Bugün yine her zamanki gibi ter içinde kalktım yatağımdan son 2 haftadır zaten hep böyle kalkıyorum. Banyoya girip hemen duş aldım saçlarımı kuruttum fazla makyaj sevmediğim için pudra ve çilekli parlatıcımı sürdüm. Dolabımın karsına gectim kot bi şort, pudra pembesi salaş bi t-shirt ve siyah vanslarımı ayağıma geçirdim hazırım. Çantamı ve telefonumu aldım odamdan çıktım.
Annem kahvaltıyı hazırlamıs masada beni bekliyordu. Yarım saat içinde kahvaltımı yaptım ve okula gittim. Her zaman ki gibi benimle iletisim kurmayan arkadaslarım beni okul bahcesinde karsıladılar. Hepsi yüzüme acayip bakıyordu. Sınıfıma girip yerime oturdum yanım bostu. Derste uyumayı seviyorum. Ders din olunca gözlerimi kapattım. Zil çaldı yine kalktım terlemistim gerektiğinden fazla. Umursamadım.
******
Okul bitince eve gittim. Annemin yanında oturan kadın bana dik dik bakmaya başladı.
''Hoşgeldiniz'' dedim.
Annem bi şey anlamamıs olucak ki bana bakıs attı onu yanıma çağırıp yanındaki kadına ise gülücük attım.
''Sırf nazik olabilmek için hosgeldiniz dedim yaptığına bak bana söyleseydin yanına uğramazdım anne.''
''Ne diyosun kızım kim baktı sana?''
''Anne yanında oturan arkadasına söyledim iste neyse o gidince bi de yemeği hazıradıktan sonra beni çağırırsın odamda olucam''
Yanağına öpücük kondurdum odama koşar adımlarla çıktım. Kulaklıklarımı taktım, listeden rastgele bi müzik sectim gözlerimi kapattım ve uykuya daldım. Kalktığımda saat 19:32'diydi.Her zaman ki gibi terlemistim. Annemin yanına indim mutfaktaydı beni gördü.
''Ne bakıyosun öyle yardım etsene şu tabakları sofraya koy çatal kaşıkları diz bende geliyorum''
''Tamam'' ona kötü bakış attıktan sonra tabaklarımızı aldım kaşıkları yerlerine koydum.
Yemek yerken sessizliği annem bozdu ve;
''Bugün bana bahsettiğin kadın kimdi?''
''Anne odada yanında oturan kadın iste öyle bi baktı ki konusmak zorunda kaldım.''
Ağzı şaşkınlıktan 'o' şeklini almıstı bende onu görmemezlikten geldim ve anneme arkadaşlarımı evime getireceğimi ona da yarın için bişeyler yapmasını söyledim. Sevindi benim arkadaşımın olmaması onu üzüyordu buna sevinmişti. Kafasını olumlu yönde salladı bende yemeğimi yedim tabağımı mutfağa götürüp odama çıktım yarın giyeceklerimi şimdiden hazırladım. Pijamalarımı giydim her zamanki gibi vazgeçilmez topuzumu yaptım. Hayal kurarken uykuya daldım.
Sabah kalktığımda saat 11'di haliyle cumartesi günü erken kalktığım söylenemez. Kahvaltıya indim annem bana garip garip bakıyordu. Ne oldu diye kafamı salladım. Konusmaya başladı;
''Neden bu kadar terledin?''
''Bilmem son 2 haftadır böyle yani hep uyandığımda bu kadar terlemis oluyorum önemsemedim.''
''Bana niye söylemedin?''
''Dedim ya önemsemedim.''
''Tamam.''
Kızmıs gibi görünüyodu ama soru sorulmasından hoslanmayan bi kızdım. Her sorana da cevap vermezdim sadece anneme karsı böyle bi zaafım vardı annem deyince kalıyordum. Neden bilmiyorum ama o benim sahip olduğum tek sey onu kıramıyordum. Gülümsedim ve yanına gittim öptüğümde güldü.
''Eee valide sultan yemekleri hazırlıyorsun dimi? :dd''
''Tabi yemek yedikten hemen sonra :))''
''Ben odamdayım bişey olursa çağır yardım ederim.''
''Tamam tamam.''
Odama çıktım. Müzik açtım son ses tabi apartmanda olmadığımız için böyle şeyler umrumda değildi. Bi yandan oynuyor bi yandan da odamı topluyordum.Saatler geçti ve aşağı indim kontrol için annem tabakları koymus hazırlanmaya gitmişti yanıma geldi beni öptü ve içeri geçti. Kapı çaldı kapıyı açtım.
''Hoşgeldiniz :dd''
''Hoşbulduk''
''Geçin masaya oturun bende geliyorum''
Masaya gecmislerdi annem hala saskınca bakıyordu. Anneme tabaklara yemek koyması için başımı salladım ve hala bakıyordu. Annemi mutfağa çağırdım. Bana ne oluyo der gibi bakıyordu.
''Anne tabakları koysana yanlıs anlayıp gidecekler simdi.''
''Kimler geldi? Kime yemek koyayım? Ne diyorsun? İçeri de kimse yok.''
''Anne arkadaslarıma yemek koyar mısın?''
Gözleri dolmustu annem neden arkadaslarımı görmemezlikten geliyordu ki? Sonra içeri geçtik ve yemekleri koydu kendisi oturmadı bi köşeye geçip bana bakıp ağlıyodu. Anlamıyorum neden böyle yapıyor. Arkadaslarıma bakıyordu daha çok ağlıyordu. Sanırım mutluluktan.
Sabah kalktım annemin yanına gittim. Bugün AVM'ye gidicektik annemle uzun zamandır alısverise çıkmıyoruz. İyi gelicek bu. kahvaltı etmeden evden çıktık sanırım dışarı da yapıcaktık. Koluna girdim ve gülümsedim. O da gülümsedi dünkü ağlamasından sonra gözlerinin altı morarmıstı. Bİ pastahanede kahvaltı yaptık. Avm'ye girdik ve bi çocuk çarptı gözüme. Sarısın, yesil gözlü, 1,80 boylarında sol yanağında hafif gamzesi vardı. Bana göz kırptı annemi dürtekleyip bana bakmasını sağladım. Ne oldu der gibi bakınca.
''Sol tarafta yeşil gözlü, sarısın biri var çaktırmadan bak'' tamam bi kız sadece bunu arkadaslarına söyler ama benim dısarı cıkabilecek bi arkadasım yok.
''Hani nerede?''
''Sol tarafta arkamda.''
''Yok öyle biri hadi gidelim.''
Arkama baktığımda hala bana bakıp gülüyordu. Anneme baktığımda yne gözleri dolmustu. Kısa bi gezintiden sonra eve gittik. Herkes odasına çıkmıstı. Bende kulaklıklarımı taktım yatağıma uzandım. Tıklama duyunca odama girilmesine izin verdim. Annem içeri girdi.
''Yarın okula gitmene gerek yok randevu aldım bi görüşme yapacağız''
''Nerede ve kiminle?''
''Gidince görürsün şimdi uyu.''
Bende olumlu yönde basımı salladım odamdan çıkınca bugün gördüğümüz cocuğu düşünmeye basladım. Sanırım kısa süre sonra uykuya dalmısım. Alarm sesiyle gözleimi açtım tam kalkıyordum ki birden annemin dedikleri aklıma geldi alarmı kapatıp gözlerimi yumdum ama uyuyamayınca bilgisayarımı actım ve twitter facebooka göz gezdirdikten sonra kapattım. Duş aldım yine klasik makyajımı yaptım. Cicekli elbisemi ve altına da beyaz converse lerimi giydim. Saçlarımı topuz yaptıktan sonra aşağı indim annemde hazırdı. Evden çıktık. Gittiğimiz yeri sorgulamadım ve biraz sonra geldiğimiz yerde ''Psikiyatri Uzmanı Op. Dr. Niyazi Küçükgöz'' ne yani psikiyatriye mi geldik? Durup dururken neden ki? Girdik bişeyler sordu. Sonra odadan çıktım annem kaldı.
Annem'den
''Lütfen düşündüklerim doğru olmasın başka bişey söyleyin.''
''Malesef tam düşündüğünüz gibi. Kızınızın sorunu...''
######
Bu bölümü bu kadar yazdım. Sonrasını hastalığını falan tahmin edersiniz diye düşünüyorum. Minik şizofrenlerim, voteler ve yorumlar benim için önemli. Sonucta hikayeyi isteyip istemediğinize göre yazıcam. İlk bölüm için tesekkürler :)))