10 - Nog meer briefjes

859 18 3
                                    

Ongeveer 5 minuten later kwam ik precies hetzelfde lokaal binnenlopen als waar ik net uit was gestuurd. Zodra ik de deur opende keken alle blikken, die net nog op hun boek waren gericht, opeens naar mij. "Wat?" zei ik geïrriteerd naar de klas. Snel keken ze weer allemaal over geïnteresseerd in hun boek. Ik leverde mijn briefje in bij mevrouw Bertens, die mij een knikje gaf met nog steeds dezelfde chagrijnige blik in haar ogen. Ik rolde met mijn ogen en nam toen plaats naast Kelvin, die een plaatsje voor mij had bewaard door middel van zijn tas op de stoel naast hem neer te zetten.

Ik plofte luid op de stoel en wilde tegen hem gaan praten totdat ik de priemende blik van mevrouw Bertens zag, die mijn richting op keek. Misschien toch niet zo handig om te gaan praten op dit moment. In plaats daarvan scheurde ik luidruchtig, gewoon om haar dwars te zitten, een blaadje uit mijn schrift, wat overigens nog een kwade blik van Bertens opleverde. Ik keek haar onschuldig aan en deed vervolgens alsof ik gebiologeerd naar mijn boek aan het staren was.

Zodra ze haar blik weer op haar computer richtte begon ik te schrijven op het briefje.

Ben je weer beter ?

Ik schoof hem richting mijn buurman toe, die al lang door had wat mijn plan was en het briefje al aan het opwachten was. Hij pakte hem aan en nadat hij hem had gelezen begon hij wild terug te schrijven.

Ja, op de hoofdpijn na gaat het nu een stuk beter dan gisteren. Die drie dagen thuis blijven en al mijn eten uitkotsen hebben mij blijkbaar uiteindelijk toch goed gedaan.

Na het briefje met het antwoord, die hij voorzichtig terug geschoven had, gelezen te hebben begon ik weer te schrijven.

Moet je in de pauze iets vertellen over gisteravond, dus heb je tijd?

Hij keek mij verbaasd aan toen hij het briefje las en begon toen weer te schrijven.

Je bent toch niet met een jongen in bed gedoken he? Ik heb nog gezegd dat je moet uitkijken met de alcohol.

Hij keek mij bezorgd aan wachtend op een reactie. Ik schudde mijn hoofd snel en zijn blik veranderde van bezorgd naar opgelucht. Misschien kon ik het wel beter nu vertellen anders haalde hij allemaal gekke situaties in zijn hoofd.

Nee dat gelukkig niet, maar het heeft wel iets te maken met een jongen. Ik was dus op dat feest donderdag en speelde Truth or Dare daar en toen werd ik uitgenodigd voor Seven Minutes in Heaven met een of andere arrogante lul en nu heeft hij mij sexlessons aangeboden.

Hij las het briefje en je zag zijn blik steeds verbaasder worden. Hij las het nog een keer om wel te zien of hij het goed had gelezen.

Ken ik hem? Is hij een beetje knap?
*wenkbrauwwiebel*

Knap wel... maar hij is een enorme arrogante zak, denk ik bij mijzelf. En dat is ook precies wat ik terug schrijf. Nadat hij mijn briefje gelezen had begon hij weer te schrijven.

Zijn gedachtes werden onderbroken toen de luide stem van mevrouw Bertens door het lokaal galmde. Kelvin schoot wel een meter de lucht in. "En wat denkt meneer Van Dam dat hij aan het doen is, want voor zover ik weet lees je niet met pen en papier!"

Shit.

Al 400 reads!!! *doet een vreugdedansje*

• Comment
• Vote

Dan maken jullie mij heel gelukkig :)

Sexlessons for The Virgin [NOT FINISHED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu