4 - Truth or Dare

958 22 0
                                    

We waren pas een half uurtje bezig, maar de raarste dingen waren al gebeurt. Een van die opdrachten was de reden dat Esmee nu tussen de benen van een onbekende jongen in lag.
Ook had iemand in het zwembad moeten springen en meerdere hebben speeksel met elkaar uitgewisseld.

Ik ben zelf een aantal keer aan de beurt gekomen waarbij ik telkens voor truth koos. Ik weet dat het een beetje slap is, maar voordat ik dare ga zeggen en ik de meest rare opdrachten krijg moet ik toch nog wat meer alcohol naar binnen gieten, vandaar ook de rode partycup met een of ander alcoholistisch drankje in mijn hand die telkens weer bijgevuld werd door de jongen naast mij.

Ik vind hem maar een creep. Hij had telkens een enge grijns op zijn mond en probeerde meerdere malen een hand op mijn been te leggen. Volgens mij wil hij mij alleen in bed krijgen, maar daar had ik geen behoefte aan en liet dat ook merken door zijn hand telkens weer weg te halen.

Ook dit keer probeerde hij mijn nog halfvolle beker weer vol te schenken. Ik stopte hem door mijn hand over mijn beker te leggen en hem vervolgens te laten zien dat hij nog halfvol zat. Hij grijnsde naar mij en pakte mijn hand om die van mijn beker vervolgens op mijn schoot te leggen en vulde de beker tot de rand. Ik keek hem verbaasd aan en kreeg een knipoog terug.

Ik kreeg een stoot in mijn zij van Esmee, die trouwens nog steeds in iemands armen lag die, waar ik een paar minuten geleden achter kwam blijkbaar Collin heette. Ze gaf een knikje naar de enge jongen naast mij met haar hoofd en ik snapte wat ze bedoelde, maar dat ging mooi niet gebeuren. Ik trok een wenkbrauw op, keek haar vies aan een schudde mijn vervolgens hoofd licht. Ze haalde haar schouders op en richtte zich weer op het spel. Nee, met die jongen wil ik niks te maken hebben.

Ook ik richtte mijn gedachte weer op het spel.

"Truth or Dare Jasper?"

"Truth" zei de jongen tegenover mij overtuigend.

Er klonk een afkeurend geluid uit de monden van de spelers.

"PUSSY!" schreeuwde iemand die om het spel heen stond.

Nu pas merkte ik dat ons spel best veel bekijks had gekregen. Er stond namelijk een handje vol mensen om het spel heen, ieder met een rode partycup in hun hand.

De jongen, die Jasper heette, keek verveeld in de richting van het geluid en antwoordde: "Ik heb tenminste wel de ballen om mee te doen in plaats van dom eromheen te blijven staan."

Oehh dacht ik. Die was raak. De grijs vertrok, even snel als hij gekomen was, van het gezicht van de spelbederver en maakte nu plaats voor een en al arrogantie.

Hij gebaarde dat de kring groter gemaakt moest worden en ging in de kleermakerszit op de grond zitten.

"Dan bij deze, ik kies dare."

Een klonk een zacht gejoel door de keuken.

Iedereen wist natuurlijk dat er nu een spannende of gênante opdracht aan zat te komen, zeker nadat hij de bedenker van zijn opdracht had uitgescholden, maar in plaats van een erge of vieze dare zei Jasper simpel:

"Kies iemand uit voor seven minutes in heaven"

Het gejoel werd nog luider en toen ik dacht dat het niet meer luider kon, gebaarde hij met zijn handen tot stilte. Zijn ogen gingen kort de kring rond, maar bleven hangen bij mij.

"Jij. Ja jij lijkt mij wel wat. "

Mijn adem stokte in mijn keel en ik kan zweren dat mijn hart even een hartslag oversloeg. Ik begon sneller te ademen en mijn hoofd werd rood. Alle ogen waren op mij gericht.

Ik dwong mijzelf te kalmeren, want wat kon er nu gebeuren vroeg ik mijzelf af. Je kan altijd overal nee tegen zeggen toch? Ja dat was het. Ik zou gewoon nee zeggen als hij iets zou proberen.

Ik pakte, nu iets zelfverzekerder, zijn hand en hij trok mij overeind. Samen liepen we richting de deur van de voorraadkast.

—————

Belangrijke mededeling!:

Er komen geen nieuwe delen voor de komende 3 weken helaas.

Maar dit heeft een goede reden, want...

*tromgeroffel*

... ik ga op vakantie!!! (en er is geen wifi) dus uploaden gaat dan niet echt :(

Maar btw echt top dat mensen dit boek überhaupt lezen! PROUD!!!

doeeiii

xxx Maya

Sexlessons for The Virgin [NOT FINISHED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu