15# Moment

358 26 1
                                    

Protože Velká Sedma začala tvořit rodinku, pozval je Percy všechny (i s Kalypsó) do srubu v Montaku, kam jezdil jako malý s mamkou. Ve stejnou dobu si ho chtěla zarezervovat i Sally Jacksonová, když se ale dozvěděla, že srub bude mít v jistém termínu pan Percy Jackson, napadl jí spásný nápad.

Nastal den odjezdu a Sedma čmajzla ze svých táborů pár pegasů. Když se sešli na místě, čekalo je překvapení. Percyho mamka a její manžel vzali stan a postavili si ho kousek od srubu.

Společně tam takhle bydleli dva dny. Leo a Percy se koupali v ledovém moři, holky vařili, uklízeli a povídali si o holčičích věcech, Jason venčil pegase,... a všichni dohromady si užívali hromadu legrace. Ideální dovolená se pokazila zrána třetího dne. Přítomnost sedmi silných polobohů přitáhla pozornost tří velkých pekelných psů, dvou větrných duchů, jedné empůsy a jednoho tučného třímetrového kyklopa.

Sally a Paul se zrovna vracela z raní procházky když uslyšeli zvuky bitvy. Přiběhli ke srubu a uviděli souboje:
Percy a Frank X Kyklop
Jason X Větrní duchové
Annabeth a Hazel X Empůsa
Leo, Piper a Kalypsó X Pekelní psi

Jason se vypořádal s  Venty a přišel napomoc Percymu. Frank šel radši pomoct s Pekelnými psy. Ti také rychle padli a empůsa jakbysmet. Zbýval už tedy jen kyklop. Jason se s mečem otočil na Percyho a zaútočil. Paul se už lekl že superman je proti nim, ale ukázalo se, že takto jen spojil svou sílu s tou aquamana. Jakmile se jejich meče střetly, vytvořil se kolem nich malý hurikán z větru a vody. Poslaly ho na protivníka a ten pod náporem bouře spadl přímo na meče a nože připravenými dívkami. Rozpustil se na prach.

Polobůžci si konečně všimli příchozích. Sally překvapeně zašeptala: „Já si myslela že je celkem silný, ale on je zatím takhle mocný..." Percy se rozpustile zašklebil a zamával jí. Sally už to nedala, protočila oči a omdlela.

HoO MomentsKde žijí příběhy. Začni objevovat