8 - Sexlessons?

1K 21 4
                                    


"Hé Esmee. Weet je nog die gast van seven minutes in heaven. Liam heet hij volgens mij?" stamelde ik.

"Ja, van wie je zei dat hij een enorme klootzak was? Vroeg ze nietsvermoedend.

"Jupp die ja"

"Wat is daar mee?"

"We waren dus in gesprek, wat eerder een ruzie was, maar dat doet er niet toe." Ik wijk weer eens van het onderwerp af... "Maar weer terug naar wat ik zei. We waren dus in gesprek en toen wou hij mij dus zoenen en dat wilde ik niet en toen spotte hij met mij door te beweren dat ik nog maagd ben en toen-heeft-hij-geraden-dat-ik-nog-nooit-gezoen-heb-en-nu-heeft-hij-mij-sexlessons-aangeboden."

"Wacht wat? Dat laatste stukje ging even te snel."

"Ik zei, toen heeft hij geraden dat ik nog nooit gezoen heb en nu heeft hij mij sexlessons aangeboden," mompelde ik, nog steeds sneller dan normaal."

"Sexlessons?"

"Ja, maar ik weet niet wat dat überhaupt inhoud." Mijn hoofd werd rood. Het is maar goed dat Esmee het niet kan zien, omdat ze achter mij zit.

"Ach lieve Skye" begon ze serieus. "Je hebt de deal van de eeuw gekregen meid!" kierde ze vervolgens terwijl ze mij geen er weer wiegde waardoor ik bijna tegen een lantaarnpaal aanbotste. Deze meid heeft echt last van stemmingswisselingen, dacht ik bij mijzelf.

"Sexlessons..." begon ze enthousiast. "...is gewoon dat je les krijgt van iemand, in dit geval een knappe gast, over zoenen, tongzoenen, blowjobs en sex." zei ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

"Hoe bedoel je les?"

"Nou je gaat gewoon stap voor stap alle dingen met hem doen, lijkt mij logisch."

"Wat?!" schreeuwde ik naar achter uit verbazing. "Als hij maar niet denkt dat ik met hem ga zoenen hoor!"

Shit. Een getrouwd stel dat hand in hand op de stoep loopt, kijkt mij raar aan door mijn uitbarsting. Misschien moet ik wat zachter praten.

"Hoezo niet?" vroeg ze verbaast.

"Ik ga toch niet zoenen, laat staan tongen of nog verder met een of andere eikel!" zei ik op een dûh toon, nog steeds verbaasd. Ik zorgde er nu voor dat mijn stem wat gedempter is dan mijn eerste uitval.

"Waarom niet?"

"Omdat ik hem pas net ken en nog niks over hem weet en bovendien, ik zie niks in die gast"

"Je hoeft toch ook niet verlieft te zijn hiervoor. Zie het maar als een experiment. Gewoon een experiment om te kijken hoe je het later goed doet bij een jongen die je wel leuk vind."

"Maar ik weet helemaal niks over hem, voordat je het weet is hij een of andere seriemoordenaar, dat weer je nooit of geilt hij gewoon op meisjes en gebruikt ze."

"Leer hem dan goed kennen. Spreek een keer met hem af en maak op basis daarvan je keuze. Je kan altijd nog je eigen eisen stellen. Niet zo moeilijk toch?"

"Oké." Misschien heeft ze wel gewoon een punt en moet ik eerst even kijken. "Maar ik ga geen seks hebben met hem hoor!"

"Dat kan je gewoon tegen hem zeggen, als hij dat niet respecteert, dan.. dan..," zei ze op een waarschuwende toon. Ze stopte even om iets te bedenken. "Dan sla ik hem neer!" gilde ze.

"Sssssttt niet zo hard! Niet iedereen hoeft te weten dat jij bepaalde mensen knock out wil slaan" lachte ik.

"Dus... wat ga je doen"

"Ik ga er wel over nadenken, maar ik heb zijn nummer niet eens en hij is het volgens mij weer vergeten. Hij zag er redelijk aangeschoten uit namelijk."

"Je gaat er gewoon voor meid! Man ik zou willen dat ik dat soort dingen aangeboden kreeg"

"Maar jij hebt geen les meer nodig" zei ik verontwaardigd.

"Nee, maar ik heb zo mijn behoeftes." Ik weet nu al dat er een pedoblik op haar gezicht gevormd is.

"Ieeeeww Esmee doe normaal!" Ze begon hard te lachen door mijn woorden.

Sexlessons for The Virgin [NOT FINISHED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu