Part4🔞

3.1K 9 0
                                    

"Hi sayang. Ingat I lagi tak?" Lelaki itu menarik tangan Scarlett ke dalam keretanya. "Hey! Kau! Kau ni siapa? Why kau ada di sini?" Scarlett ingin melepaskan dirinya namun lelaki itu lebih kuat darinya. Tanpa dia sedari, lelaki itu menutup hidungnya dengan tuala dan perlahan lahan pandangannya kabur.

...

"Ahhhh.." Scarlett mendesah. Terasa seperti breastnya dipegang seseorang. Dia tidak sedar bila dia berada dalam bilik itu. seperti berada didalam hotel yang mewah. "Yes, dont hold your voice sayang. I like it when you sound like that" Lelaki itu semakin kuat memegang breastnya sambil tangan kanannya mencari cari sesuatu di celah paha Scarlett. "Shit! who are you! Ahhhhh.. please let me go.. I dont want.. ahhhh" dalam sekelip mata bra yang dipakai oleh Scarlett direntap kasar oleh lelaki itu. Dia mengentel gentel puting kanan Scarlett lalu menghisap kasar puting kiri scarlett. "Woww they are so soft. I like it" Lelaki itu menghisap puting scarlett seperti bayi kelaparan. Scarlett tidak dapat menahan rasa nikmat yang diberikan oleh lelaki itu "Ahhhh.. What are you doing? why I feel soo good. Ahhhh.. please more ahhhh". Lelaki itu memandang wajah Scarlett lalu mencium bibir scarlett dengan rakusnya sambil tangan kirinya mengentel gentel puting scarlett manakala tangan kanannya berusaha membuka seluar yang dipakai oleh Scarlett. Scarlett membalas ciuman lelaki itu dengan penuh ghairah. Tangannya berusaha membuka satu persatu butang kemeja yang dipakai oleh lelaki itu. "sekejap, I nak cari nafas dulu..." scarlett menolak badan lelaki itu lalu menarik nafas namun lelaki itu tidak menghiraukan permintaan scarlett lalu kembali mencium bibir scarlett. Dalam sekelip mata, terlucutlah semua pakaian yang dipakai oleh scarlett mahupun lelaki itu. Lelaki itu terus menjilat bahagian sensitive Scarlett dengan penuh rakus sementara tangannya masih mengentel puting scarlett. "Ahhhhh sedapnya.. ahhhhh.. Omg! So sedapp.. ahhhh.. ahhhh laju lagi.. omg sedapnyaaaa.. tak pernah I rasa sedap macam ni ahhh" Scarlett seperti cacing kepanasan kesan daripada jilatan lelaki itu. "Pleaseee.. I tak tahan lagi. Please just fuck me! ahhhhh sedapnyaa.. ahhhh" Scarlett berteriak teriak kesedapan. Lelaki itu berhenti lalu pergi ke arah scarlett "Heyy sayang. You really turned me on. Look at my dick. Hard kan? Tinggal tunggu masuk dalam pussy sayang jer ni". Lelaki itu memandang scarlett dengan penuh nafsu. Scarlett memandang dick lelaki itu lalu memegangnya. "Its so hard! Omg I nampak sedap jer batang you" tanpa disuruh, Scarlett terus sahaja mengucup lembut batang lelaki itu lalu menjilat jilat batang lelaki itu. "Omg why you do that sayang. Dont! Omg I gonna cum sayang. please stop" Scarlett tidak menghiraukan lelaki itu dan meneruskan projeknya. "Ahhhhh okay sayang. macam tu. oh my god! Its so good. sedapnya lidah sayang. lagi sayang". lelaki tu mendesah tidak ketentuan. "Sayang stop now. let me put my big cock to your wet pussy. okay?". Scarlett hanya mengangguk dan baring sambil mengangkangkan kaki nya. tepat d hadapannya pula lelaki itu yang suda bersedia untuk memfuck scarlett. "Are you ready sayang?" lelaki itu memegang batangnya dan mengeser geser ke clit scarlett. "Ahhhhhh yesss im readyyy. give me all you get. Cepatlah. I tak sabar da" Pussy scarlett semakin wet dengan perbuatan lelaki itu. "Omg. you are so beautiful sayang and you are mine" lelaki itu terus memasukkan his big cock to scarlett' wet pussy. "ahhhhhhh sakit! please stop" scarlett menangis kesakitan. lelaki itu terus sahaja mencium bibirnya lalu berhenti memasukkan batangnya. "ahhhhh" scarlett mendesah. "Im sorry sayang, I cannot hold it anymore!" lelaki itu terus meneruskan tusukan batangnya. Lama kelamaaan kesakitan scarlett bertukar kepada kenikmatan "ahhhhhh ahhhhh itsss sooo goodd.. fuck me harder. Ahhhhh yesss like that.. oh yeahh i like it! pls fuck me more.. harder.. moreee.. ahhhhh" scarlett sudah tidak ketentuan akibat batang lelaki itu. melihat keadaan scarlett, lelaki itu terus sahaja melajukan dayungannya. "Ahhhhhh sayangggg im gonna cum! yaaaaa! yesss! harder sayang. laju lagi sayang ahhhhhhhhhhhhh". scarlett climax bersama lelaki itu. Lelaki itu mencium dahi scarlett "I love you sayang"

....

"Scarlett! wake up! apa ni scarlett mengigau ni. Scarlett kamu mimpi apa sampai berpeluh2 begini?" Puan Mia mengoncang kuat tubuh anaknya. "Mama, scarlett mimpi buruk mama tskkk" scarlett terus sahaja memeluk ibunya. "shuuhhh.. takpe scarlett. tidur k" Puan Mia menidurkan anaknya lalu berlalu pergi. "Kenapa aku biarkan lelaki itu buat benda tu dengan aku. Siapa dia?" Scarlett berfikir dalam hati

Demi SakuraWhere stories live. Discover now