Τον τελευταίο καιρό άρχισα να λέω παραμυθια στους μεγάλους. Όχι από αυτά που τους λένε οι πρωθυπουργοι, αλλά από αυτά που λένε οι μαμάδες όταν κρατουν αγκαλιά τα παιδια τους. Γιατί το κάνω αυτό; Γιατί η πραγματικοτητα ειναι πολυ σκληρη, θολώνει το μυαλό τους κ μαυριζει την ψυχή τους. Είναι όλοι τους παγιδευμενοι σε μια κοινωνία σκλαβιάς κ ας νομίζουν ότι είναι ελευθεροι. Ας ξεκινήσει λοιπόν το παραμυθι. Μάλλον καλυτερα να δώσω μια νότα πραγματικοτητας πρωτα.
Κλασική σκηνή οικογένειας της εποχής μας. Σ' ένα σπίτι η μαμά γυρίζει εξουθενωμενη απ'τη δουλειά κ ΠΡΕΠΕΙ να μαγειρέψει, να συμμαζέψει, να κάνει τον δικηγόρο στα παιδια της που μαλώνουν, να κανονίσει το προγραμμα της ημέρας, αλλά κ του επόμενου μήνα, του επόμενου χρόνου κλπ. Ο μπαμπάς λείπει όλη μέρα στη δουλεια, κάνει ΚΑΡΙΕΡΑ.
Όταν καταφέρουν να βρεθουν κάποια στιγμή όλοι μαζί στο σπίτι, τα παιδια τρέχουν στην αγκαλιά των γονιων τους λαχταρωντας λίγη αγάπη, φροντίδα, προσοχη. Δυστυχώς, όμως, η μέρα ήταν πολυ κουραστική για τους γονείς γιατί ΕΠΡΕΠΕ να δουλεψουν σκληρά για να αγοράσουν ένα καλυτερο σπιτι, ένα καλυτερο αυτοκίνητο κ αλλά τέτοια καλυτερα. Η μόνη λυση που βρίσκουν είναι να μπουκωσουν τα παιδια τους με μπολικα παιχνιδια -τα καλυτερα παντα- μην τους πουν κ φτωχαδάκια στη γειτονιά!
Και τα παιδια απογοητεύονται, βαριουνται, κανένα παιχνιδι δεν τους είναι ποτε αρκετό. Κλείνονται στο δωμάτιο τους και παριστάνουν τον Μπάτμαν ή τη Χάιντι μπας κ και καταφέρουν να επιβιώσουν σε αυτόν τον σκληρό κόσμο.
Και κάπως έτσι, η ζωή κυλάει ΥΠΕΡΟΧΑ, με καλυτερα αυτοκινητα, καλυτερα σπίτια, καριέρες λαμπρές και ανθρώπους αψυχους.
Άνθρωποι σκλάβοι του ίδιου τους του εαυτου. Το γνωρίζουν πολυ καλα αυτο όσοι κυβερνουν με μίσος τουτο τον πλανητη. Για αυτό ακόμα οι άνθρωποι σκοτώνονται σε πολεμους.
Όλα είναι απλα. Οι δαίμονες είναι μέσα σου όχι στην κόλαση.
ESTÁS LEYENDO
Αλήθεια ~ Truth
De TodoΤο καλύτερο πράγμα που συμβαίνει όταν λες την αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να θυμάσαι τι έχεις πει. Σταματάς το μυαλουδάκι σου και βιώνεις Παράδεισο κάθε μέρα! ~The best thing about telling the truth is that you don't have to remember what you s...