Víkendové překvapení

5 2 0
                                    

V sobotu se nic zajímavého nedělo, jen jsem nakreslila nový obraz.

Dnes je neděle, když jsem se probudila, vzala jsem si z nočního stolku notebook a podívala jsem se na další díl seriálu Riverdale. Úplně ho zbožňuju. Když jsem dokoukala všechny díly, které vyšly, šla jsem s notebookem do kuchyně. Položila jsem ho na stůl a pustila na něm písničky. Poté jsem otevřela ledničku a vyndala z ní jogurt a ovoce, ze skřínky müsli a vše smíchala dohromady. Sedla jsem si k notebooku a projížděla jsem si facebook a instagram. 

Přišla mi žádost o přátelství a mě to překvapilo, protože jsem nikoho novýho nepoznala, ale pak mi došlo, že by to mohl být Elliot nebo Lucas. Otevřela jsem žádost. Byla od Elliota. Přijala jsem jí.

Po chvilce mi od něj přišla zpráva. Překvapilo mě, že byl tak rychlý. Jako by ode mě něco potřeboval. 

E: Ahojky, nechtěla by si dneska něco podniknout? Venku je moc hezky

F: Podle toho co by to bylo?

E: No, buď bych tě pozval na párty u jezera nebo bychom mohli zajít do letního kina mám lístky od kamaráda na nějakej hezkej film

F: Co by sis vybral ty? 

E: Ta párty by mohla být vážně super, ale dneska nemám náladu na moc lidí

F: Ok. Tak půjdeme do kina, ale předtím by jsme se mohli někde projít

E: Tak ok. Kdy a kde tě mám vyzvednout?

F: Tak co třeba u mě doma v šest hodin?

E: Budu tam, už se moc těším 

F: Já taky

Zpanikařila jsem. Nevěděla jsem co si mám vzít na sebe. Nakonec jsem si na sebe vzala:

Nalakovala si nehty na černo a lehce se nalíčila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nalakovala si nehty na černo a lehce se nalíčila. Sedla jsem si na pohovku a čekala až Elliot přijde.

Když se ozval zvonek, běžela jsem otevřít. Než jsem otevřela, ještě jsem si trochu upravila vlasy a oblečení. Otevřela jsem: ,,Ahoj, jen se obuju a můžeme jít." ,,Moc ti to sluší." usmál se na mě Elliot. ,,Děkuju." Vyšla jsem, zamkla a sešla schody. ,,Řekni mi něco o sobě." začal Elliot. ,, Nemám vůbec zajímavý život a co ty?" ,,Odpovím až mi odpovíš ty." ,,Jmenuju se Francisca Bryce. Je mi sedmnáct let. Ráda maluju, sprejuju a ráda poslouchám hudbu. Vždycky jsem byla spíš introvert, neboli spíš bad girl. Moc lidí mě nemá rádo, protože se chovám někdy až moc šíleně. Snažím si užívat života co nejvíc to jde a využívám každé chvilky mého života. Jsem moc ráda tam kde jsem." když jsem to dořekla. Měla jsem pocit, že začnu brečet, ale na štěstí jsem to nějak rozmrkala. ,,Tak teď je asi řada na mě." řekl Elliot a usmál se. Bylo vidět, že hodně přemýšlí co my má říct. Nechtěla jsem ho trápit: ,,Nemusíš nic říkat jestli nechceš, pro mě to bylo taky těžké." ,,Pocházím z velmi bohaté a staré rodiny. V dětství jsem dostal, vždy to co jsem chtěl. Když jsem byl v devítce, začalo mě to velmi štvát. Nemohl jsem udělat bez rodičů, sám. Pak jsem potkal Lucase a změnil mi život, byl jsem s ním volnější. Rodiče mi dovolili přespávat u kamarádů, kamarádit se s kým chci, hrát basketbal a tak. Ze mě a z Lucase se stala nerozlučná dvojka. Našel jsem si i jiné kamarády, ale díky nim jsem měl hromadu problému. To je asi nejkratší popsání mého života." 

Zbytek cesty jsme řešili, taková normální témata, jako školu, oblíbené knížky, filmy, písnička atd. 

Elliot nám vyzvedl lístky a já nezitím koupila popcorn a něco k pití. Šli jsme se posadit. ,,Na co vlastně jdeme?" zeptala jsem se ho. ,, Na nějakou romanťárnu. Kámoška říkala, že je to moc hezký." ,,A jak se to jmenuje?" ,,Zůstaň se mnou." ,,Vážně, to je moje nejoblíbenější knížka. Nevěděla jsem, že je to zfilmované." byla jsem vážně nadšená. Ten příběh zbožňuju. Je to vážně hrozně hezký.

Když film začal, byla jsem vážně nadšená. 

Při jedné romantické scéně mi Elliot dal ruku kolem ramen, opřela jsem se o něj a dala mu hlavu na rameno. Ale až teprve v tuhle chvíli jsem si uvědomila, že mě na rande pozval kluk, který jsem mi líbí už od první chvíle co jsem ho potkala. Hrozně dlouho jsem s nikým na rande nebyla, protože když se rodiče začali rozvádět a já jsem od nich utekla, tak jsem ztratila mojí první lásku Alexe. Byl to můj kamarád už od školky. Znali jsme se celkem jedenáct let. Měla jsem ho hrozně ráda, ale ztratila jsem ho a to mě mrzí.

Ten film byl nádherný, přesně podle mých představ a možná i lepší. Byla jsem moc ráda za to, že jsem tu byla zrovna s Elliotem. 

Když jsme vyšli z kina, šli jsme se ještě projít skončili jsme v přístavu. Celou cestu jsme se drželi za ruce. Bylo to vážně nádherný. Po chvíli jsme se zastavili a začali jsme si povídat. ,,Máš strašně moc krásný oči." chytl mě za tvář. Byl vyšší něž já, musel se ke mě naklonit. Naše rty se během chvíle spojily v jeden dlouhý polibek. Když jsme se od sebe odtáhli, tak jsem trochu zčervenala. ,,Můžeme jít?" ,,Jo." usmála jsem se. Elliot mě chytl za ruku a vydali jsme na cestu ke mě domů.

,,Moc děkuju, bylo to moc krásný." řekla jsem. ,,Měj se a dobrou noc." řekl Elliot. Začala jsem odemykat a Elliot pomalu odcházel. Najednou mě něco napadlo. Seběhla jsem schody a běžela za Elliotem. Skočila jsem mu do náruče a dlouze ho objala, když jsem se od něj odtáhla, dala jsem mu dlouhý polibek a řekla jsem: ,,Dobrou." a odběhla jsem domů. Než jsem zavřela dveře, tak jsem se ještě otočila, naše pohledy se střetly a Elliot se na mě naposledy usmál. Má moc hezký úsměv.

Poté už jsem si jen zalezla do postele a šla jsem spát.

Černá srdce Kde žijí příběhy. Začni objevovat