15 - The lessons

912 12 1
                                    

"Hoe kwam je trouwens aan mij nummer?" We hadden onze bestelling al doorgegeven. Een mozzarella pizza voor Liam en een Hawaii voor mij. Zo was onze discussie over fruit op pizza ook begonnen, want wat hebben mensen in vredesnaam tegen ananas op pizza? Het is heerlijk.

H E E R L I J K.

Net toen hij een tegenargument wilde bedenken op een van mijn vele goede argumenten die ik op hem af had gevuurd, onderbrak ik hem met deze vraag.

"Gewoon via via. Je weet wel hoe dat gaat tegenwoordig."

"Nee, dat weet ik niet. Hoe wist je wie ik was of op welke school ik zat?  En hoe ken je Casper? Ik heb je namelijk nog nooit gezien in de buurt" Misschien was ik een beetje te direct, maar ik wil nu ook weten hoe het zit en er geen gras overheen laten groeien.

"Woah! Rustig aan." Hij moest lachen en stak zijn handen voor de grap als overgave in de lucht. "Ik ben hier een week geleden pas komen wonen en Casper had ik ontmoet in de sportschool. We raakte aan de praat en ik kwam erachter dat hij, net als jij, ook naar het Bertus college ging."

Ik had gelijk, de sportschool. Toch weer een schouderklopje voor mij.

"Ho-" Hij onderbrak mij midden in mijn zin.

"Hoe ik wist dat jij ook op het Bertus college zat?" Ik knikte als teken dat dat inderdaad mijn vraag was. "Nou aangezien jij geen contact met mij zou opnemen moest ik maar wat gaan rondvragen op het feest en veel mensen daar kende je blijkbaar." Hij stopte even en keek langs mij heen.

"Aha de pizza!" Hij keek met een verlekkerde blik naar hoe zijn mozzarella pizza voor zijn neus werd neergezet, alleen toen hij naar mijn pizza keek gaf hij mij een vieze blik waardoor ik moest lachen.

Ik begon met het eraf prikken van de warme ananas van mijn pizza. "Wacht wat doe je?"

"Wat doe ik?" Ik keek hem niet begrijpend aan.

"Wat is het punt van een hawaii pizza bestellen als je toch de ananas eraf eet?"

"Ananas is gewoon lekker. Wie eet er nu weer ananas op zijn pizza?" Hij zuchtte gefrustreerd.

"Waarvoor hadden we net dan heel die discussie over ananas op pizza?"

"Tja..." Gewoon omdat ik het leuk vond om met hem in discussie te gaan? Omdat ananas heilig is en niemand iets anders mag denken of ananas in welke manier dan ook te beledigen? "Dat weet ik ook eigenlijk niet." gaf ik dan ook eerlijk toe.

Weer een zucht. "Ander onderwerp, want dit slaat nergens op. Weet je überhaupt wat sexlessons inhouden?"

Fuck. Dit was vooral het onderwerp wat ik zo lang mogelijk wilde uitstellen. Ja, ik had een voorstelling kunnen maken over wat het precies inhield, maar echt weten wat het is of inhoud, weet ik nog niet. Ik zei dan ook dat ik het in grote lijnen snapte, maar niet de details.

"Ik zal het wel wat duidelijker voor je maken" hij keek even om zich heen, bedenkelijk zoekend naar iets en greep toen naar de servetjes houder op tafel om daar een servetje uit te pakken.

"Heb jij toevallig een pen?" Met al een lichte blos op mijn wangen bukte ik om een pen uit mijn handtas te grabbelen, om hem vervolgens in zijn hand te drukken.

"Thanks." Hij begon driftig op het servetje te schrijven. Ik probeerde te zien wat hij aan het schrijven was, maar ik kon het niet zien zonder van mijn stoel af te komen.

Na een minuutje schuift hij het servetje over de tafel mijn kant op, zodat ik kan lezen wat erop staat.

Sexlessons

Lesson 1: Zoenen
Lesson 2: Tongzoenen
Lesson 3: Sweetspots
Lesson 4: Schuren
Lesson 5: Samen douchen
Lesson 6: Handjob
Lesson 7: Vingeren
Lesson 8: Beffen
Lesson 9: Blowjob
Lesson 10: Sex

Naarmate ik het lijstje las werd mijn hoofd warmer en roder. Hoe kon hij dot niet super awkward vinden? Ik had eigenlijk ook geen idee wat sommige lessen inhouden. Is beffen überhaupt iets, want het klinkt als een rijstijl op een paard, net als draf of galop? En wat is sweetspots, een ander soort zoenen ofzo?

"Niet zo blozen prinses." Hij keek mij grijnzend aan door de bijnaam die hij mij gegeven had.

"Prinses? Noem je mij nu voortaan zo? Is dat niet een beetje cliché?" zei ik spottend.

"Nahh" "Ik kan je ook gewoon tomaatje blijven noemen."

Weer die grijs.

"Neh, blijf dan maar gewoon bij prinses." Liever dat dan tomaatje.

Over tomaten gesproken, ik ben er momenteel een. Mijn hoofd is super rood en aan zijn blik te zien ziet hij dit duidelijk ook, maar was hier, in tegenstelling tot ik, zeer geamuseerd door.

Om nog wat olie op het vuur te gooien geeft hij mij een knipoog, waardoor ik nog roder word. Het is al awkward om hier over te praten. Laat staan de lessen uit te voeren, maar daar wou ik nog niet aan denken.

"Wat jij wil prinses."

Meer dan 1,7K reads!!! Allemaal liefde hierzo ♥️

Laat even een leuke vote achter of een leuke comment als het je aanstaat want dan word ik heel blij💙

Sexlessons for The Virgin [NOT FINISHED]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu