi ise cam kenarının en arkasında oturuyordu. Onlardan gözümü çektim sıraya oturdum. Onların olduğu tarafa Kamer'i oturtmuştum. Kamer ayağa kalktı ve kendini tanıtmaya başladı.
"Kamer Karadaş. Atatürk Lisesinden geldik. Alara ve diğer sınıftaki arkadaşımla Sakarya'dan geldim." deyip hızla yerine geri oturdu. Bu tür şeylerden hoşlanmazdı pek.
"Neden geldiniz ta oralardan ?" Neyine yarayacak bu cevap senin hocam Allah aşkına ?
"Bunu Alara açıklasın isterseniz." Kamer'e bakıp 'ben sonra seninle görüşeceğim' bakışı atıp sırıttım.
"Sakarya'daki okulumdan atılınca ben de buraya gelmek istedim. Arkadaşlarım da sağ olsunlar beni yalnız bırakmadılar." Sözlerim bitince sınıfta fısıldaşmalar başladı.
'Ay ! Ne romantik. Sevgilisini yalnız bırakmamııış '
'Of çocuk çok yakışıklı be !'
'Kız da taş mübarek.'
'İlk gün diye yemekhanede pizza varmış lan '
What dedin gülüm ? Pizza mı ? İşte şimdi okulu sevmeye başlamıştım. Girdiğimiz ortamlarda çoğunlukla Kamer ile beni sevgili sanarlardı. O yüzden alışmıştık artık. Sonradan öğrendiklerinde ise çok şaşırırlardı. Kamer, benim olmayan abimdi. Olan ama olmayan abim.
"Gelmeseydiniz daha iyiydi sanki." Mavi gözlünün yılışık sevgilisinden gelen sesle ona döndüm. Daha ilk günden ne bu kin kardeş ? Biliyorum güzelim ama ne gerek var tantanaya ? Sahte gülümsememi ağzıma yerleştirdim. Sanırım en iyi yaptığım şeylerden biriydi bu. Danstan sonra tabii.
"Baktım buralarda IQ düşmüş, geleyim yükselteyim dedim. Kötü mü yaptım ?" Sınıftaki herkes gülerken o kızarıp bozarıyordu. Tam ağzını açıp bir şeyler söyleyecekken hoca konuştu.
"Yeter Azra ! Siz de gülmeyi kesin ! Alara ve Kamer teneffüste siz benimle gelin seçmeli derslerinizi seçelim." dedi ve zil çaldı. Kamer ile ayağa kalkıp gitmeden önce mavi gözlüye baktım. Bana dikkatle bakıyordu. Adının Azra olduğunu öğrendiğim sevgilisi ise hâlâ bana sinirle bakıyordu. Gözlerimi devirdim ve sınıftan çıktık.
* * *
Seçmeli derslerimizi seçmiştik ve şimdi sınıfa gidiyorduk. Kamer tuvalete gideceğini söyleyince ben de Ülker'e gittim. Şimdi de sınıftaki ,ismini vermek istemediğim baş harfi Azra, yılışık şahıstan bahsediyorduk. Ona sahilde mavi gözlüyle yaşadıklarımı anlatmıştım. O da bana sınıftaki bir çocuğun yakışıklılığını anlatıp duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peynir Canavarı
Teen FictionEski okulunda büyük bir olay çıkarıp okuldan atılan Alara, en yakın arkadaşlarıyla Sakarya'dan İstanbul'a gelir. İstanbul'daki okulunda yaşadığı şeylere çok güleceksiniz !