Δημιουργία

3 0 0
                                    

Πριν ένα μήνα περίπου, αποφάσισα να προσφέρω τη βοήθειά μου, ως εθελόντρια, στο Χαμόγελο του Παιδιού

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Πριν ένα μήνα περίπου, αποφάσισα να προσφέρω τη βοήθειά μου, ως εθελόντρια, στο Χαμόγελο του Παιδιού. Συμπληρώνοντας τα κατάλληλα έγγραφα με μεγάλη μου χαρά είδα πως λειτουργεί ένα δημιουργικό εργαστήρι όπου κατασκευάζουν οι εθελοντές όμορφα αντικείμενα. Αυτό ήταν το πρώτο που ήθελα να κάνω, μιας και αγαπώ πολύ τις κατασκευές. Συζητώντας, όμως με τους εργαζόμενους του οργανισμού αντιλήφθηκα πως τη δεδομένη στιγμή έχουν ανάγκη περισσότερο από εθελοντές στην αποθήκη τους. Συνεργάστηκα, αμέσως, χωρίς δεύτερες σκέψεις. Σημασία δεν έχει μόνο το τι αρέσει σε εμένα, αλλά πώς μπορώ να προσφέρω ουσιαστικά. Έτσι, μπήκα στην αποθήκη και άρχισα να κατατάσσω τα παιδικά ρουχαλάκια ανά ηλικία και γένος, ώστε να διευκολύνω την πιο έμπειρη από εμένα εθελόντρια να ετοιμάσει πακέτα ρούχων για κάθε οικογένεια που τα έχει ανάγκη. Η εμπειρία μου, μέχρι τώρα, πέρα από την ομορφιά της συνεργασίας και της προσφοράς, με μεγάλη μου έκπληξη μου φάνηκε και πολύ δημιουργική.

Δημιουργικό το να ξεδιαλέγεις ρούχα σε μια αποθήκη; Ναι, πολύ δημιουργικό για μένα.

Σήμερα, οι φωτογραφίες των φίλων μου στο site flickr με ενέπνευσαν να μιλήσω για τη δημιουργία. Ξεκινώ πρώτα με τον ορισμό του λεξικού της λέξης δημιουργίας.

Δημιουργία:

• Η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του δημιουργώ.

• Η ενέργεια, η δράση που παράγει κάτι το οποίο δεν υπήρχε προηγουμένως.

• Η παραγωγή, η διαμόρφωση νέας κατάστασης, νέων συνθηκών.

• Η δημιουργία του κόσμου σύμφωνα με τη θρησκευτική, ιδίως τη βιβλική, άποψη καθώς και ο κόσμος ως αποτέλεσμά της.

Συνήθως, οι άνθρωποι συνδέουμε την έννοια δημιουργία ή δημιουργικότητα με ένα χόμπι, μια απασχόληση που μας ευχαριστεί, το οποίο ποικίλει ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία του κάθε ατόμου. Αν δούμε, όμως, σε βάθος την έννοια της δημιουργίας θα ανοιχτεί μπροστά μας ένας άλλος κόσμος, ακόμα πιο δημιουργικός.

Βλέποντας φωτογραφίες των φίλων μου στο site flickr απόλαυσα όμορφα δέντρα, δημιουργήματα της φύσης. Θαύμασα ένα δυο γέρικα δέντρα με τις ρίζες τους. Μέσα από μια ανάρτηση της, μια φίλη έδωσε τον πολύπλευρο ορισμό της λέξης «ρίζα» και με έκανε να σκεφτώ, πέρα από τις ρίζες των φυτών, τις δικές μου ρίζες. Ο παππούς μου καταγόταν από τον Πόντο. Μου αρέσει πολύ να ακούω ποντιακά τραγούδια και να τα χορεύω επίσης.

Μέσω μιας φωτογραφίας του ένας φίλος μου έδειξε τους παραδοσιακούς χορούς της χώρας του.

Γυρνώντας πάλι στον ορισμό της λέξης δημιουργίας, είναι ξεκάθαρο πως η δημιουργία είναι δράση, ενέργεια, η οποία δεν προϋπήρχε και η οποία διαμορφώνει νέες καταστάσεις και συνθήκες.

Άρα πέρα από τα δημιουργήματα της φύσης που μας προσφέρονται απλόχερα, οποιοδήποτε ανθρώπινο δημιούργημα και οποιαδήποτε ανθρώπινη δράση η οποία δεν προϋπήρχε και αλλάζει τις συνθήκες, είναι Δημιουργία. Μια Δημιουργία που μας ενώνει, αν το θελήσουμε.

Καταλήγω, λοιπόν, πως για μένα δημιουργία είναι, οι κατασκευές, η μουσική, ο χορός, η επαφή και η αλληλεπίδραση με τις ρίζες μου, αλλά και η διαλογή ρούχων στο Χαμόγελο του Παιδιού. Κατατάσσοντας ρουχαλάκια ανά ηλικία και γένος, είμαι τυλιγμένη από τα χρώματα που λατρεύω, αναπτύσσω όμορφες σχέσεις με άλλους εθελοντές και δρω ώστε να επέλθει μια αλλαγή, η οποία, σαν ντόμινο, θα επιφέρει κι άλλες αλλαγές. Δημιουργώ. 

Αλήθεια ~ TruthTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang