1 - Make-up en hakken

1.3K 20 7
                                    

Ik drukte even kort op de bel om vervolgens een stap achteruit te doen om wat afstand tussen mij en de deur te creëren. Terwijl ik stond te wachten keek ik naar naar beneden, mijn schoenen inspecteren. Het waren een paar oude versleten witte Adidas, die nu niet meer wit waren maar eerder grijs.

De deur werd met een ruk opengetrokken en ik schrok op. Toen ik naar boven keek zag ik het stralende gezicht van Esmee.

"IIIIEEE" kierde ze terwijl ze haar armen spreidde om vervolgens op mij af te sprinten om mij te knuffelen. Ze pakte mij beet en wiegde heen en weer. Bijna al mijn lucht werd uit mijn longen geperst. Ze drukte mij zowat plet!

"Ik wist wel dat je meeging." Ik kuchte even met de laatste adem die ik overhad en alsof ze wist wat ik bedoelde liet ze mij los. Ze pakte mij bij mijn schouders en keek mij van top tot teen aan.

"Is dit wat je aan gaat trekken" zei ze fronsend.

Ik knikte even kort. "Ja" zei ik fluisterend, bang voor haar reactie omdat ze nu een vieze blik in haar ogen had.

"Schat je weet toch dat we naar een feestje gaan he?" vroeg ze voorzichtig. Terwijl ze nog een keer haar blik over mijn outfit liet gaan.

Ik had mijn blonde haar los laten hangen over mijn schouders en een wit bloesje aan dat mijn  bruine schouders bloot gaf. Daaronder een simpele spijkerrok en mijn witte Adidas schoenen aan. En een klein goud kettinkje om mijn hals.

Outfit:

"Ik dacht dat dit wel geschikt was" zei ik twijfelend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik dacht dat dit wel geschikt was" zei ik twijfelend.

"Leuke outfit daar niet van... " zei keek mij even indringend aan. "Maar voor overdag, niet voor het beste feestje van het jaar. We gaan hier verandering in brengen!" Ze straalde nu weer.

Ze draaide zich om en trok mij aan mijn arm naar binnen. Ik kon nog net de deur met mijn voet sluiten voordat ik de trap al op werd getrokken.

"Ik heb nog wel wat leuke outfit's voor je en ook sexy outfit's." Ze keek mij aan met haar pedoblik. Ik zuchte diep. Daar gaan we weer...

"Wat?" Vroeg ze verbaasd. "Je moet toch ooit eens een vriendje krijgen of tenminste ervaring hebben op dat gebied. Dat ga je niet bereiken als je je op feestjes zo kuis kleed."

Esmee zit al sinds de tweede klas door te drammen dat ik een vriendje moet krijgen, maar daar was ik toen nog helemaal niet aan toe. Nu in 5vwo is het gezeur alleen maar erger geworden. Elke keer dat ze de kans krijgt om mij naar een feestje te nemen grijpt ze die ook meteen. Meestal zeg ik nee, want wat is nu leuker dan met een goede Netflix serie en een hele hoop junkfood je vrijdagavond op de bank door te brengen? Niets dus.

Deze keer heb ik mij laten overhalen door Esmee. Blijkbaar was dit het beste en wiltste feest van het jaar, namelijk bij Jason thuis. Esmee bleef maar praten over hoe hij een vila met zwembad had en de feesten daar geweldig waren. Ik ga nog steeds niet vrijwillig mee, maar in ruil voor 5 milka repen wordt het aanbod toch iets aantrekkelijker. Wel heb ik erbij gezegd dat dit eenmalig is en ik zeker niet nog vaker met haar mee ga.

We waren ondertussen al in haar slaapkamer gekomen. Ze draaide zich om om vervolgens haar bureaustoel te pakken en mij erop te zetten.

"Oke, voordat ik met je aan de slag ga moet er eerst moet iets gebeuren. Herhaal mijn woorden ja?" Ik knikte verward naar haar. Wat was ze nu weer van plan?

"Ik, Skye Black, geef hierbij toestemming aan Esmee Smidt dat ze alles met mij mag doen om mij klaar te maken voor het beste feest van het jaar." Ze keek mij aan, wachtend tot ik haar zou gaan herhalen.

"Je gaat niet mijn haar knippen of iets in die richting" Ik keek haar waarschuwend aan. Met Esmee kan je het nooit weten wat ze van plan is.

"Promise." Ze stak haar pinkje uit en ik pakte die met mijn pink vast om zo onze belofte te verzilveren.

"Oke dan" ik zuchte even. "Ik, Skye Black, geef hierbij toestemming aan Esmee Smidt dat ze alles met mij mag doen om mij klaar te maken voor het beste feest van het jaar." Bij het woord 'beste' zette ik denkbeeldige haakjes in de lucht om te laten zien dat ik het daar niet mee eens was.

"Ready?"

"Leef je uit" Ik rolde mijn ogen.

"YEESSS" zei ze van de ene voet op de ander springend. "Laten we dan maar snel beginnen!" En ze dook al in haar kast.

*******
(17/06/2018)

En zal de metamorfose een beetje goed uitpakken of zal Esmee helemaal over de top gaan met alle make up en hakken?

XXX Maya

Sexlessons for The Virgin [NOT FINISHED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu