Hmm...uvidíme jak to bude dál

4 1 0
                                    

Ráno okolo šesté mě probudilo drnčení budíku.....nejhorší zvuk mého života. 

Na včerejšek bych nejradši zapomněla na to co se stalo s Justinem a jak na mě byla a je Lea naštvaná. 

Vstala jsem z postele a rozhodla jsem se, že se s Leou chci usmířit. Rychle jsem se oblékla a nalíčila.

Vzala jsem si kabelku hodila do ní peněženku a běžela do obchoďáku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si kabelku hodila do ní peněženku a běžela do obchoďáku. Cesta mi netrvala ani deset minut. Běžela jsem vážně rychle, abych to ještě dneska stihla.

Vešla jsem do Starbucksu. ,,Dobrý den." ,,Dobrý, co byste si přála?" ,, Dvakrát Karamelové Latté a tři bagely se sýrem a čerstvou zeleninou." ,,Za chvíli to budete mít tady na pultu a bude to 12 dolarů." ,,Děkuju." rychle jsem to všechno popadla a běžela jsem na autobus, který mě přivezl skoro až k domu. Otevřela jsem mobil. Bylo 7:07. Na displeji se mi ukázala 1 nová zpráva.

Elliot: Ahoj dnes s tebou nejdu, jak jsem ti včera sliboval. Přijdu až na oběd mám důležitý basketbalový zápas. Promiň...... 

Me: Nevadí....tak na obědě. Pa

Zvedla jsem hlavu a uviděla jsem Leu s Lucasem. Bylo mi líto, že je na mě naštvaná....nevěděla jsem proč. Zandala jsem mobil do kapsy a jen mlčky stála. Bylo mi to vážně líto. Vlastně ani nevím proč se na mě naštvala. Nevydržela jsem to, promluvila jsem na ní: ,,Ahoj." ,,Čus." špitla, ona na mě byla doopravdy naštvaná nevěděla jsem co mám dělat. ,,Donesla jsem ti Karamelové latté a bagel, který máš ráda... Moc se omlouvám." řekla jsem. Dlouho bylo ticho a to mi bylo líto. Stoupla si naproti mě. Byla jsem velmi zaskočená. ,,Tohle nemá smysl, ani nevíš proč jsem se na tebe naštvala. Dokud na to nepřijdeš, tak uzavřeme mír." usmála se a natáhla ke mě ruku. Podala jsem jí bagel a latté. Po chvíli jsem se začaly s Leou šíleně smát. Lucas prolomil náš smích a řekl: ,,A pro mě bagel nemáš?" zatvářil se celkem uraženě. Tak jsem si řekla, že mi nevadí když nebudu mít svačinu a podala jsem mu bagel. ,,Važ si toho, byla to moje svačina." začala jsem se ještě víc smát. ,, Ale vymyslela si to hezky, dneska jsem nestihla snídani." usmála se a zakousla se do bagelu. Konečně přijel autobus a my jsme do něj nasedli. 

Když jsem přišli před školu, tak se se mnou Lea a Lucas rozloučili. 

Hodiny ubíhaly strašně pomalu, konečně přišel oběd. Když jsem stála před jídelnou někdo mi zakryl rukama oči. Lekla jsem se. Zpoza mě se ozvalo: ,,Hádej kdo jsem." ,, No nevím..." začala jsem se smát. Když jsem se otočila, chtěla jsem promluvit, ale Elliot si mě k sobě přitiskl a vášnivě mě políbil. Po chvíli jsem se od něj odtáhla a on se na mě hezky usmál. ,,Vy jste vyhráli co?" ,,Jo a bylo to výborný jedeme na šampionát." ,,Tak to gratuluju." ,,Kámo, ty dneska válíš." řekl Lucas. Ani jsem nevěděla, že tu byl. Celkem dost jsem se ho lekla. ,,Ahoj hrdličky." Zpoza něj se vynořila Lea. ,,Kámo, to ještě nevíš, že jsme vyhráli a jedeme na šampionát. Všechny tři vás tam zvu." řekl Elliot. ,,Kdy to je?" zeptala se Lea. ,,Příští středu...myslím?!?" řekl Elliot. ,,Yes!!!" Lea byla až moc šťastná a to mě překvapilo. ,,Ježiš to mě mrzí, já mám závody." řekla velmi ironicky. ,, Tak nepůjdeme se radši najíst?" řekla jsem. Všichni se mnou souhlasili. 

Černá srdce Kde žijí příběhy. Začni objevovat