Περίθαλψη αλά Vodafone

8 1 0
                                    

Έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία στον τομέα της περίθαλψης, οπότε "κόκκινα" στρουμφάκια ακούστε:

Μια μάνα, η Γεωργία, που έχασε το παιδί της από καρκίνο λέει:


"Εμεις που χασαμε παιδι,δεν μπορουμε να νιωσουμε χαρουμενοι σε καλες στιγμες.Ο εγκεφαλος δεν παραγει πια Σερετονινη,την ορμονη της ευτυχιας.Η ζωη δεν ειναι οπως πριν-κατι λειπει.Λειπει το χαμογελο,η χαρουμενη φωνουλα,λειπει ο ηλιος μας,το φως,που πριν θεωρουσαμε δεδομενο κ τωρα χαθηκε.Μη μου λετε για αγγελους κ παραμυθια-η θεση του παιδιου ειναι διπλα μας."


https://www.facebook.com/groups/209748919776824/

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΛΕΕΙ:

https://www.youtube.com/watch?v=idAvvaMCX60


1. Η Vodafone θέλει να βοηθήσει τον Έλληνα άρρωστο να θεραπευτεί με ευκολία.


2. Βάζει υψηλούς στόχους (και με προκαλεί τρελά)! Θα σώσει λέει ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΖΩΕΣ!Όπα...ΦΡΕΝΟ!


--------->>>>>> ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΙΣΕΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ.<<<<<<<<<<---------


Κι εγώ που νόμιζα ότι θέλετε να θεραπεύσετε τον Έλληνα για να αγιάσουν οι ψυχές των πεθαμένων από καρκίνο κι άλλες αρρώστιες!


ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ!


Για άλλη μια φορά. διατυμπανίζετε από μόνοι σας κιολας (iq ραδικιού) πως το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι το ΧΡΗΜΑ!


3. Πονηρά "κόκκινα" στρουμφάκια, θα στείλω τον ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ!


- Μην τολμήσετε να "φακελώσετε στ' αρχεία σας τους Έλληνες αρρώστους, γιατί γνωρίζω κι εγώ κάποιους πεθαμένους αρρώστους στον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ που θα σας στείλουν ΚΑΡΚΙΝΟ.


4. Όταν θα στέλνετε στα νοσοκομεία τους "φίλους" σας τα "κοράκια" που πουλάνε φάρμακα μαυραγορίτικα, θα είμαι εκεί, παρέα με δυο ΑΓΓΕΛΟΥΣ να σας στείλω στην ΚΟΛΑΣΗ.


****Αααα! Και γνωρίζω πολύ καλά ότι το ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ παρέα με τον ΧΑΡΟ ΤΙΣ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ πάντα συνεργάζονται εξαιρετικά για να βγάζουν ΧΡΗΜΑ πατώντας επί ΠΤΩΜΑΤΩΝ.


5. ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΟΥ, ΛΟΙΠΟΝ, "ΚΟΚΚΙΝΟ" ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙ!


- Για να έχεις καλύτερο αποτέλεσμα όταν θα ψοφάς κι εσύ σε κανένα απ' τα "υπέροχα" νοσοκομεία της Ελλάδος!- Όταν γίνει η διάγνωση, θα είναι πολύ αργά!- Δεν θα σε σώσει ο "φίλος" σου απ' τη φαρμακοβιομηχανία!- Τα φάρμακα θα συνεχίσουν να είναι πανάκριβα, γιατί έτσι είστε εσείς της ΕΞΟΥΣΙΑΣ. Ο ΕΝΑΣ ΤΡΩΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.


~Το μέλλον σου "κόκκινο" στρουμφάκι θα είναι πολύ συναρπαστικό! Πίστεψε με!~


ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ ΟΙ ΠΟΝΤΙΕΣ ΑΔΕΡΦΟΥΛΕΣ ΒΑΣΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ!ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΛΙΤΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ!

Αλήθεια ~ TruthWhere stories live. Discover now