Polobozi se rozhodli jet na výlet do Bostonu. Půjčili si dodávku patřící Táboru Polokrevných a vyrazili. Když tam konečně dorazily, byl už večer a tak zastavili na benzíně. Řídící Percy nechal všechny spát a také se ponořil do říše snů...
Ráno ho probudili výkřiky ostatních. Když se podíval dozadu do nákladového prostoru uviděl Jasona a Lea spící ve vzájemném objetí. Také zjistil že to co předtím považoval za křik byli výbuchy smíchu Pipes a Calypsó pozorující své kluky. Percy se otočil zpět dopředu s drobným úsměvem na tváři. Ten se ještě rozšířil, když uviděl svou spící přítelkyni. Sklonil se k jejím nohám pro láhev vody, ale nedosáhl na ni. Otevřel tedy dveře a obešel vozidlo, vzal si vodu a hltavě se napil. Pak si všiml času na palubní desce. 10:04. S úmyslem vzbudit Annabeth se nad ní nahnul a zešeptal do ucha: „Annie, je ráno. Pojď mě dál navigovat Chytrolínko." Ann se jen zavrtěla a spala dál.
Nedaleko od bílého auta s nápisem Delfy - rozvoz jahod se urval z vodítka tučný buldok. Rozběhl se za kočkou a hlasitě zaštěkal. Z dodávky se ozvali výkřiky. To se vzbudil Jason a Leo. Percy se dál věnoval probouzení Annabeth.
Běžící buldok podkosil Percymu nohy a ten skončil obličejem ve výstřihu jeho přítelkyně. Annie se leknutím probrala a vyjekla. Z okýnka vedoucího do nákladního prostoru se ozval tichý smích. Když se tam Chytrolínka a Chaluhový mozeček celí rudí podívali, spařili šest vysmátých hlav jejich přátel, naskládaných vedle sebe v okýnku. „No Percy, takhle brzo ráno?" pronesla perverzním tónem Piper. To už Leo nedal a smíchy se válel na zemi.
ČTEŠ
HoO Moments
FanfictionMomentky ze života hrdinů Olympu. Postavy a místa patří Rickovi Riordanovi, všechen děj je ale z mé hlavy XD - V přepisu, nové momentky už dlouho nepřibyly.